کد خبر 335783
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۱

چرا او باید همواره در ابتدای رقابتهای لیگ برتر داور مخصوص این مسابقه باشد و چرا اشتباهات فغانی به صورت متوالی فقط به ضرر تیم استقلال بوده است ؟!

به گزارش مشرق، با گذشت یکسال دوباره همه آن اشتباهات تکرار شد و انگار این بار هم قرار است هواداران میلیونی تیم استقلال با تاثر و ناراحتی ، هزینه این اشتباهات را پرداخت کنند ؟!

پیرو اشتباهات تکراری علی رضا فغانی این پرسش در اذهان عمومی ایجاد می شود که چرا او باید همواره در ابتدای رقابتهای لیگ برتر داور مخصوص این مسابقه باشد و چرا اشتباهات فغانی به صورت متوالی فقط به ضرر تیم استقلال بوده است ؟!

جدا از بیانیه استقلالی ها کارشناسانی مانند هوشنگ نصیرزاده و رضا غیاثی معتقد بودند پنالتی سپاهان به هیچ وجه صحیح نبوده و هم چنین گل دوم زرد پوشان مشکوک به آفساید بوده است. در این بین البته رییس کمیته داوران و بعضی کارشناسان مانند خسروی معتقد بودند فغانی تصمیم درستی در اعلام پنالتی گرفته است.

حال به نظر شما تصمیم علیرضا فغانی برای اعلام پنالتی درست بوده است؟! آیا امکان این وجود دارد که او با استقلالی ها مشکل داشته باشد و طبق آنچه آبی ها می گویند اشتباهاتش به صورت متوالی به ضرر استقلال است.
منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • saiedeses ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    0 0
    پنالتی که به هیچوجه درست نبود به نظر من هم گل دوم سپاهان خیلی مشکوک به آفساید بود ولی فقط کارگردان تلویزیون اصفهان فقط یکبار آنهم خیلی سریع اون رو نشون داد بهر حال فغانی بارها به استقلال ضربه زده و مشکلاتش با مجیدی رو هم یادمون نرفته!!!
  • عرفان اس اس ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    0 0
    فغانی حیا کن داور پر س پو لیسی باید جواب دل شکسته آبی هارو بدی
  • علی علا ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    0 0
    اگر کمیته داوران طرفدار باشد نظر مردم و کارشناس به چه درد می خورد .وگرنه که واضح بود اشتباهات داوری .
  • بيژن ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    0 0
    داور بدرستي داوري كرد وخود حيدري ميگويد به ناخنم برخوردكرد.استقلال بايستي دراين بازي 6تائي ميشد.اصلآدر درقدوقواره سپاهان نبودند. كمي انصاف داشته باشيم وحقايق راباوركنيم.
  • ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    0 0
    خوبه تو لنگی دیگه بیای انصاف رو یاد ما بدی مظفری زاده خوبه که 8 دقیقه بگیره واستون یبار قهرمان بشین نمیرین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس