کد خبر 335533
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۰

کریستیانو رونالدو و مانوئل نویر به نظر شانس بیشتری نسبت به "روبن" برای انتخاب به عنوان "بهترین بازیکن " اروپا دارند.

به گزارش مشرق، یوفا روز گذشته (پنجشنبه) سه نامزد نهایی بهترین بازیکن اروپا در فصل گذشته را اعلام کرد که در این فهرست نامی از "لیونل مسی" ، بهترین بازیکن جام جهانی برزیل دیده نشد.

یوفا پس از بررسی‌های صورت گرفته از بین 10 نامزد دریافت بهترین بازیکن اروپا در نهایت نام سه بازیکن را اعلام کرد که در آن نامی از "لیونل مسی" دیده نمی‌شود.

** 10 نامزد بهترین بازیکن اروپا

1- دیگو کاستا (اسپانیا – چلسی)

2- کریستیانو رونالدو (پرتغال – رئال مادرید)

3- آنخل دی‌ماریا (آرژانتین – رئال مادرید)

4- فیلیپ لام (آلمان – بایرن‌ مونیخ)

5- توماس مولر (آلمان – بایرن‌ مونیخ)

6 – آرین روبن (هلند – بایرن‌ مونیخ)

7- لیونل مسی (آرژانتین – بارسلونا)

8- لوئیس سوآرس (اروگوئه – بارسلونا)

9- خامس رودریگس (کلمبیا – موناکو)

10- مانوئل نویر (آلمان – بایرن‌ مونیخ)

یوفا روز گذشته از بین این 10 بازیکن "کریستیانو رونالدو، آرین روبن و مانوئل نویر" را در حالی به عنوان سه نامزد نهایی عنوان "بهترین بازیکن اروپا" انتخاب کرد که به نظر می‌رسد شانس رونالدو و نویر بیشتر باشد.

3 نامزد برترین بازیکن سال اروپا +عکس

* مانوئل نویر:

دروازه‌بان آلمانی بایرن‌ مونیخ در جام جهانی برزیل عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت و با بازی‌های منحصر به فرد خود زمینه ساز چهارمین قهرمانی آلمان در جام جهانی شد. نویر فصل گذشته نیز در لیگ و جام حذفی به همراه بایرن‌ مونیخ به قهرمانی رسید اما این تیم در لیگ قهرمانان اروپا ناکام بود و با شکست پنج بر صفر برابر رئال مادرید در مجموع دو دیدار از رسیدن به دیدار نهایی باز ماند. با توجه به این که انتقادات زیادی از یوفا و فیفا به خاطر انتخاب نکردن بازیکن برتر در پست دروازه‌بان صورت گرفته ممکن است این بار مانوئل نویر سنت شکن باشد و بتواند به عنوان یک دروازه‌بان به عنوان بهترین بازیکن اروپا انتخاب شود.

* آرین روبن:

ستاره هلندی بایرن‌ مونیخ در جام جهانی برزیل عملکرد بسیار خوبی به نمایش گذاشت اما نتوانست "لاله های نارنجی" را به مقامی بهتر از سومی برساند. روبن شاید به سال‌های آخر فوتبالش نزدیک شده است و به همین خاطر احتمالا دیگر نتواند چنین جایزه مهمی را کسب کند.

این بازیکن سریع و گلزن فصل گذشته در تیم بایرن‌ مونیخ نیز بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشت و باید دید که آیا این عملکرد مسئولان یوفا را متقاعد می‌کند تا "روبن" را به عنوان بهترین بازیکن اروپا انتخاب کند یا خیر.

* کریستیانو رونالدو:

ستاره پرتغالی رئال مادرید پس از کسب عنوان توپ طلای اروپا در سال 2013 روند رو به رشد خود را ادامه داد و توانسته همراه رئال مادرید افتخارات زیادی را کسب کند. او دو گل تیمش در سوپر جام اروپا را برابر سویا به ثمر رساند. علاوه بر این فصل گذشته ستاره بی‌چون و چرای لیگ قهرمانان اروپا بود که توانست رکورد گلزنی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را بشکند. رونالدو هر چقدر در تیم رئال مادرید موفق بوده در تیم ملی پرتغال ضعیف ظاهر شده است و شاید همین باعث شود تا یوفا روی نام او خط قرمز بکشد. البته رقابت کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در سال‌های اخیر احتمالا باز هم یوفا را مجاب خواهد کرد تا این بار این ستاره پرتغالی را به عنوان بهترین بازیکن یوفا انتخاب کند تا به نوعی پاسخی باشد به انتخاب لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن جام جهانی برزیل .

فصل گذشته فرانک ریبری به عنوان بهترین بازیکن یوفا انتخاب شد.

** برندگان پیشین

* لیونل مسی 2011

* آندرس اینیستا 2012

* فرانک ریبری 2013

بهترین بازیکن اروپا در فصل گذشته اواخر ماه جاری میلادی همزمان با قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا اعلام خواهد شد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • لوکا مودریچ ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
    0 0
    مشخصه رونالدو هم بازیکن سال اروپا و جهان میشه . شب بخیر
  • ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
    0 0
    دلیلش هم مصدومیت فصل پیش لئو مسیه .. شب شما هم بخیر
  • Arash ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۱
    0 0
    خخخخخخخخ ناشناس 14:40 قشنگ جواب دادی اما رونالدو بهترین بازیکن میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس