کد خبر 333565
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۳

سرمربی استقلال خوزستان می‌گوید حاضر است برای معافی پسرش 20 میلیون تومان پول بدهد.

به گزارش مشرق، عبدالله ویسی سرمربی استقلال خوزستان در مورد مسابقه تیمش با استقلال تهران گفت: «ما امسال جوان‌تر شده‌ایم. میانگین سنی تیم از 28 به 24 سال رسیده. امیدوارم با این تیم نتیجه بگیریم. من پارسال قول داده بودم در لیگ برتر بمانیم كه همین اتفاق هم افتاد. امسال هم برای حضور در رتبه‌های بالای جدول تلاش می‌كنیم.»

او گفت: «من نمی‌ترسم كه تیمم را جوان كرده‌ام. باید بدانید كه استراتژی باشگاه چیست. هدف تیم ما حضور در لیگ ایران است نه حضور در لیگ قهرمانان آسیا. بازی ما با استقلال بازی مرگ و زندگی نیست. ما كار سختی داریم چون استقلال تیم گردن كلفتی داریم.»

ویسی در مورد كارت پایان خدمت‌های جعلی در لیگ برتر هم گفت: «چه كسی هست كه حاضر نباشد 20 میلیون تومان بدهد و از سربازی معاف شود؟ چطور كارت پایان خدمت این بازیكنان درست است و پاسپورت هم گرفته‌اند؟ فرزندان آدم‌های ثروتمند زیادی معاف شده‌اند. چرا حالا برای این بازیكنان مشكل پیش آمده؟ اگر مشكل قانونی بوده نباید سربازی را می‌فروختند. باید با عامل این اتفاقات برخورد كرد. من خودم حاضرم برای معافی پسرم 20 میلیون تومان بدهم و كارت پایان خدمتش را بخرم. از كسی كه این كارت را صادر می‌كند باید پرسید چرا این كار را انجام داده.»

ویسی كه دو بازیكن تیمش را به خاطر همین مشكل كارت پایان خدمت در اختیار ندارد گفت: «ما ابراهیم صالحی و حسن معاوی را به دلیل مشكل سربازی در اختیار نداریم. ولی این بازیكنان زمانی كه سربازی فروخته می‌شد سربازی خود را خریده‌اند. حالا نباید به خاطر این كار، آن‌ها را تحریم و اعدام كنیم. چرا فقط تراكتورسازی، ملوان و فجر می‌توانند بازیكن سرباز بگیرند؟ ارتش و سپاه، این سهمیه ها را به بقیه تیم‌ها هم بدهند. مگر ملوانی‌ها در جبهه مشغول جنگ هستند؟ اگر می‌خواهند این مانع را بگذارند، باید بگویند تراكتورسازی فقط بازیكن سرباز بگیرد نه اینكه علاوه بر سربازها، بازیكنان دیگر را هم جذب كند.»
منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس