المحطوری گفت: دولت یمن با حمایت عربستان سعودی، وارد بازی خطرناکی شده و اگر به خونریزی ادامه دهد بی‌شک دروازه جهنم را بر خود گشوده است.

دکتر "المرتضی المَحَطوَری الحسنی" عضو سازمان علمای یمن در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار گروه بین‌الملل مشرق گفت: دولت یمن مانند گروهک‌های تکفیری عمل می‌کند و می‌خواهد به هر نحوی و بدون توجه به خواسته‌های مردم حکومت کند.

این دولت، اکنون وارد بازی خطرناکی شده است و با ایجاد رعب و وحشت و قتل عام مردم بی‌گناه چند صباحی بیشتر بر مسند قدرت باشد.

وی ادامه داد: دولت یمن در کنترل داعش است و این غارتگران تکفیری نمی‌توانند دیگر در یمن جایی داشته باشند و کار آنها به زودی توسط مردم یمن یک‌سره خواهد شد.

این عضو برجسته سازمان علمای یمن گفت: برخی ادعا می‌کنند این درگیری میان انصارالله و دولت است حال آنکه اکنون انصارالله تنها نیستند و همه مردم یمن قیام کرده‌اند.

وی افزود: اگر دولت بخواهد به خونریزی ادامه دهد بی‌شک دروازه جهنم را بر خود گشوده است و گور خود را می‌کَند چون مردم یمن آنها را به سزای اعمال‌شان خواهند رساند.

وی گفت: برخی می‌پرسند چرا در مقابل دولت ایستاده‌اید!؟ من می‌گویم چگونه می‌شود که به دولت داعش اجازه دهیم به کار خود ادامه دهد؟ اکنون همه دنیا در مقابل داعش ایستاده و مردم یمن نیز در مقابل "دولت داعشی یمن" می‌ایستد هرچند که داعشی‌ها بخواهند جوانان ما را به شهادت برسانند ما ایستاده‌ایم و از حقوق مشروع خود دفاع خواهیم کرد.

المحطوری با اشاره به تظاهرات میلیونی مردم یمن گفت: همه دنیا به چشم خود دیدند که انصارالله و مردم یمن بدون حمل سلاح و بصورت مسالمت‌آمیز در خیابان‌ها حضور پیدا کردند اما این دولت است که اکنون به سوی مردم شلیک می‌کند و آنها را قتل عام می‌کند.

وی با انتقاد از سیاست‌های عربستان تصریح کرد: عربستان تا کی می‌خواهد از این دولت داعشی و غارتگر حمایت کند؟ عربستان باید بداند که این دولت از بین خواهد رفت و مردم سرنوشت خود را در دست خواهند گرفت و عربستانی‌ها نمی‌توانند همانند بحرین وارد یمن شوند آنها یک بار به انصارالله حمله کردند و نتیجه را با چشم خود دیدند و شکست فراموش‌نشدنی از مجاهدان یمنی را فراموش نخواهند کرد.

المحطوری افزود: اکنون نیز بجای اتهام زنی به ایران دست از دخالت بردارند چون بی شک مردم پیروز خواهند شد.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸
    0 0
    الهم عجل لولیک الفرج...
  • ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸
    0 0
    دم انصار الله گرم دارن یه حزب الله دیگه می سازن. الهی کمکشون کن!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس