به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مصطفی فروتن یک آسیبشناس اجتماعی با بیان اینکه براساس آمارهای رسمی موجود هفتدرصد مردان کشور از لوازم آرایشی استفاده میکنند، گفت: عدم مشارکت موثر پدر در تربیت فرزندان ارتباط مستقیم با گرایش پسران به مدها و آرایشهای زنانه دارد.
فروتن با اشاره به اینکه ۱۲درصد از لوازم آرایشی موجود در کشور از سوی مردها مصرف میشود، ادامه داد: بر اساس آمار هفتدرصد از مردان کشور از لوازم آرایشی استفاده میکنند.
در گذشته در برخی مناطق خاص در شهر تهران آرایشگاههایی وجود داشت که خدمات آرایشی مانند برداشتن ابرو را به مردان ارایه میداد، اما اکنون این مساله در آرایشگاههای مردانه فراگیر شده است.
مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: ایلنا
فروتن با اشاره به اینکه ۱۲درصد از لوازم آرایشی موجود در کشور از سوی مردها مصرف میشود، ادامه داد: بر اساس آمار هفتدرصد از مردان کشور از لوازم آرایشی استفاده میکنند.
در گذشته در برخی مناطق خاص در شهر تهران آرایشگاههایی وجود داشت که خدمات آرایشی مانند برداشتن ابرو را به مردان ارایه میداد، اما اکنون این مساله در آرایشگاههای مردانه فراگیر شده است.
مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: ایلنا