معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین گفت: نخستین گردهمایی معاونین روابط عمومی بسیج و سپاه شهرستان‌ها و استان‌های سراسر کشور و مدیران روابط عمومی اقشار و معاونت های تخصصی بسیج با سخنرانی رئیس مجلس شورای اسلامی افتتاح می‌شود.

به گزارش مشرق، معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به برگزاری نخستین گردهمایی تخصصی و علمی روابط عمومی بسیج و سپاه با حضور 600 نفر از سراسر کشور تصریح کرد: علی لاریجانی رییس محترم مجلس شورای اسلامی و سردار نقدی رییس محترم سازمان بسیج، سخنرانان اصلی آیین افتتاحیه این گردهمایی هستند.

احمدی افزود: قرار است از پیشکسوتان روابط عمومی بسیج که در طول سالهای دفاع مقدس و پس از آن در تشکیل و تقویت این نهاد رسانه ای فعالیت کرده‌اند تقدیر ویژه به عمل آید.

مشاور ریاست سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به هدف برگزاری این گردهمایی بیان کرد: انسجام تشکیلاتی و آموزش تخصصی علم روابط عمومی– ارتباطات و روزنامه نگاری مهمترین برنامه است که با تشکیل کلاس‌های گوناگون و تدریس برترین اساتید دانشگاه های مطرح کشور به مدت 3 روز برگزار خواهد شد.

وی به بازدید شرکت کنندگان از رسانه های مطرح کشور نیز اشاره کرد و ادامه داد: بازدید از رسانه ها به عنوان یک کارگاه عملی از جمله برنامه ها است که بیش از 15 رسانه سراسری از صداوسیما، خبرگزاری‌ها، روزنامه ها و سایر مراکز رسانه ای هماهنگ شده‌اند.

آیین افتتاحیه، روز سه شنبه 11 شهریور ماه برگزار شده و گردهمایی فوق تا 13 شهریور ادامه خواهد یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس