کد خبر 344768
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۲

دونده نیمه استقامت تیم ملی دوومیدانی گفت: هرکسی در بازی‌های آسیایی قویتر و بهتر باشد مدال می‌گیرد و من تلاش می‌کنم بهترین باشم.

به گزارش مشرق، سجاد مرادی درباره اعزامش به بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: پیش از این بنا بر تصمیم رییس فدراسیون دوومیدانی قرار بود من به بازی‌های آسیایی نروم و من هم به این تصمیم احترام گذاشتم اما در چند روز گذشته از طریق رسانه‌ها متوجه شدم که نامم در لیست اعزام به اینچئون قرار دارد. بابت این اتفاق خوشحالم و از فدراسیون تشکر می‌کنم.

برنده مدالهای طلا و نقره بازیهای آسیایی گوانگجو ادامه داد: شرایط من به گونه‌ای بود که خود فدراسیون هم می‌دانست من می‌توانم در اینچئون مدال بگیرم و اگر من به بازی‌ها نمی‌رفتم از نظر مدالی تیم ضرر می‌کرد.

دونده نیمه استقامت تیم ملی دوومیدانی ایران درباره وضعیت آمادگی خود تصریح کرد: به دلیل ماده‌ام که 800 متر است، باید در ارتفاع تمرین کنم به همین دلیل تا زمان اعزام به کره جنوبی که 31 شهریورماه است انفرادی تمرین می‌کنم.

مرادی درباره حریفان خود در بازی‌های آسیایی گفت: آسیب دیدگی که داشتم من را کمی از شرایط آرمانی دور کرد. با این حال رقیبان من هم شرایط خیلی خوبی ندارند و بر اساس اطلاعاتی که درباره آمادگی آن‌ها در دست دارم، بسیاری از آن‌ها رکوردهای خیلی خوبی ندارند و از آمادگی کامل دور هستند.

او در ادامه افزود: هر کسی در بازی‌های آسیایی قوی باشد، می‌تواند مدال بگیرد. من هم تلاش می‌کنم بهترین و قوی‌ترین ورزشکار باشم. تا مسابقه برگزار نشود نمی‌توان درباره کسب مدال و رنگ آن صحبت کرد. باید شرایط مسابقه را در نظر گرفت اما من تمام تلاشم برای کسب بهترین مدال است.

سجاد مرادی درباره جابه‌جایی رکورد خود در اینچئون اظهار کرد: با توجه به تمرین‌ها و مصدومیتی که داشتم نمی‌توانم رکورد خودم را جابه‌جا کنم. رکورد شخصی من یک دقیقه و 44 ثانیه است که تکرار آن برابر با کسب مدال در مسابقه‌های جهانی و المپیک است اما اگر من در رقابت‌های اینچئون بتوانم حتی رکورد یک دقیقه و 46 ثانیه را هم بزنم می‌توانم بهترین مدال را به دست بیاورم.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس