کد خبر 335866
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۴

مربی استقلال با اشاره به شکست این تیم مقابل سپاهان گفت: منکر بازی خوب حریف نمی‌شویم اما در این بازی از اشتباهات داوری ضرر کردیم.

به گزارش مشرق، محمود فکری در مورد شکست استقلال برابر سپاهان گفت: در اینکه سپاهان تیم خوبی است هیچ بحثی وجود ندارد ولی من معتقدم وقتی داور اشتباه می‌کند یک تیم را به هم ریخته و تیم دیگر را هم با تصمیماتش بالا می‌برد. این موضوع در مورد استقلال و سپاهان رخ داد و پنالتی گرفته شده برای سپاهان همه چیز را عوض کرد. از طرفی می‌گویند گل دوم سپاهان هم مشکوک به آفساید بوده است.

مربی استقلال ادامه داد: اگر در این صحنه‌ها ثابت شود که داور اشتباه کرده، طبیعی است که ما از این اتفاقات ناراحت می‌شویم. در اینکه تیم ما در بازی‌های اخیر نقطه ضعف‌هایی داشته شکی وجود ندارد و نمی‌توان منکر این قضیه شد. باید ضعف‌های خودمان را برای بازی‌های آینده برطرف کنیم اما باید این را هم در نظر گرفت که اشتباهات داوری می‌تواند به راحتی یک تیم را از حقش دور کند.

فکری تاکید کرد: آنطور که بچه‌ها می‌گویند قضاوت‌های فغانی معمولا برای استقلال مشکل ساز بوده و در گذشته مسائلی به وجود آمده است. زمانی هم که فرهاد مجیدی بازی می‌کرد فغانی این بازیکن را به هم می‌ریخت. داوران نباید نسبت به تیم‌ها، بازیکنان و مربیان ذهنیت داشته باشند و امیدوارم اشتباهاتی که رخ می‌دهد سهوی باشد نه عمدی. ما باخت به سپاهان را فراموش کردیم و به بازی بعدی با سایپا فکر می‌کنیم.

او در خصوص اینکه خیلی‌ها سپاهان را مدعی اول قهرمانی می‌دانند گفت: آنهایی که چنین طرز فکری دارند کارشناس نیستند، حتی اگر بخواهند از حالا استقلال را مدعی بدانند. لیگ برتر 10 ماه طول می‌کشد و ممکن است یک تیم در طول یک ماه دچار مشکلاتی شود و همه چیز را از دست دهد. پیش‌بینی از حالا زود است و در هفته‌های آخر می‌توان در مورد مدعیان حرف زد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس