کد خبر 335636
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۸

سایت باشگاه استقلال در مطلبی ضمن انتقاد از عملکرد داوری دیدار این تیم برابر سپاهان اصفهان، این سوال را مطرح کرد که چرا اشتباهات فغانی به صورت متوالی فقط به ضرر تیم استقلال بوده است؟

واکنش استقلال به اشتباهات تکراری فغانیبه گزارش مشرق، سایت باشگاه استقلال امروز جمعه مطلبی با تیتر "این برای چندمین بار بود آقای فغانی؟!"  را روی خروجی خود قرار داد که در آن به انتقاد از عملکرد داور دیدار تیم فوتبال این باشگاه برابر سپاهان اصفهان در هفته سوم لیگ برتر پرداخت.

در این مطلب می‌خوانید:" داور وسط علیرضا فغانی بود، مسابقه‌ای که خیلی‌ها اعتقاد داشتند یکی از بهترین بازی‌های لیگ برتر در دوره گذشته بود اما در آن بازی هم مثل دیروز فغانی با اشتباهات تاثیرگذارش نتیجه بازی را تغییر داد. خطای پنالتی روی پژمان نوری در نیمه دوم آن مسابقه (دقیقه 73) گرفته نشد و یک پنالتی هم به اشتباه علیه تیم استقلال رقم خورد که منجر به گل تیم سپاهان شد.

بعد از آن مسابقه در برنامه‌های مختلف تلویزیونی و از جمله 90، کارشناسان داوری حق را به باشگاه استقلال دادند و حتی به گوش رسید که تیم داوری آن مسابقه چند هفته محروم شدند اما متاسفانه به دلیل اعتراض شدید هواداران، یک امتیاز از تیم استقلال کسر کردند!

با گذشت یکسال دوباره همه آن اشتباهات تکرار شد و انگار این بار هم قرار است هواداران میلیونی تیم استقلال با تاثر و ناراحتی، هزینه این اشتباهات را پرداخت کنند؟! پیرو اشتباهات تکراری علیرضا فغانی این پرسش در اذهان عمومی ایجاد می‌شود که چرا او باید همواره در ابتدای رقابتهای لیگ برتر، داور مخصوص این مسابقه باشد و چرا اشتباهات فغانی به صورت متوالی فقط به ضرر تیم استقلال بوده است؟!"

واکنش استقلال به اشتباهات تکراری فغانی

همچنین مطلب دیگری هم با تیتر "عکس انضباطی: لیزر روی چشم آندو" دیده می‌شود روی خروجی سایت باشگاه استقلال قرار گرفت که در آن می‌خوانید:" صحنه‌ای از مسابقه سپاهان مقابل استقلال در ورزشگاه فولادشهر اصفهان و شیطنت برخی از تماشاگران حریف علیه تیموریان! عکاس باشگاه استقلال، دیروز بارها تصاویری مانند این را در دوربین خود ثبت کرده است. رفتار ناجوانمردانه‌ای که در فوتبال ما این روزها به وفور مشاهده می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ناشناس ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
    0 0
    شاید هم مافیا باشد
  • ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
    0 0
    از دو حال خارج نیست : 1- انتخاب فغانی برای این بازی مهندسی شده بود ، با توجه به اینکه فغانی داور کوچکی نیست و با توجه به اینکه سابقه اشتباه وحشتناک هم داشته . فعلا این گزینه رو می گذاریم کنار تا ببینیم قضیه ادامه پیدا می کند یا که خیر . 2 - کمیته داوران طبق معمول در انتخاب داور بی دقتی و اشتباه کرده ، طبق معمول سوابق داور و حساسیت ها را در نظر نگرفته و طبق معمول با روش سنتی پالام پولپم پیلیم داور را انتخاب کرده و فغانی سهوا ، مجدد باعث باخت استقلال شده .
  • مرادی ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
    0 0
    حالا متوجه شدیم که چرادرجام جهانی آقافقط داورچهارم بود
  • ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
    0 0
    همش توهمه کارشناسا گغتن هم پنالتی بوده و آفسایدم ونبوه
  • علی ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
    0 0
    متاسفم که مثلا بهترین داورمان آقای فغانی است که هربار برای بازیهای استقلال قضاوت کرده ؛با اعتماد بنفس کاذبش اشتباهات تاثیر گذاری به ضرر استقلال داشته که امیدوارم عمدی نبوده باشد .
  • ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
    0 0
    الان اگه قلعه نويي ميگفت من از شب قبل فهميده بودم داور به اون سمت غش كرده و هم به داوري و هم به سپاهان تهمت رشوه ميزد چند جلسه محروم ميشد؟؟؟؟ مطمئنا خيلي. چرا علي لابي رو با اونهمه تهمت عليه داور و باشگاه سپاهان محروم نكردن؟؟؟؟؟
  • ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    0 0
    گزینه ۱
  • gheysar ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    0 0
    خیلی بی سوادی شاید هم خیلی بی شخصیت...
  • ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    0 0
    تقریبا تمام داوران ایرانی در حد داور چهام هستند ! بعنی فقط بدرد تابلو تعویض می خورند!؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس