کد خبر 334874
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۹

رسانه‌ها از تلاش‌های پنهان قهرمان لیگ فوتبال اسپانیا برای جذب بازیکن ملی‌پوش و بحث‌انگیز بورسیادورتموند خبر می‌دهند.

به گزارش مشرق، روزنامه آس اسپانیا و بیلد آلمان در آخرین شماره خود گزارش کردند اتلتیکومادرید برای تقویت بخش هجومی خود به طور جدی به فکر استخدام «مارکو رویس» افتاده است.

مطابق این گزارش‌ها نمایندگان تیم مادریدی با بورسیا تماس گرفته و شرایط جذب این بازیکن را جویا شده‌اند. واسطه‌های این باشگاه تلاش می‌کنند در تابستان جاری این بازیکن ارزشمند و البته دور مانده از جام جهانی برزیل را به مادرید بیاورند.

این تلاش‌ها در حالی انجام می‌شود که ستاره 25 ساله زردپوشان که حضور در مسابقات برزیل 2014 را به دلیل مصدومیت استخوان پا از دست داد، در روزهای اخیر عامل تنش‌ میان دو باشگاه آلمانی یعنی دورتموند و بایرن بوده است.

 

مدیران مونیخی به وجود تبصره انتقال در قرارداد رویس با دورتموندی‌ها استناد کرده و خواهان به خدمت‌گیری وی بوده‌اند. در مقابل مقام‌های رده‌بالای بورسیا با واکنش‌های تند به سرخ‌‌جامگان مونیخی، بر ماندن این بازیکن تاکید ورزیده‌اند.

رویس با دورتموندی‌ها تا سال 2015 قرارداد دارد و در صورتی که قراردادش را تمدید نکند، تابستان آینده حتی «رایگان»‌می‌تواند به بایرن،‌ اتلتیکومادرید یا هر تیمی دیگری که خواهانش است،‌ برود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس