کد خبر 343327
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۵

پایگاه خبری "مأرب پرس"در خبری به نقل از روزنامه العربی الجدید نوشت:" به گفته یکی از مسئولان عالی رتبه یمن، دیپلمات ایرانی که از بیش از یک سال پیش در یمن ربوده شده بود، زندانی دستگاه اطلاعاتی یمن است و ربوده نشده است."

به گزارش مشرق؛ به گفته یکی از مسئولان عالی رتبه یمن، دیپلمات ایرانی که از بیش از یک سال پیش در یمن ربوده شده بود، زندانی دستگاه اطلاعاتی یمن است و ربوده نشده است."

این منبع که نخواست نامش فاش شود افزود:"نور احمد نیکبخت" کارمند سفارت ایران در صنعا در گروگان دستگاه امنیت ملی از شعبه های دستگاه اطلاعات یمن است.

نیکبخت روز بیست و یکم ژوئیه سال 2013 و زمانی که از منزلش در صنعا به سمت سفارت ایران در حرکت بود با حمله افراد مسلح ناشناس روبرو شد، این افراد او را  به زور از خودرو پیاده کردند و با خود بردند.

گفتنی است،‌ ایران مسئولان یمنی را در ربوده شدن نیکبخت مقصر دانست و "حسین امیر عبداللهیان" معاون وزیر امور خارجه ایران پس از مدتی دولت یمن را به کوتاهی در تلاش برای آزادی نیکبخت متهم کرده بود.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    0 0
    خاک بر سرها!! حبس چرا می نویسید و واژه فارسی آن زندان را بکار نمی برید چرا تیشه به ریشه زبان فارسی می زنید ؟ شما هم اگر مانند فردوسی 30سال برای زنده ماندن فارسی اگر زحمت می کشیدید نمی گذاشتید به این راحتی زحمتهای 30سالهاتان از بین برود ! چیزی که مفت به دست بیاید مفت هم از دست می دهی ! بازهم تا دیر نشده از خواب گران برخیزید و در پاسداری زبان فارسی کوشش بکنید
  • ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۹
    0 0
    شما نگران زبان پارسی هستی در حالیکه یک خانواده بیشتر از یکسال هست که چشم انتظاره و تمام مدت فقط با این فریب که ایشان در سلامت است دلخوش بوده. بد نیست یک لحظه فکر کنید که این آقای دیپلمات همسر و سه دختر داره که بیشتر از یکساله خون گریه میکنند و امید به آزادی ایشان دارد. کاش مسئولان کمی بیشتر بخود زحمت میدادن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس