سرمربی ایرانی تیم تکواندوی چین تایپه گفت: کادر فنی و پزشک تیم به جای تمرین دادن به حریف عاشورزاده، 300 سی سی خون او را کشیده و موهایش را کچل کرده بودند.

به گزارش مشرق، رضا‌ مهماندوست سرمربی ایرانی تیم تکواندوی چین تایپه در مورد نتایج کسب شده تیم ملی چین‌ تایپه در هفدهمین‌ دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون، اظهار داشت:

بازی‌های آسیایی به پایان رسید و خوشبختانه ما توانستیم ۷ مدال رنگارنگ کسب کنیم. یک مدال طلا، دو نقره و چهار برنز حاصل تلاش تکواندوکاران تیم ملی چین تایپه در این دوره از مسابقات بود.

وی در مورد علت شکست عجیب نماینده چین تایپه مقابل عاشورزاده گفت: ما تمام تلاشمان را کردیم تا در بازی‌های آسیایی با داشته‌هایمان بهترین نتیجه را کسب کنیم. متاسفانه حاصل تمام تلاشمان را تنها چند نفر به خاطر اشتباهاتشان از بین بردند.

من خدایی نکرده نمی‌خواهم طلای فرزان عاشورزاده را بی ارزش کنم، اما واقعیت این است که صبح مسابقات من باید یکی دیگر از بازیکنان را کوچ می‌کردم و به همین دلیل حریف عاشورزاده را به کادر فنی و دکتر تیم سپردم و از دهکده خارج شدم، اما پس از پایان مسابقات متوجه شدم که اتفاق عجیبی رخ داده است.

مهماندوست در ادامه خاطر نشان کرد: زمانی که می‌خواستم دهکده را ترک کنم "چن یانگ" را به کادر فنی و پزشک تیم سپردم تا در زمانی که باقی مانده است او را به سر وزن برساند، اما متاسفانه آنها با ندانم کاری به جای تمرین دادن و عرق ریختن او را راهی سونا کرده بودند و پس از آن ۳۰۰ سی سی با سرنگ خون او را کشیده و موهای او را با قیچی کوتاه کرده بودند!

سرمربی تیم ملی چین تایپه در ادامه گفت: از اتفاقاتی که رخ داده بود به هیچ عنوان خبر نداشتم و زمانی که "چن یانگ" برای وزن کشی در سالن حضور پیدا کرد با دیدن او گریه‌ام گرفت. واقعا او مثل یک جنازه متحرک بود،‌ اما بازهم از شرایط او خبر نداشتم. متاسفانه وقتی دیدیم حال او خراب است به سرعت او را راهی کردیم و پس از بازگشت به هتل تا صبح بالای سرش بودم تا اینکه بعد از هزار بار پرسیدن سرانجام متوجه شدم که در غیاب من دکتر تیم چه کار اشتباهی را انجام داده است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا با پزشک تیم برخوردی شد یا خیر، گفت: با کادر فنی و پزشک تیم به شدت برخورد کردم. به هیچ عنوان "چن یانگ" را تا به حال به آن صورت ندیده بودم و برای همین اتفاق او نتوانسته بود با قدرت مقابل حریف خود مبارزه کند. به اعتقاد من شکست او مقابل عاشورزاده به همین دلیل بود، چرا که او برای اولین بار شکست خورد، در غیر این صورت او تکواندوکاری نیست که اجازه دهد پای کسی به سرش برخورد کند. روز مسابقه اصلا توانایی مبارزه کردن هم نداشت و به خواسته من مبارزه کرد.

آیا این موضوع را پیگیری خواهید کرد یا خیر، گفت: بعد از بازگشت به تایوان "چن یانگ" به قدری ناراحت بود که اعلام کرد که دیگر نمی‌‌خواهد در تکواندو فعالیت کند و برای همیشه می‌خواهد با ورزش خداحافظی کند. تا به این لحظه اتفاقی که برای او رخ داده را به مسئولین اطلاع نداده‌ام،‌ چرا که این موضوع پیگرد قانونی دارد و با کسی که چنین کاری را انجام داده به شدت برخورد می‌کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مهدی بی باک شاهد است که من از او ماشین اصلاح گرفتم تا موهای "چن یانگ" را کوتاه کنم. پزشک تیم موهای او را با قیچی کوتاه کرده بود و من بعد از آن ناچار شدم یک دست سر او را کچل کنم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۵
    0 0
    برو بابا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس