کد خبر 335336
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۴

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: درست است که پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بازی می‌کند، اما شکست دادن این تیم غیر ممکن نیست چرا که ذوب‌آهن تیم بزرگی است.

به گزارش مشرق، قاسم دهنوی هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اظهارکرد: قبول دارم که روز جمعه کار بسیار سختی برابر پرسپولیس داریم، چرا که این تیم از حمایت پرشور هواداران خود بهره می‌برد و نیاز به کسب این 3 امتیاز دارد، اما ذوب‌آهن تیم بزرگی است و می‌تواند پرسپولیس را در آزادی متوقف یا حتی شکست دهد و این چیز غیرممکنی نیست.

وی افزود: در دو بازی قبل ذوب آهن با بدشانسی مواجه شد و همان طور که دیدید در بازی برابر ترکتورسازی یم پنالتی به سود ما گرفته نشد. به هر حال اشتباه داوری هم جز فوتبال است و باید به داور در هر شرایطی احترام گذاشت. باید در زدن ضربات آخر دقت کنیم تا برنده باشیم.

هافبک هجومی تیم ذوب‌آهن با بیان اینکه تمرینات این تیم بسیار تاکتیکی و منظم است، گفت: واقعا یحیی گل محمدی مربی بزرگی است و در تمرینات تمام تلاش خود را می‌کند تا تیم به بلوغ تاکتیکی برسد. از اینکه به تیم بزرگ ذوب آهن ملحق شده‌ام خوشحالم و امیدوارم بتوانم جواب اعتماد کادر فنی را با ارائه بازی‌های خوب در زمین مسابقه بدهم.

بازیکن سابق پرسپولیس افزود: به هر حال این 3 امتیاز برای ذوب آهن حیاتی است تا بتواند از این شرایط خارج شود. این موضوع را قبول ندارم که باختن در ذهن بازیکنان نهادینه شده است هر چند که از نظر روانی باید روی تیم بیشتر کار شود. از هواداران ذوب‌آهن می‌خواهم که به ورزشگاه آزادی بیایند و با تمام وجود از تیم حمایت کنند.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن روز جمعه از ساعت 19:20در ورزشگاه آزادی تهران آغاز می‌شود.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
    0 0
    3 امتیاز بازی پرسپولیس و ذوب آهن، همیشه توی کیسه پرسپولیس بوده!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس