فرج‌الله سلحشور در بازدید از نمایشگاه دیجیتال انقلاب اسلامی از ساخت زندگینامه حضرت موسی در پاسخ به جنایات غزه و داعشی‌ها خبر داد و گفت: فیلمنامه حضرت موسی (ع) نوشته شده است، اما بودجه ساخت آن را نداریم، مردم کمک کنند.

 به گزارش مشرق، فرج‌الله سلحشور ضمن بازدید از دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی اظهار داشت: این نمایشگاه بسیار ارزشمند است و وقتی وارد این فضا می‌شویم احساس، ظرافت و تکنیک بچه مسلمان‌ها قابل مشاهده است.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه وقتی برخی از بازی‌های رایانه‌ای، جلوه‌های رایانه‌ای، تولیدات انیمیشن و کارهای هنری ارزشمند را دیدم به وجد آمدم و این اقدام شایسته تقدیر است.

این کارگردان سینما افزود: دولت و مجلس باید این مجموعه‌ها و قدرتشان را در میان نیروهای ارزشی ببینند و از آن حمایت کنند. از دولتمردان می‌خواهیم که شما را به خدا به اندازه بهایی که برای فاضلاب خیابان‌ها ارزش قائلید همان اندازه برای فرهنگ ارزش قائل باشید.

سلحشور بیان کرد: این اقدامات رسانه‌ای را بچه‌های جوان انجام می‌دهند اینها می‌توانند فرهنگ‌سازی کنند و جلوی تهاجم فرهنگی را بگیرند تا جایی که کودکان و نوجوانان ما به جای استفاده از تولیدات وارداتی غربی از تولیدات داخلی استفاده کنند؛ ما انقلاب فرهنگی انجام دادیم، اما انقلاب‌های کنونی اقتصادی و سیاسی است، ما شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی را سر دادیم اما الآن شعار نان مسکن و آزادی مارکسیست‌ها را پیش گرفتیم.

وی همچنین در پاسخ به پرسشی در خصوص آخرین تولیدات وی در حوزه فیلم و سینما گفت: فیلمنامه حضرت موسی (ع) نوشته شده است، اما بودجه ساخت آن را نداریم، از مردم می‌خواهم که اگر کارهای سلحشور را پسندیده‌اند و دوست دارند که باز هم او کار کند کمک کنند تا این پروژه ساخته شود. ساخت زندگی نامه حضرت موسی (ع) مقابله با کشتار صبرا و شتیلا، بچه‌های غزه و مقابله با جنایت داعشی‌ها و تکفیری‌هاست. ساخت زندگی نامه حضرت موسی(ع) در واقع مقابله با آمریکا و اسرائیل است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس