کد خبر 338344
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۰

مسوول برگزاری مسابقات هیات فوتبال خوزستان گفت: به دلیل گرمی و بالا بودن رطوبت هوای اهواز در دقیقه 30 نیمه اول بازی استقلال‌خوزستان و ذوب‌آهن، دو تا سه دقیقه وقت استراحت در نظر گرفته می‌شود.

عزیز صادقی اظهار کرد: شب گذشته در جلسه هماهنگی بازی امروز بین تیم های استقلال خوزستان و ذوب آهن موضوع استراحت تیم ها را در بازی به دلیل گرمی و رطوبت بالای هوای اهواز مطرح کردم که مورد موافقت قرار گرفت.

وی بیان کرد: البته یک سری مخالفت ها در این زمینه وجود داشت ولی در نهایت با توافقی که حاصل شد، قرار بر این شد که بازیکنان هر دو تیم در دقیقه 30 نیمه اول دو تا سه دقیقه استراحت داشته باشند و آب بنوشند و سپس بازی ادامه پیدا کند. این زمان استراحت به وقت های اضافه نیمه اول افزوده می شود. این موضوع به داور مسابقه نیز ابلاغ شده است.

مسوول برگزاری مسابقات هیات فوتبال خوزستان خاطر نشان کرد: موضوع استراحت تیم‌ها به دلیل گرمی هوا از جام جهانی برزیل که بالاترین رده مسابقات دنیا است، مطرح و اجرا شد. AFC این مجوز را به فدراسیون های تمام کشورها داده است تا این کار را انجام دهند و بر همین اساس سازمان لیگ اعلام کرد استان هایی که هوای شان گرم است، می توانند از این زمان استراحت در حین مسابقه استفاده کنند. برای اجرای این کار، در جلسه هماهنگی شب مسابقه توافق هر دو تیم گرفته و سپس با داور هماهنگ و این کار اجرا می‌شود. برای این بازی نیز توافق دو تیم گرفته شده است و این اقدام انجام می شود.

دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و ذوب آهن اصفهان از ساعت 19:15 در ورزشگاه تختی اهواز برگزار می‌شود.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    مگه مجبورید ؟ جابجا کنید بازی های تیم های این مناطق را ابتدا در شهرهای تیم مقابل و بعد هوا که خنکتر شد در این شهر ها برگزار کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس