تیم ملی والیبال ایران در سومین بازی مرحله دوم مسابقات قهرمانی جهان مقابل لهستان شکست خورد تا کار صعودش به روز آخر کشیده شود.

شکست نزدیک ایران مقابل لهستان/ کار صعود به اما و اگر کشید +جدولبه گزارش مشرق، تیم ملی والیبال ایران در سومین بازی از مرحله دوم رقابت های جهانی با مصاف لهستان رفت. شاگردان اسلوبودان کواچ با نتیجه 3 بر 2 و امتیازهای (25 -17، 25-16 و 23-25 ، 19-25 و 16-14) مقابل لهستان مغلوب شدند.با این باخت کار صعود ایران به دور بعد سخت تر شد و نتایج روز آخر تعیین کننده خواهد بود.


هر دو تیم در لیگ جهانی 2014 4 بار با هم بازی کردند که 2 بازی در تهران به سود ایران و 2 بازی در لهستان به سود این تیم تمام شده بود. تا پیش از این مسابقه سعید معروف، محمد موسوی و فرهاد قائمی، عناوین بهترین پاسور، بهترین مدافع وسط و بهترین دریافت کننده را در اختیار داشتند.

سعید معروف قبل از بازی می‌گفت که هم تیمی‌هایش به بازی در سالن پر از تماشاگر عادت دارند چون تماشاگران ایرانی هن در سالن آزادی، شرایط سختی را برای حریفان به وجود می‌آورند.

سایت مسابقات نوشت اگر کاپیتان ایران درست گفته باشد، تیم ایران تنها تیمی است که از حضور 12 هزار نفر در سالن نمی‎‌ترسد.

برنامه و نتایج‌کامل‌مسابقات والیبال قهرمانی 2014 مردان جهان +جدول رده‌بندی

لهستان همیشه جزو تیم های خوب و تراز اول والیبال جهان محسوب شده است. قهرمانی در المپیک 1976 بزرگترین افتخاری است که این تیم کسب کرده است. همچنین یک مدال طلا و یک نقره در مسابقات قهرمانی جهان ، دو مدال نقره در جام جهانی، یک طلا و یک برنز در لیگ جهانی و یک طلا، پنج نقره و دو مدال برنز در قهرمانی اروپا از مهمترین افتخارات این تیم به شمار می رود.

این مسابقه در سالن 14 هزار نفری شهر لوژ برگزار شد. فرانزلودروز از هلند و جراردو ماکیاس از مکزیک قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.

لهستان با پیراهن سورمه ای و با ترکیب نواکوشی، وینارسکی، پاوول، کارول، لازلی، کوبیاک و لیبرو زاتورسکی بازی را آغاز کرد.

تیم ملی والیبال ایران هم با پیراهن قرمز و ترکیب امیر غفور، محمد موسوی، سعید معروف، عادل غلامی، فرهاد قائمی، مجتبی میرزاجانپور و فرهاد ظریف به میدان رفت.گزارش کامل این دیدار را به نقل از ایسنا بخوانید:

شکست نزدیک ایران مقابل لهستان/ کار صعود به اما و اگر کشید +جدول

ست نخست: 25 -17 لهستان

جو وحشتناکی بر سالن این بازی حکمفرما بود. حدود 14 هزار نفر گوش تا گوش سالن را پر کرده بودند و یک صدا تیم لهستان را تشویق می کردند. دو تیم نمایش پایاپایی را شروع کردند. بازی تماشایی میرزاجانپور و جای خالی های او خط دفاعی مستحکم حریف را فریب می داد. در مقابل اما سرویس های بی امان و قدرتی لهستان کاملا دریافت های ایران را آسیب پذیر کرده بود. وینارسکی آبشارهای کوبنده ای می زد. اما امیر غفور سعی داشت تا با پرواز های خیره کننده خود جواب او را بدهد. ایران وقت استراحت 8 بر 7 برد. ولازی پشت خط سرویس رفت. او توانایی خارق العاده ای در زده سرویس داشت. سرعت بالای سرویس های او مهار نشدنی بود. دریافت تیم ایران تعطیل شده بود. سعید معروف نمی توانست کاری کند. سرعتی های ایران از مدار بازی خارج شدند. ایران در یک چشم به هم زدن 5 امتیاز عقب افتاد. توپ های بلند میرزاجانپور تنها امید ایران برای امتیاز گرفتن بود. حتی تعیض های کواچ هم جواب نمی داد. بازی خوب لهستانی ها هر لحظه بیشتر امتیاز می گرفت. دفاع روی تور ایران بر خلاف بازی قبل نمایش قابل قبولی نداشت. اختلاف امتیاز ها به عدد 8 رسید. در این لحظات حتی کاپیتان سعید معروف هم دچار اشتباه های ساده ای می شد. بازیکنان ایران تمرکز خود را از دست داده بودند. تیم ملی والیبال ایران با امتیاز 25 – 17 ست نخست بازی را واگذار کرد.

ست دوم: 25- 16 لهستان

بازی طوفانی لهستان در ست دوم هم ادامه داشت. سرویس های تماشایی و بی نقص این تیم همچنان ادامه داشت. دریافت کننده های ایران زیر رگبار وینارسکی و لازلی کاملا نابود شده بودند. بازیکنان ایران کاملا لجام گسیخته بازی می کردند. تمرکز آن ها از دست رفته بود. کواچ سعی داشت تا تیم را به بازی برگرداند. او عبادی پور را به میدان فرستاد تا دریافت ایران تقوت شود. سعید معروف همچنان تلاش می کرد تا با خلاقیت خود تیم را به بازی برگرداند. کارول مطمئن آبشار می زد و لهستان را پیش می انداخت. لهستان با اختلاف چهار امتیاز جلو افتاده بود و با همین حاشیه امنیت پیش می رفت. شهرام محمودی هم به میدان رفت. کواچ در کنار زمین آرام و قرار نداشت. در مقابل آنتیگا با آرامش کار شاگردانش را زیر نظر داشت. بازی کاملا از دست تیم ایران خارج شده بود. تقریبا همه بازیکنان ایران بد بازی می کردند. بازی خوب و بی نقص حریف اجازه کار را به آن ها نمی داد. ضعف در توپ گیری و دریافت و همچنین عدم استفاده درست از توپ های برگشتی در تیم ایران مشهود بود. در نهایت لهستان ست سوم بازی را هم 25 – 16 برد.

شکست نزدیک ایران مقابل لهستان/ کار صعود به اما و اگر کشید +جدول

ست سوم: 26 بر 24 ایران

در ست سوم بازیکنان ایران هر چه در توان داشتند گذاشتند اما حریف قدرتمندتر از آن بود که تسلیم شود. تیم لهستان با حمایت خوب هوادارانش بعد از دو ست برده با روحیه ای دو چندان کار می کرد. سید محمد موسوی غیرتی بازی می کرد. امیر غفور پرواز های خیره کننده ای داشت اما همه این ها نمی توانست برتری سه چهار امتیازی حریف را جبران کند. صدای شور و هیجان طرفداران لهستان گوش تا گوش سالن را پر کرده بود. میرزاجانپور همچنان مهاجم اول تیم ایران بود. دریافت های تماشایی لهستان اجازه نمی داد هیچ توپی به راحتی به زمین این تیم برسد. ایران در این مسابقه نتوانسته بود امتیازی از سرویس بگیرد.

ایران توانست به سختی امتیازها را به لهستان نزدیک کند اما میزبان وقت استراحت فنی دوم را نیز 16 بر 13 از آن خود کرد. ایران در این ست هرچند بهتر نشان داد اما باز هم نتوانست از توپ‌های برگشت به خوبی استفاده کند. نکته مثبت این ست سرویس‌های بهتر بود. لهستان که اندکی به هراس افتاده بود بازیکنان اصلی را به زمین برگرداند. ایران در امتیاز 21 از حریف دو امتیاز جلو بود، اما وقت استراحت کواچ و وقفه‌ای که بی‌جهت به بازی داد شرایط را به سود حریف برگرداند. با این حال در شرایطی که بازی 24 بر 23 به سود لهستان بود این تیم فرصت حمله را از دست داد و سرویس‌های عالی تشکری امتیاز ست را 26 بر 24 به نفع ایران تغییر داد تا کار به ست چهارم برود.

شکست نزدیک ایران مقابل لهستان/ کار صعود به اما و اگر کشید +جدول

ست چهارم: 25 -19 ایران

تیم ملی ایران در ست چهارم کاملا به بازی برگشته بود. حالا بازیکنان ایران مثل ققنوسی بودند که دوباره متولد شده است. بازی تماشایی و موثر عادل غلامی و دفاع روی تور عالی از سید محمد موسوی عراقی خیلی زود ایران را پیش انداخت. دریافت های ایران هم نسبت به دو ست نخست بازی بهتر شده بود. بازیکنان ایران هم قسم شده بودند تا هرچه دارند در این زمین بگذارند. دو تیم پایاپای هم پیش می رفتند. آمار خطای بازیکنان لهستان زیاد شده بود. پاس های بریده معروف همچنان برای ایران راهگشا بود. میرزاجانپور و غفور از چپ و راست زمین لهستان را آماج حملات خود کرده بودند. ایران سه امتیاز از حریف جلو افتاده بود. حتی درگیری لفظی زیر تور هم نمی توانست بازیکنان ایران را به حاشیه ببرد. ملی پوشان ایران با تمرکز بالا کار می کردند. لازلی دوباره به میدان رفت تا تیم لهستان به بازی برگردد. سرویس های خوب او و وینارسکی تنها حسن تیم لهستان در این ست بود. ایران 22 بر 18 جلو افتاده بود. مهدوی که به جای معروف به میدان رفته بود در دفاع موثر بود. سرویس های آرمین تشکری باز هم برگ بده کواچ بود. او با سرویس های تماشایی خود این ست را برد. ایران در ست چهارم با امتیاز 25 -19 پیروز شد و به بازی برگشت.

شکست نزدیک ایران مقابل لهستان/ کار صعود به اما و اگر کشید +جدول

ست پنجم: 16 بر 14 لهستان

بازیکنان دو تیم در ست پنجم چیزی برای از دست دادن نداشتند. فشارزیادی روی آن ها بود. لهستان سرویس اول را خراب کرد. توپ گیری های خوب ظریف، اسپک های طلایی غفور و پاس های دقیق معروف ایران را یک امتیاز جلو انداخت. تیم ایران به کمک دفاع موسوی یک امتیاز دیگر گرفت. ایران در دفاع روی تور عالی کار می کرد. ایران با یک امتیاز اختلاف وقت استراحت نخست را برد. دفاع عالی از غفور اختلاف را به عدد دو رساند. تماشاگران لهستان مبهوت بودند. تیم میزبان بازی برده را واگذار می کرد. در شرایطی که ایران از حریف پیش بود کواچ باز هم مانند ست چهارم درخواست تایم اوت کرد تا کار به سود لهستان برگردد. سه امتیاز پیاپی توسط میزبان به دست آمد تا شاگردان آنتیگا یک امتیاز پیش بیفتند. ناجی ایران در دو ست قبل به میدان آمد و باز هم سرویس خوبی زد و ایران از حریف پیش افتاد. بازی تا امتیاز 13 مساوی پیش می‌رفت تا همه چیز برابر باشد. حملات موفق دو تیم بازی را به امتیاز 16 کشاند و این لهستان بود که پیروز شد.


تيم امتياز مسابقات جزئيات نتايج ست پوئن
بازی برد باخت 3
0
3
1
3
2
2
3
1
3
0
3
برده باخته معدل برده باخته معدل
1 فرانسه 16 6 5 1
5
1

17 8 2/125 590 541 1/091
2 لهستان 14 6 5 1 3 1 1
1
16 6 2/667 528 466 1/133
3 آمريکا 13 6 4 2 1 3
1 1
15 9 1/667 566 523 1/082
4 ايران 12 6 4 2 1 2 1 1 1
15 10 1/500 560 533 1/051
5 صربستان 9 6 3 3 1 2

2 1 11 11 1.000 511 518 0/986
6 آرژانتين 6 6 2 4 1 1

2 2 8 13 0/615 461 496 0/929
7 ايتاليا 2 6 1 5

1
4 1 7 17 0/412 519 565 0/919
8 استراليا 0 6
6



3 3 3 18 0/167 430 523 0/822

تیم ملی والیبال ایران از ساعت 19 امروز (یکشنبه) برابر تیم قدرتمند صربستان به میدان می رود.

*نتایج سایر دیدار های مرحله دوم مسابقات جهانی:

برزیل 3 _ کانادا صفر

چین 3 _ فنلاند 2

ایتالیا یک _ آرژانتین 3

فرانسه 3 _ صربستان یک

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 67
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • عباس ۰۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    0 0
    کی میشه وقتی که تیم های ایرانی میبازن لبخند بر لب این مجریاشون نیاد؟!!! باخت یعنی : باخت. یعنی از دست دادن امتیاز و حذف. دیگه افتخارش کجا بود
  • علی ۰۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    0 0
    ایران تنها ملتی که به باختهاش افتخار میکنه!! به جای اینکه از اونها درس بگیره!!!
  • امیر تبریز اوغلی ۰۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    0 0
    امان از میرزاجانپور امان.... 3 چیز رو اعصاب بود. گوینده ورزشگاه. میرزاجانپور و مثل همیشه صدا و سیما.ولی احسنت به تماشاگرای لهستان خیلی با ادب ومنظم لهستان 3 میرزاجانپور 2
  • ۰۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    0 0
    اگر فرانسه مثل همیشه با لهستان بازی کنه بعید هست که لهستان فرانسه رو بتونه ببره. مشرق یه سئوال: اگر ایران و لهستان فردا تو امتیاز 15 مساوی بشن (لهستان 3-2 به فرانسه ببازه و ایران 3-0 یا 3-1 صربستان رو ببره) اون وقت معدل هست که تیم برتر رو تعیین می کنه یا بازی رو در رو؟
  • عباس ۰۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    0 0
    جنبه دوتا برد پشت سرهم رو نداریم!! اون در دور مقدماتی که بعد برد آمریکا و ایتالیا به فرانسه باختیم و این هم تو این مرحله!!
  • ۰۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    0 0
    حالا اگه ما ست پنجم رو ميبرديم همه چى گل و بلبل بود و ميرزاجانپور بهترين بازيكن!!! انقدر احساسى نظر ندين آى ملت...
  • ۰۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    0 0
    کواچ مقابل لهستان کم اورده بود.
  • ۰۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    0 0
    قطعا میرزاجانپور توان فنی بالایی داره اما امشب به دلایل روحی روانی تو جو استادیوم محو شده بود ، خیلی از امتیازات رو بی دقتی کرد .
  • ۰۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    0 0
    سلام به گروه ورزشی مشرق. مرسی بابت جواب کامل و سریعتون. کارتون حرف نداره. انشالله که با لطف خدا و ائمه و دعای مردم فردا از گروه صعود می کنیم.
  • هوادار ۰۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    0 0
    بیشتر از لهستان به میرزاجانپور باختیم . . .
  • اصغر ۰۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    0 0
    اینقدر این جملات رو از مجری و گزارشگرهای والیبال در این چند سال شنیدم دیگه داره حالم به هم میخوره : ( مردم توقعشون رو بیارن پایین)- ( با این باخت هیچی از ارزشهای تیم کم نمیشه) – ( اولین باره داریم در این تورنمنت شرکت میکنیم اشکال نداره) – ( تیم ما حتیاج به تجربه داره) میشه بفرمایید ما کی توقعمون بالا بوده؟؟ کی میرسه با باخت تیم یه خورده از ارزشهای فنی تیم کم بشه؟ کی میشه ما باتجربه بشیم؟ ده سال؟ صدسال؟
  • ۰۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    0 0
    ما تا وقتی که فقط یک تیم والیبال داریم به جایی نمی رسیم ، بزرگانی مثل روسیه ، برزیل و آمریکا دو تیم یکدست و قدرتمند دارند ، بنابراین می تونند برنامه ریزی بهتری بکنند . امشب اگر میرزاجانپور جایگزین داشت بازی رو می بردیم .
  • ۰۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    0 0
    این کواچ وقت استراحت نمی گیره،وقتی هم می گیره اینطوری... ضمنا:به نظر میرسه بقیه بازیکنها را هم به عنوان دکور برده با خودش. باخت هم باخت است،افتخار برانگیز نیست هرچقدر هم تلاش کردی وباختی ،یعنی باختی.تو زندگی به سرم اومده میگم.................................
  • محمد ۰۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    0 0
    اغا فدای سرشون تا اینجا هم دستشون درد نکنه.
  • آرانی ۰۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    0 0
    این میرزاجان پورچقدامتیازحساسوازدست دادموسوی هم ازدستش کلافه شده بود.وااااااااااااای دوباره اما واگر.ایناکه میخواستن گیم 3و4روبرنده بشن خب ازهمون اول نمیتونستن خوب بازی کنن وکل بازی روبرنده بشن.تیم ملی ایران یعنی نوساااااان.تاکی خدامیدونه.
  • ریحانه ۰۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    0 0
    بچه ها خوب به بازی برگشتن...واقعا حیف شد اگه میرزاجانپور اون خطارو نمیکرد الان ما برده بودیم..من فکر کنم چون فرانسه صعودش تثبیت شده بازی فردا با لهستانو شل بگیره ...در هر صورت فقط باید لهستان باخت بده و تیم ما هم حتما صربستان و ببره وگرنه دیگه حذف شدیم..
  • آرانی ۰۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    0 0
    ای باباشانس صعودکجابودفرانسه بالهستان تبانی میکنن تالهستان بیادبالاحالامی بینید.
  • ایلیا ۰۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    0 0
    خدایی دمشون گرم
  • binam ۰۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    0 0
    قهرمانانه ترین شکست تاریخ ورزش ایران +باخت یک صفر جلوی ارزانتین.
  • binam ۰۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    0 0
    باخت داریم تا باخت...
  • عشقم والیبال ۰۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    0 0
    سلام اشکالی نداره باخت دادیم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! انشاالله فردا میبریم....توکل بر خدا...هرچی خدا خواست...ماهم همونو میخوایم...
  • شناس ۰۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    0 0
    اگه میرزاجانپور خوب بود قطعا ما ست پنجم رو میبردیم و میشد گل و بلبل!!
  • کاپیتان ۰۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    0 0
    اگه بازی رو میدیدی این حرفو نمیزدی ایران داشت 3-0 میباخت که بچه ها همت کردن ست سوم رو بردند بعد بازی رو دست گرفتند و ست چهارم رو هم بردند نزدیک بود ست پنجم رو هم ببریم که نشد!(اگه میشد چی میشد!!!) اما بالاخره 1امتیاز با ارزش گرفتند من نمیفهمم امثال تو برای چی بازی ها رو نگاه میکنن وقتی هیجانشو حذف میکنند و مثل چوب خشک فقط به نتیجه پایانی نگاه میکنند!!!
  • ۰۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    0 0
    قطعا آمریکا ، آرژانتین را می برد ، پس فرانسه و آمریکا صعود کرده اند . تیم سوم یا ایران است یا لهستان . لهستان با فرانسه بازی دارد و ما با تیم حذف شده ولی قدرتمند صربستان . اگر فرانسه با شرافت بازی کند و 3 امتیاز کامل را از لهستان بگیرد و ما از تیم خوب صربستان 3 امتیاز کامل را بگیریم ، صعود می کنیم .
  • کاپیتان ۰۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    0 0
    چرا چرت میگی یادمه یه زمانی تو فوتسال وقتی ژاپن 7-1 از ایران میباخت جشن میگرفت که یه گل به ایران زده!!!! روحیه شون رو حفظ کردن و الان اونا شدن قهرمان آسیا اما ماچی؟؟؟؟؟ جواب بدین دیگه بد میگم؟
  • بابا ۰۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    0 0
    این عباس یه جوری میگه مجریاشون ادم فکرمیکنه ایرانی نیست. روی حرفم بااونایی هست که ایرانی نیستن وچشم دیدن قدرت اول اسیارو ندارن.مااگه باختیم بازهم نشون دادیم مرد روزهای سختیم توبدترین شرایت کاری میکنیم ۱۲هزار تماشاچی تو ورزشگاه خودشون تا لحظات اخرنفس توسینشون حبس بشه. یادحرف کیروش افتادم که گفت الان کشورهای عربی دارن برنامه ریزی میکنن که تو جام ملتهای اسیا چطوربتونن تیم ملی رو شکست بدن.به نظرمیادتوهمه گزینه ها ازنظامی تاورزشی یه سری هستن که نمیتونن پیشرفتهای ماروببینن به کوری چشم همشون زند باد ایران اسلامی زنده باداسلام ناب محمدی زیر سایه رهبری. مشرق لطفا منتشرکن.
  • کاپیتان ۰۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    0 0
    همه چی خوب بود دست گروه ورزش مشرق درد نکنه سپاس
  • binam ۰۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    0 0
    چه دنیای کوچیکی...حالا باز ولاسکوکه اگه امریکا رو ببرن ما صعود میکنیم.فردا حتما صربستان رو میبریم.حتی اگه ارزانتین سه دو ببازه وایران سه امتیاز بگیره صعود با ماس.هنوز کمی امید داریم.
  • اسمان هشتم ۰۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    0 0
    هر تیمی سرویس خوب بزنه جلوی ایران برنده می شه..دریافتهای اول ما افتضاح هست..ست سوم و چهارم یه جورایی لهستانیها کم اورده بودن از لحاظ بدنی و سرویس محکم نمی زدن..ولی امان از همون اشتباهات همیشگی..اماتوری
  • پارس ۰۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    0 0
    جوری پیام نوشتی که انگار همه خواننده های این سایت اسرائیلی هستن برادر خونسردیتو حفظ کن .
  • مجيد ۰۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    0 0
    انگار حواستون نيست که تيم بزرگى مثل ايتاليا حذف شده تا همين جا هم خيلى عالى بوديم
  • ۰۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    0 0
    این بابا چی نوشته؟ باخت میدونی چیه؟باختیم.والسلام البته میتونی مثل فوتبال بری توخیابون واز باخت نزدیکمون خوشحالی کنی تا خود صبح
  • نگین ۰۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    0 0
    بازی خیلی خوبی بود واقعا خسته نباشند.فقط 2 امتیاز مونده بود تا برد. ایشالا در بازی امروز جبران کنند.
  • عباس ۰۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    0 0
    باخت 3-0 خوبیش اینه که ضعفهامون رو میبینیم ولی در باخت 3-2 مثل مجریاتون میشنید افتخار میکنید!! افتاد؟؟
  • علی ۰۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    0 0
    شما توی ژاپن تشریف داشتی و به جشنشون دعوت بودی؟ چرا چرت میگی. نتیجه این افتخار کردنها به باختها بود که پسترفت کردیم. توی لیگ جهانی چهارم شدیم و الان هفتم-هشتم!! جواب داری؟
  • ۰۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    0 0
    این روحیه ای که من در گزارشگر و مجری و بعضی دوستان میبینم اگر ما در آسیا به بنگلادش و میانمار هم ببازیم باز بعضیها افتخار کنند!!!
  • ابوذر ۰۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    0 0
    ما به باختامون افتخار نمیکنیم به غیرت بچه های والیبالیستمون افتخار میکنیم..، بله علی آقا!!!
  • امید ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    0 0
    تکه کلام ما شده باختیم ولی چیزی از ارزشهامون کم نشد.خب اگه میبردیم چیزی به ارزشهامون اضاف میشد یانه؟؟..پس باختیم؛ارزشهامون هم از دســـــت دادیم ...ان شالله که اما و اگرهای امشب به سودمون بشه.
  • ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    0 0
    مقصر باخت میرزاجان پور بود . وای که دیشب از دستش خونم به جوش اومده بود
  • موریس ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    0 0
    ست پنجم همش خراب کرد.شانس اوردیم با اختلاف نباختیم.ذخیره خوب نداریم.قائمی هم که کلا افت کرده
  • ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    0 0
    ایران حذف میشه دست از پروپاگاندا بردارید
  • yaser ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    0 0
    دو ست اول رو عقب بودن و یهو دو ست بعد رو بردن نشان از کار کشتگی مربی داره،ست آخر رو هم تا 13 جلو بودیم یهو بچه ها قاطی کردن باختیم :|
  • ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    0 0
    شما ها چرا اینقدر جو میدین کاش کواچ شمارو میبرد انگار بیشتر بلدی..بازی مقابل همچین میزبان قدرتمندی با تماشاگرای خستگی ناپذیرش ودادن دو ست بازی وبرگشتن توی اون شرایط کار یه تیم حرفه ایه.. به جای لعن و نفرین دعا کنید صرب ها رو ببریم
  • sara ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    0 0
    قطعا بین لهستان و فرانسه تبانی میشه..
  • ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    0 0
    ما حتما می بریم و به دور بعد صعود میکنیم حالا هی فاز منفی بدید.
  • ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    0 0
    حتما اگر تو بودی تیم کم نمیاورد خخخخخخخخخ
  • ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    0 0
    نمودی با این پروپاگاندا
  • ناشناس ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    0 0
    عبادی پور در حد آماتور هم نمیتونه والیبال بازی کنه معلوم نیست چه جوری رفته تیم ملی.اگه میرزا جانپور نبود تیم ایران3بر0باخته بود چند سرویس قدرتی خوب زد که به امتیاز تبدیل شدند وکلا خیلی از امتیازهای ست سوم وچهارم توسط او کسب شد
  • ناشناس ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    0 0
    میرزاجانپور که امتیاز آورترین بازیکن ایران انتخاب شد چرا ایشون رو تخریب می کنید؟
  • ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    0 0
    میرزا گند زد عبادی بازی برگردونند.ایشالا میبریم بالا
  • مجید ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    0 0
    نحوه امتیاز دهی این دوره به نحوی بود که لهستان میزبان با 9 امتیاز صعود کرد و ایران با 5 امتیاز به طوری کاملا ناعادلانه ما 4 امتیاز کم داشتیم با این وضعیت ما تا اینجا به لهستان نزدیک شدیم و امیدواریم که حذفش کنیم! انصافا کار دشواریه. در مورد این بازی هم همه اونایی که انتقاد میکنند بدونن اگه خودشون فقط تو ورزشگاه حظور داشتند نفسشون بند میومد با اون همه استرسی که تماشاگران ایجاد میکردند. طبیعیه که بازیکنان ما از این قضیه مستثنا نیستند دو ست باختند اما خیلی خوب به بازی برگشتند و دوست برند. ما باختیم و با باختمون یک امتیاز با ارزش ازشون گرفتیم تا همچنان امیدوار باشیم این کار کوچیکی نبود. فراموش نکنید که لهستان فقط به امریکا قهرمان لیگ جهانی باخته و بقیه رو با حد اکثر امتیاز برده.
  • ناشناس ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    0 0
    ایران تنها کشوریه که افرادی مثل توداره!!
  • ناشناس ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    0 0
    میتونی به جای نظر دادن پاستیل بخوری!!
  • ناشناس ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    0 0
    به کوری چشم امثال تو صعود می کنیم.
  • ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    0 0
    دفعه آخرت باشه با چند تا اسم کامنت میذاری
  • ایرانی زاده ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    0 0
    تو بازی که فقط بازیکن قدرتی حرف اول میزد آقا مجتبی میرزاجانپوروشماره2لهستان سرنوشت ساز بودن که هر دوشون پشت خط زن هستند شماره 2 اونا بدنش خالی کردو وسطاش کم آورد ولی این پسر خوب شمال 5ست پشت سرهم عالی بازیکرد پشت سر هم درخشید خوب طبیعیه اشتباه هم طبیعه فقط به فکر برد وامتیاز نباش بازی ببین ولذت ببررررررر
  • ایرانی زاده ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    0 0
    راست میگی اگه یکم عبادی پور تجربش بیشتر بود ب مجتبی فشار نمیومد ولی در کل خوب بود دیگههههه حال داد
  • فینگیلk ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    0 0
    بچه ها بیخیال مهم این بود که ما خوب بازی کردیم امیدوارم امروز ببریم آمریکا یا لهستانم ببازن :-)....
  • ایرانی زاده ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    0 0
    درود این عربای کثیف نمیخان ایران ببینند از فرانسه میترسم یه مقدار عربا پول بدن بهشون که میدن بازی وا میدن ما باید فرانسه میبردیم ولی اشکال ندارهههه
  • ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    0 0
    داداش مجید ما همینطوری هم داخل خونه نفسمون بند اومده بود
  • هومن ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    0 0
    من از این جمله بشدت متنفرم (با این باخت هیچی از ارزشهای تیم کم نمیشه) وفورا صدای تلویزیون را قطع می کنم
  • ایرانی ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    0 0
    اقا امکان نداره لهستان و امریکا ببازن مطمئن باشید حذف میشیم شک نکنید
  • ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    0 0
    می دانید توافق ژنو یعنی چه؟ توافق ژنو یعنی تسلیم قدرت‌های بزرگ در برابر ملت ایران!!! جیغ و کف هورا !!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • حسن ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    0 0
    میدونی با این همه زحمتی که اینا کشیدن زوره حذف بشیم، میدونی! زوره! ... ناراحت شدی؟؟؟
  • zm ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    0 0
    آخه بی سواد تو که از شرایط گروه ایران خبر نداری بی خود میکنی میحرفی-تمام ابر قدرتای والیبال جهان تو گروه ما هستن-برو گروههای دیگه رو ببین بعد حرف بزن-بازی سه بر صفر باخته رو داشتیم میبردیم-من دست همشونو میبوسم-به این میگن غیرت و تعصب-بیرون گود نشستی میگی لنگش کن- جوجه خروس؟
  • binam ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    0 0
    ولاسکو دمت جیز بیز.میدونم برا صعود ایران از ته دل مایه گذاشتی.خیلی مردی هم خودت هم بچه های تیمت.
  • مجید ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    0 0
    فدای شما نفسمون امشب باز شد با صعود والیبال به جمع 6 تیم برتر .تبریک میگم به همه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس