کد خبر 342376
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۹

باشگاه رئال‌مادرید قصد دارد یحیی توره را در نقل و انتقالات ژانویه به خدمت بگیرد.

به گزارش مشرق، رئال‌مادرید در زمان نقل و انتقالات تابستانی ژابی آلونسو را از دست داد و سامی خدیرا دیگر بازیکن این تیم نیز قرارداد خود را با این تیم تمدید نکرده است و به احتمال زیادی رئال را ترک خواهد کرد. باشگاه رئال مادرید قصد دارد یحیی توره ساحل‌عاجی را که از ماندن در منچستر‌سیتی ناراضی است، در نقل و انتقالات ژانویه جذب کند.

هافبک 30 ساله ساحل عاجی که در فصل قبل 14 گل در 29 بازی برای سیتی به ثمر رسانده است، در مصاحبه با RMC Sport، درباره احتمال حضورش در رئال مادرید گفت: هر چیزی امکانپذیر است. چرا که نه؟ در زندگی شما هیچگاه نمی‌دانید که چه اتفاقی رخ خواهد داد. هنگامی که باشگاه‌های بزرگی مثل رئال‌مادرید شما را می‌خواهد، با توجه به بازیکنان بزرگی که در اختیار دارند، باعث جلب توجه شما می‌شود. من با بازیکنان بزرگی کار کرده‌ام. این همیشه هدف من بوده است. این سبب می شود که شما پیشرفت کنید و چیزهای فراوانی یاد بگیرید. در فوتبال یادگیری هرگز متوقف نخواهد شد. از نظر من رئال مادرید یک باشگاه بزرگ است.

توره در ادامه درباره تیم رئال مادرید گفت: از نظر من آنها در این فصل بسیار ترسناک هستند. من برای آن ها احترام فراوانی قائلم. آن‌ها تیم بزرگی هستند. رئال از قدرت مالی فراوانی برخوردار است و توانایی خرید هر بازیکن بزرگی را دارد. قهرمانی آنها در لیگ قهرمانان قدرتشان را افزایش داده است. به نظر من آنها یکی از جدی ترین تیم‌ها برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا هستند.

توره فصل گذشته یکی از ارکان قهرمانی منچستر‌سیتی در لیگ برتر بود اما در اواخر فصل قبل با سران این باشگاه به مشکل خورد. این بازیکن ساحل عاجی از این که باشگاه برای او تولد نگرفته بود، اظهار ناراحتی و عنوان کرد سیتی به او توجه نمی‌کند. پس از این گفته‌ها باشگاه منچستر‌سیتی برای این بازیکن یک تولد ویژه در باشگاه گرفت.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس