کد خبر 332106
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۵

عضو هیأت‌مدیره باشگاه استقلال گفت: به دنبال راهکار برای حل مشکلات جواد نکونام و امیرقلعه‌نویی هستیم و فردا این موضوع را در جلسه هیأت‌مدیره مطرح خواهیم کرد.

به گزارش مشرق، منصور پورحیدری عضو هیأت‌مدیره باشگاه استقلال در ابتدای صحبت‌های خود ضمن تسلیت به جامعه مطبوعات ورزشی گفت: ناصر احمدپور یکی از قدیمی‌های ورزش کشور بود و من هم خود ایشان را می‌شناختم و هم قلمشان را. باید اعتراف کنم که با نوشته‌های او و امثال او به اینجا رسیده‌ام و بالا آمده‌ام و این مطالب را گفتم که مردم بدانند ما به یاد این عزیزان هستیم و در ذهن ما حضور دارند هرچند که دیگر در بین ما نیستند.

مدیرفنی تیم فوتبال استقلال در ادامه با تسلیت به جامعه والیبال کشور، گفت: حسین معدنی یکی از با اخلاق‌های ورزش ما بود که همیشه می‌خندید. از اینکه او دیگر در جمع ما نیست،‌ناراحتم و از خداوند بزرگ می‌خواهم روح او را شاد کرده و به خانواده این عزیز صبر بدهد.

وی در خصوص عملکرد تیم استقلال مقابل راه‌آهن در بازی هفته ابتدایی لیگ برتر گفت: معتقدم استقلال هنوز از لحاظ بدنی به شرایط ایده‌آل نرسیده و همانطور که می‌دانید ملی‌پوشان دیر به تیم اضافه شده‌اند و نیاز به استراحت داشتند. همچنین جاسم‌ کرار هم دیر به جمع بازیکنان اضافه شد اما با همه این تفاسیر استقلال خوب کار کرد و با وجود آنکه در دقایق ابتدایی گل زودهنگام خورد و شوک به تیم وارد شد خوب خودش را جمع کرد.

پورحیدری افزود: تنها چیزی که به چشم آمد استفاده درست از مهره‌ها بود که فکر می‌کنم در طول 90 دقیقه باعث برتری استقلال مقابل حریفش شد و در نهایت سه امتیاز بازی را کسب کردیم.

عضو هیأت‌مدیره باشگاه استقلال در خصوص پشتیبانی تیم مدیریتی از مجموعه کادر فنی و تأکید آن در عملکرد آبی‌پوشان در هفته ابتدایی گفت: کار ما با برنامه‌ریزی پیش رفت و با حمایت اسپانسر تیم را به شکلی خوب جمع و جور کردیم اما تنها مشکلی که برای ما پیش آمده غیبت صادقی و عمران‌زاده است. چون این دو نفر بازیکنانی بزرگی هستند که در هفته‌های ابتدایی آنها را در اختیار نداریم. البته خرسندنیا و بازیکن ارمنی ما خوب و پخته عمل کردند ولی دو مدافع اصلی ما بازیکنانی بزرگ هستند که باید در تیم حضور داشته باشند. من با اضافه شدن ملی‌پوشان به آینده این استقلال خوشبین هستم و مطمئنم تیم خوبی در مسابقات شرکت خواهد کرد.

پورحیدری در پایان گفت‌وگو با فارس، در خصوص اختلافات جواد نکونام و امیر قلعه‌نویی و راهکار باشگاه استقلال برای پایان دادن به جنگ رسانه‌ای این دو نفر گفت: ما فردا جلسه هیأت‌مدیره داریم و قطعاً‌ با آقایان در این مورد بحث خواهیم کرد.امیر قلعه‌نویی یکی از بزرگان تاریخ استقلال است و نکونام نیز خودش یک استقلالی محسوب می‌شود. من دقیقاً نمی‌دانم چرا این مباحث مطرح شده و در ریز جریان آن هم نیستم اما اگر ادامه پیدا کند مشکل‌ساز است ولی هیأت‌مدیره به دنبال راهکار است که این موضوع را تمام کنیم. حیف است که دو بزرگ با هم مشکل پیدا کنند ولی امیدوار هستم فردا در جلسه هیأت‌مدیره راهکاری مناسب پیدا کنیم تا به این مشکلات پایان دهیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس