کد خبر 338554
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۳

فعالیت های فوتبالی در الجزایر به دنبال مرگ یک بازیکن کامرونی براثر اصابت سنگ، تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق در آمد.

به گزارش مشرق، تارنمای الدوری والکاس قطر نوشت: البر ابوسی بازیکن کامرونی تیم فوتبال باشگاه الجزائری « شبیبه القبائل» با اصابت سنگ پرتاب شده از سوی تماشاگران به سرش، درگذشت.

این اتفاق در جریان مسابقه روز شنبه گذشته دو تیم شبیبه القبائل و اتحاد العاصمه در لیگ دسته یک باشگاههای الجزایر بوقوع پیوست.

دربیانیه فدراسیون فوتبال الجزایر آمده است: به دنبال این حادثه دردناک کلیه مسابقات فوتبال حرفه‌ای و آماتور در سطوح مختلف کشور الجزایر تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

براساس این اطلاعیه، این تصمیم پس از مشورت محمد روراوه رییس فدراسیون با کمیته های مختلف فدراسیون فوتبال الجزایر و در اعتراض به اقدامات غیر مسوولانه بعضی افراد ذی نفوذ و آشوب گر که تلاش دارند، خشونت را در ورزشگاههای گسترش دهند اتخاذ شده است.

در این اطلاعیه آمده است: فدراسیون فوتبال الجزایر کلیه راههای بازدارنده که ممکن است باشگاه مقصر شبیبه القبایل را از هرگونه فعالیت محروم سازد بررسی خواهد کرد.

تماشاگران که از شکست تیم مورد علاقه خود (شبیبه القبائل) خشمگین شده بودند، هنگام ترک ورزشگاه سنگ و وسائل آتش زا به درون زمین پرتاب کردند که یکی از سنگ ها به سر البر ابوسی اصابت کرد و به مرگ او منجر شد.

ابوسی (24 ساله) که بهترین گلزن مسابقات دسته اول الجزایر معرفی شده بود، تنها گل تیمش را در این مسابقه به ثمر رساند و بعداز انتقال به بیمارستان درگذشت.

اتحاد العاصمه با نتیجه 2 بریک در این مسابقه به پیروزی دست یافت.

مسوولان فوتبال کامرون معتقدندکه این ورزشکار با شلیک گلوله درگذشته است.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس