کاپیتان تیم ملی تکواندو کشورمان گفت: نسبت به دوره قبلی نمی‌توانیم نتیجه خوبی بگیریم و نباید انتظار داشت که تعداد مدال‌های تکواندو بالا باشد.

به گزارش مشرق، یوسف کرمی درباره شرایطش پیش از آغاز مسابقه‌اش در هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی عنوان کرد: رقابت‌های المپیک و بازی‌های آسیایی با هر میدان دیگری متفاوت است. شما باید در شرایط با خودتان کنار بیایید و فقط این نیست که شما با آمادگی بدنی بالا به مسابقات بروید و حتماً هم مدال بگیرید.

وی با ابراز رضایت از وضعیت تکواندوکاران تیم ملی افزود: خوشبختانه همه وضعیت خوبی دارند و میزان آمادگی بالاست. برنامه‌هایی که کادرفنی و فدراسیون ارائه کرده بودند و از ما درخواست داشتند، به خوبی اجرا کردیم و مطمئن هستم اگر بچه‌ها بتوانند در روز مسابقه تمام توانایی‌های خود را پیاده کنند می‌توانند برنده شوند. خودم هم شرایطم خوب است و اردوهای خوبی را پشت سر گذاشتیم. با تمام وجود تمرین کردیم، مشکلی نداریم و امیدوارم بتوانیم مدال بگیریم.

کاپیتان تیم ملی تکواندو کشورمان گفت: تمام فکر و ذکرم به بازی‌های آسیایی است و تلاش می‌کنم تا مدال را بگیرم. به حاشیه‌ها فکر نمی‌کنم و با تمرکز بالا برای بالا بردن پرچم تلاش خواهم کرد.

کرمی درباره اینکه بعد از المپیک لندن نگاه‌ها نسبت به تکواندو کمتر شده است، عنوان کرد: نسل تکواندو در آن زمان تا حدودی عوض شد و از آن نسل فقط من مانده‌ام. سخت است که بعد از تغییر نسل انتظار داشت که تیم و نتایج مانند قبل باشد، اما حمایت‌ها اگر انجام شود و حمایت‌های دلسوزانه برای ایران باشد می‌توانیم با همین تیم و با همین نسل هم نتیجه بگیریم.

وی در پاسخ به این سؤال که تکواندو ایران نسبت به دوره گذشته چه نتیجه‌ای خواهد گرفت، اظهار داشت: کار سخت است اما مطمئناً تلاش خواهیم کرد تا مدال‌های زیادی بگیریم. به نظرم نسبت به دوره قبلی نمی‌توانیم نتیجه خوبی بگیریم و نباید انتظار داشت که تعداد مدال‌های تکواندو بالا باشد.

عضو تیم ملی تکواندو کشورمان درباره اینکه پیش از این انتقادهایی نسبت به تجلیل نشدن از تکواندوکاران داشت، خاطرنشان کرد: ورزش‌های رزمی هیچ‌وقت دیده نمی‌شوند. مدال‌هایی که ما می‌گیریم و با مدال‌هایی که در رشته‌های دیگر گرفته می‌شود یکی است اما پاداش‌های آنها با «هیچ چیزی» که ما می‌گیریم قابل مقایسه نیست.

کرمی همچنین درباره اینکه بعد از جدا شدن مهماندوست و با گذشت زمان زیادی از این اتفاق هنوز هم صحبت‌هایی در این خصوص می‌شود و به جدایی او انتقاد است، گفت: به نظرم این چیزها را نباید زیاد کش داد و وارد حاشیه شد. با تمام این انتقادات توانستیم قهرمان آسیا شویم و مقام جهانی کسب کنیم اما هیچکس از ما تعریف و تمجید نکرد. هر اتفاقی که رخ دهد تکواندو کار خودش را دنبال می‌کند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
    0 0
    بیخود معلومه که انتظار داریم!! نصرآزادانی و معتمد چرا نیستند؟ جوانسازی به مرور میشه نه یکدفعه ای
  • محسن ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
    0 0
    برای پول به دست آوردن و تعریف و تمجید باید فوتبالیست می شدید نه تکواندوکار. تازه مدال آوردن و مقام آوردن در آسیا و جهان مهم نیست بلکه باخت یک برصفر مقابل آرزانتین و تساوی 1-1 مقابل نیجریه مهم است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس