کد خبر 337037
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۹

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: دردناک است که در بازی مهمی مانند دیدار با استقلال روی 3 ضربه ایستگاهی گل بخوریم.

به گزارش مشرق، مجید جلالی پس از شکست 3 بر 2 تیمش مقابل استقلال گفت: بسیار دردناک است که در چنین بازی مهمی 3 گل روی ضربات ایستگاهی بخوریم اما باید بگویم ما در طراحی کارهایمان خوب بودیم و چیزی که می‌خواستیم را بچه‌ها تا حدود زیادی انجام دادند. از آنها راضی هستم و باید بگویم روی بی‌تجربگی مفرط‌مان شکست خوردیم.

وی ادامه داد: گل اولی که خوردیم روی پرتاب اوت دستی و شروع مجدد بود و استقلالی‌ها دو گل دیگرشان را نیز روی ضربات کاشته به ثمر رساندند و تمام بازی خوب ما بدون اندوخته به پایان رسید که این برای ما ناراحت کننده است.

سرمربی سایپا در خصوص اینکه چه زمانی تیمش بهتر خواهد شد و نتیجه بهتری می‌گیرد گفت: وقتی تیمی خوب بازی می‌کند می‌توان به آن امیدوار بود. ما در کنار خوب بودن موقعیت‌های زیادی خلق کردیم و می‌توانیم بهتر از این نتیجه بگیریم. در 3،4 بازی که انجام شده موقعیت‌های زیادی از دست دادیم و باید بگویم که این جزو مسئولیت‌های مربیان است که این معضل را درست کنند تا به راحتی موقعیت‌هایمان از دست ندهیم.

جلالی تاکید کرد: وقتی می‌توانیم خوب بازی کنیم و حتی در بازی جلو بیفتیم یعنی اینکه تیم‌مان خوب بازی می‌کند اما نتوانستیم امتیازی کسب کنیم. ما نمی‌توانیم در ضربات ایستگاهی سازماندهی خوبی داشته باشیم و باید روی این مسئله کار کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که قبول دارد مدافعان کناری تیمش از بازیکنان استقلال مدام دریبل می‌خوردند اظهار داشت: ما باید در واقعیت‌ها خیلی چیزها را قبول کنیم نمی‌توان گفت کیفیت تکنیکی بازیکنان دو تیم یک اندازه است و ما با کیفیتی که داشتیم خوب بودیم و بچه‌ها تمام توان خود را گذاشتند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • یاسر بچه تهران ضد تراختور ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    0 0
    برای فوتبالی که جلالی مربی اون باشه متاسفم
  • استقلال ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    0 0
    هر چی گل خوردیم روی سوتی دفاع بوده وگر نه کار خاصی نکردید
  • ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۹
    0 0
    آقای جلالی عزیز!!تا حالا از تیمهای شما وقت کشی یا همون نفوتبال کثیف عربی ندیده بودیم!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس