سرمربی تیم ملی ووشوی ایران گفت: چون کره‌ای‌ها فقط ۲ نفر را در فینال داشتند می‌خواستند به آنها کمک کنند و به همین دلیل به ما کم لطفی شد.

اوجاقی: داوران به کره‌ای‌ها کمک کردند
به گزارش مشرق، حسین اوجاقی پس از پایان کار تیم ووشو ایران در بازی‌های آسیایی که با کسب یک مدال طلا، 2 نقره و یک برنز همراه بود اظهار داشت: مسابقات خوبی بود و همه ووشوکاران ما خوب عمل کردند.

وی با اشاره به شکست لادور مقابل ووشوکار کره‌ای افزود: روز آخر مسابقات ووشو بود و چون کره‌ای‌ها فقط 2 نفر را در فینال داشتند می‌خواستند به آنها کمک کنند و به همین دلیل به ما کم لطفی شد. لادور در راند دوم باید پیروز میدان می‌شد و خیلی از حریف کره‌ای‌اش سرتر بود اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد.

سرمربی ساندای تیم ملی ووشوی ایران خاطرنشان کرد: لادور موفق شد یک مدال نقره بگیرد که حقش طلا بود اما همین مدال نقره هم برای ما ارزش زیادی دارد. هر کاری که از او خواستیم انجام داد و شایستگی‌هایش را نشان داد.

اوجاقی همچنین درباره کسب طلای محمدسیفی گفت: سیفی با تمام قدرت در میدان حاضر شد و تمام تلاشش را در این دوره انجام داد. او خیلی خوب بود و هر کاری که خواسته بودیم را در مسابقات انجام داد. در کل من از تمام تیم راضی هستم.

وی یادآور شد: ووشوکاران ما با شجاعت در میدان حاضر شدند و منصوریان هم با یک اختلاف امتیاز بازی را به ووشوکار چینی واگذار کرد. همه دیدند که او چگونه شکست خورد و حق منصوریان هم پیروزی بود.

سرمربی تیم ملی ووشوی ایران همچنین درباره برنامه‌های آینده این تیم عنوان کرد: بعد از بازگشت به تهران جام جهانی را در پیش داریم که خودمان را برای این مسابقات آماده می‌کنیم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس