کد خبر 349099
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۷

بانوی دونده ایران می‌گوید در دور مقدماتی به خود زیاد فشار نیاورده چرا که در فینال رقابت سختی را پیش رو خواهد داشت.

به گزارش مشرق، مریم طوسی اظهار کرد: بهترین‌های آسیا در این رقابت‌ها شرکت کردند و مسابقه‌ها سطح بالایی دارد. من می‌خواستم به فینال برسم به همین دلیل زیاد فشار نیاوردم و بالاتر از رکوردم را ثبت کردم. در رقابت فینال کار خیلی سختی را پیش رو خواهم داشت چرا که همه برای کسب مدال آمده‌اند و ان‌شاءالله تمام تلاشم را می‌کنم که عملکرد خوبی داشته باشم.

طوسی در پاسخ به این پرسش که می‌تواند نتیجه خود را پیش‌بینی کند گفت: مدال قابل پیش‌بینی نیست اما نهایت تلاشم را می‌کنم تا بهترین نتیجه را بگیرم.

وی با اشاره به استقبال خوبی که از رقابت‌های دوومیدانی شده است گفت: من از لحاظ ذهنی خیلی کار کردم. الان نیز جو سنگینی در ورزشگاه حاکم بود و تماشاگران زیادی حضور داشتند در حالی که در ایران 10 نفر هم مسابقه ما را نمی‌بینند. بازی‌های آسیایی اینچئون سومین حضور من در این رقابت‌ها محسوب می‌شود بنابراین جو ورزشگاه روی من اثر نگذاشت و در فینال نیز راحت‌تر کار خواهم کرد.

طوسی در پاسخ به این پرسش که پیش از حضور در مسابقه در پیست، تمرین داشته است یا خیر تصریح کرد: امروز برای اولین بار بود که به پیست آمدم. دوست نداشتم پیست را زودتر از مسابقه ببینم.

او در پایان گفت:‌در دور مقدماتی رکورد نفر اول مثل خود من بود و آرزو می‌کنم که فردا پرچم ایران را بالا ببرم. البته استرس دارم که ان‌شاءالله این استرس مثبت باشد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس