کد خبر 336833
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۹

مدیر تجاری باشگاه بورسیادورتموند از اظهارنظرهای جدید در مورد آینده مارکو رویس ابراز ناراحتی کرده است.

به گزارش مشرق، داستان شایعات و علاقه پنهان و آشکار بایرن مونیخ به «ستاره ملی‌پوش دورتموندی‌ها» گویی پایانی ندارد. بعد از آنکه در هفته های اخیر جنگ لفظی بین مدیران بایرن و دورتموند بر سر رویس، ایجاد شد، به نظر می‌رسید با بازی هفته قبل سوپرجام باشگاه‌های آلمان، این ماجرا پایان گیرد.

اما با صحبت‌های روز گذشته «فرانتس بکن‌باوئر» به نظر می‌رسد یکبار دیگر آتش این اختلاف‌ها، شعله‌ور شده است. حداقل این که اسباب ناراحتی خاطر بیشتر زرد‌ها را فراهم کرده است.

در این ارتباط بکن‌باوئر روز گذشته گفت: اگر رویس سال 2015 به بایرن نیاید، به احتمال زیاد به تیم‌های درجه یک اروپایی دیگری مثل رئال مادرید یا منچستریونایتد خواهد رفت و در این حال، دورتموندی‌ها سخت می‌توانند جلوی وی را بگیرند.

انتشار این حرف‌ها از سوی قیصر فوتبال آلمان که کاپیتان، مربی و رئیس باشگاه بایرن نیز بوده، به نظر می‌رسد اسباب آزردگی خاطر دورتموندی‌ها و به خصوص شخص «هانس یواخیم واتسکه» را فراهم کرده است.

این مقام در محفلی عنوان کرده مونیخی‌ها یا شخصیت‌های منتسب به آن تیم با بیان این‌گونه اظهار نظرات در حقیقت جریانی را علیه تیمش راه انداخته‌اند که همین باعث ناراحتی و عصبانیت دورتموندی‌ها شده است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسین ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    0 0
    چقدر مهم بگیم مجلس یه بیانیه بده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس