برخی بیان یک کنایه از رئیس‌جمهوری را توهین، ناسزاگویی، زشت و کریه، بدعت‌گذاری، نامنطبق با شأن رئیس‌جمهوری، اتهام‌زنی کذب و شامل بر دهها عنوان دیگر قلمداد می‌کنند.

به گزارش مشرق، روزنامه حامی دولت سخنان تند و تیز روحانی علیه منتقدان را کنایه خواند و نسبت به اعتراض های اخیر واکنش نشان داد:

روزنامه آرمان نوشت:

چند روز مانده به پیچ نهایی و در حالی که مناظرات میان کاندیداها سرد و خمود پیش می‌رفت، یک «روحانی» همه معادلات را دچار تغییر و تحول کرد. با فصاحت و بلاغت سخن می‌گفت و پاسخ‌های مقتدرانه و بهنگامش کفه ترازو را به نفع او سنگین کرده بود. یکی از کاندیداهای رقیب که وضعیت را این‌گونه دید به او نهیب زد: «آقای روحانی شما که با یک انتقاد کوچک اینگونه عصبانی می‌شوید فردا روزی که ریاست‌جمهوری کشور را بر عهده گرفتید، چه خواهید کرد؟» شیخ دیپلمات با همان طمانینه همیشگی و پاسخ‌های سنجیده و فی‌البداهه، جواب داد: «من عصبانی نشدم، با صدای رسا صحبت کردم! »  و حال همان مرد یک‌سال است که رئیس‌جمهوری ایران است و هنوز هم به هنگام و موعدی که لازم و بدیهی می‌بیند با صدای رسا و با صلابت خاص سخن می‌گوید.

 اما هنوز هم که هنوز است آنانی که در فضای رقابت‌های انتخاباتی مانده و همه چیز را در این چارچوب به تحلیل و واکنش می‌نشینند با تفاسیر و تاویل عجیب و غریب بیان یک کنایه از رئیس‌جمهوری را توهین، ناسزاگویی، زشت و کریه، بدعت‌گذاری، نامنطبق با شأن رئیس‌جمهوری، اتهام‌زنی کذب و شامل بر دهها عنوان دیگر قلمداد می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حاج احمد ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
    0 0
    خوب خودتون رو زدید به نفهمی ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس