کد خبر 331789
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۹

اختلافات جواد نکونام با امیر قلعه‌نویی که در میانه‌های فصل گذشته به جدایی این بازیکن از استقلال منجر شد، پس از مصاحبه دو طرف علیه یکدیگر در حال تبدیل شدن به یک جنگ رسانه‌ای است.

به گزارش مشرق، کاپیتان تیم ملی ایران که در آستانه بازگشت به اوساسونا قرار دارد در واکنش به صحبت‌های جدید قلعه‌نویی گفت که چرا سرمربی استقلال از یک دلال منشوری که در کنار اوست اعلام برائت نمی‌کند.

کاپیتان تیم ملی ایران ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت ناصر احمدپور و حسین معدنی، در پاسخ به اظهارات امیر قلعه‌نویی که در نشست خبری پیش از بازی استقلال مقابل راه آهن انجام شد، گوشه‌های جدیدتری از ناراحتی خود از سرمربی آبی‌ها و دلایل اختلافاتش با او را باز کرد.

* امیر قلعه‌نویی قبل از بازی با راه آهن مصاحبه‌ای انجام داد و پاسخ بخشی از حرف‌های شما را داد. آیا علاقه‌ای دارید که به حرف‌هایش پاسخ دهید. او گفت اگر شما را می‌خواست و در استقلال می‌ماندید مرد بود و آدم خوبی....

خیلی جالب است که در دو فصلی که در استقلال بودم و البته یکی به انتها نرسید، ایشان یک بار هم نگفتند تو را نمی‌خواهم و این اولین باری است که چنین چیزهایی می‌شنوم. پس معلوم است در آن زمان اندازه خود را می‌دانستند. من علاقه‌ای به پاسخ دادن به حرف‌های ایشان نداشتم ولی از این به بعد جواب می‌دهم تا خیلی چیزها معلوم شود. اول اینکه من هنوز هم می‌گویم به خاطر این آقا به استقلال آمدم و این موضوع را منکر نمی‌شوم و دلیل آن درخواست‌هایی بود که شما داشتید. حتما یادتان هست چند بار به من زنگ زدید که به استقلال بیا. آن موقع زیاد شما را نمی‌شناختم و با مرور زمان این مسایل را فهمیدم، فقط شنیده بودم که شما نامِ خوبی در این فوتبال دارید.

* قلعه نویی گفته که حرف‌های شما برایشان ارزش ندارد.

ایشان که همیشه می‌گفتند من جواب شاگردهایم را نمی‌دهم، ولی دیدید در مقابل حرف‌هایی که می‌گفت ارزش ندارد، چقدر واکنش نشان داد. دو مصاحبه کرد و در دومین مصاحبه به جای حرف زدن درباره بازی راه آهن و استقلال، بیشتر زمان کنفرانس درباره مصاحبه من حرف زد. با توجه به این اتفاقات می‌توانم بگویم یکی از نکات تاریک فوتبال من این است که یکسال و نیم شاگرد شما در استقلال بودم و خیلی دیر این مسایل را فهمیدم. بنده افتخارم این است که شاگردی امثال شاهرخی، فرکی، ذولفقارنسب، پرویز ابوطالب، یاوری،ابراهیم قاسمپور و ... را کرده‌ام نه شما! البته شما حق دارید در مورد من زیاد حرف بزنید چون مقابل آدم بزرگتر از خودت قرار گرفته‌اید. شما که در دوران بازیگری‌تان به اندازه شماره پیراهن من هم افتخار کسب نکرده‌اید!

*او گفته که نباید نکونام در این مقطع حرف می‌زد.

می‌گویید نکونام نباید در این مقطع حرف می زد. وقتی استقلال قهرمان شد مصاحبه کردم وگفتید نباید الان حرف می‌زد! وسط فصل حرف می‌زنیم دوباره می‌گویید نباید الان حرف می‌زد! شما که می‌گویید حرف‌هایتان را همان موقع بزنید، یادتان هست یکی از بازیکنان از نحوه تمرینات‌تان ایراد گرفت و با او چه رفتاری کردید؟! برای او چه اتفاقی افتاد؟! چطور شما هر وقت دوست دارید مصاحبه می‌کنید و حرف می‌زنید ولی اگه من حرف بزنم ایراد دارد،اینقدر با مردم بازی نکنید.

*قلعه نویی ظاهرا از عملکرد شما در استقلال رضایت نداشته است

اولاً شما در حد واندازه من نیستی که در مورد من حرف فنی بزنی. تاریخ من در این فوتبال مشخص است ولی در مورد فنی شما حرف بسیار است.اگر من بد بودم چرا گفتید نکونام بهترین بازیکن آسیاست و حقش را در مراسم بهترین‌های آسیا خورده‌اند؟! من را در نیم فصل اول به خاطر اینکه آماده نبودم بازی‌ دادید، ضعیف ظاهر شدم ولی در نیم فصل دوم به گفته خودتان در آن مقطع، یکی از بهترین‌های تیم بودم. اصلا اگر بد بودم چرا شما همیشه من را ثابت بازی می‌دادید؟

*شما در مصاحبه‌تان مدام از نقش پررنگ یک فرد گفتید و انتقاد اصلی‌تان به حضور او در کنار این مربی بود. شما منتظر واکنش قلعه‌نویی به این سوال بودید؟

حرف من با آقایان همین است. شما دو، سه تا مصاحبه کرده‌اید ولی هنوز نسبت به اقدام‌های دلال منشوری اعلام برائت نکرده‌اید. آیا این کارهایی که کرده را قبول دارید یا ندارید؟ بحث من اصلا ماندن یا نماندن خودم در استقلال نبوده، چون خودتان می‌دانید که ادامه همکاری ما بعد از چنین ماجراهایی امکانپذیر نبود. حرف من این است که شما خبر داشتید دلال منشوری چه کار می‌کند یا نه؟ برای شما بد است که نزدیکترین افراد به شما این کارها را می‌کنند و خودتان متوجه نیستید. البته ایمان موسوی در مصاحبه‌اش گفت که شما می دانستید و واقعا برای من سوال است که اگر می‌دانستید برخوردی کردید یا نه؟

* آیا واقعا این فرد در ترکیب استقلال چنین نقش پررنگی داشته است؟ چون موسوی هم گفته بود او قبل از داربی خواسته چک 6 میلیونی‌اش را پاس کند تا در ترکیب ثابت قرار بگیرد.

برای من هم این سوال وجود دارد که شما ترکیب تیم را بر اساس حرف این آدم‌ها می چیدید یا نه؟ اگر به حرف‌ها اینها می‌چیدید که وای به حال این فوتبال.

* البته آقای قلعه‌نویی این موضوعات را نه تائید کرد و نه تکذیب.

من حقایق را درباره اطرافیان آنها گفتم. اما ظاهرا اینقدر عزیزند که نه تنها واکنشی در این زمینه نشان نداده اند، بلکه به نوعی از آنها حمایت هم شده است! شما ببیند به جای اینکه آقای قلعه‌نویی بگوید حتما حرف‌های موسوی را پیگیری می‌کنم تا ببینم این مسایل صحت داشته با نه، علیه او موضع گرفته و گفته جوابش را می‌دهم.

* قلعه‌نویی دوباره گفته است که کفاشیان عامل ماندن شما در استقلال بود وگرنه او نیازی به تمدید قراردادتان نداشت.

خدا را شکر درباره آن قسمت از حرفهایتان که گفتید کفاشیان باعث شد من در استقلال بمانم، رئیس فدراسیون شفاف حرف زد و مردم فهمیدند چه کسی درست می‌گوید اما یادم هست در جلسه‌ای که قبل از شروع فصل قبل و به درخواست شما در مجموعه انقلاب داشتیم، شما اصلا حرفی از جدایی من نزدید و گفتید تنها به خاطر یک مصاحبه از من ناراحت هستید، همین. چرا در آن جلسه یک کلمه از این حرف‌ها را نگفتید؟! خیلی راحت حرفتان را عوض می‌کنید.

* البته او گفته که باید در دادگاه حاضر شوید.

بله، من مشکلی با این موضوع ندارم. امیدوارم حداقل این اتفاق بیفتد تا مشخص شود چه کسی راست می‌گوید و چه کسی دروغ. من هم مدارکی دارم و آدم‌هایی هستند که شهادت بدهند. یادتان رفته به خود من چه حرف‌هایی درباره رسیدن به تیم ملی زدید؟!هم خودتان هم دلال منشوری!

* قلعه نویی معتقد است بیشترین خدمت را با حضور بازیکنان استقلالی به تیم ملی کرده‌اند.

اولا که دست آقای فتح الله‌زاده درد نکند که این بازیکنان را در استقلال دور هم جمع کرد. حداقل جواب زحمت‌های ایشان را می دادید. شما گفتید که با فتح‌الله‌زاده آمده‌اید و با او می‌روید، اما چه شد؟ این همه بازیکن برایتان به خدمت گرفت. تیم در لیگ پنجم شد و به جای اینکه مربی عوض شود، مدیرعامل عوض شد، چرا؟ چون با ترفند جوانگرایی در استقلال ماندید. از رتبه استقلال در دنیا گفتید واز نقش خودتان. این که کار بازیکنان بود نه شما، وگرنه همه می‌دانند که شما حرف فنی زیادی برای گفتن نداری. پس نمی‌توانید ادعایی هم داشته باشید و بهتر است دست از حرف‌های عامه‌پسند بردارید. خودتان هم می‌دانید تمرینات‌تان تکراری است و حرف زیادی برای گفتن ندارید.

* او در بخشی از مصاحبه گفته بود که به توصیه مربیان تیم ملی در بازی با پیکان شما را به زمین نفرستاد؛ همان مسابقه بعد از بازی لبنان که سه گل زدید.

شما با بازی دادنِ بازیکن مصدوم در کار تیم ملی گذاشتید. الان توصیه پذیر شده‌اید که گفتند به نکونام بازی ندهید و بازی ندادید؟ چطور وقتی من اول فصل اصلا آماده نبودم تا رسیدم بازی‌ام دادید تا خراب شوم. شما اگر توصیه‌پذیر بودید، یک بازیکن معروف تیم ملی را دو بازی با پای مصدوم به زور در استقلال بازی نمی‌دادید که تا مرز نابودی پیش برود. شما حامی تیم ملی بوده‌اید؟! همه جواب این سوال را می‌دانند. چطور الان می‌گوئید توصیه‌ها را پذیرفتید! شما در کار تیم ملی نگذارید، نمی خواهد حمایت کنید! منافع ملی گفتن هم کمی قدیمی شده! از طرفی ایشان حرفی زده که واقعا عجیب و غریب است.

* بخشی که مربوط به بازی یک در میان شما و آندو بود؟!

بله، اصلا عجیب و غریب است. متاسفانه فراموشکار شده‌اید. در آن مقطع که من به لبنان سه گل زدم و در بازگشت در لیست نبودم، اصلا آندرانیک تیموریان در استقلال نبود! مردم حافظه خوبی دارند و این چیزها یادشان است. حداقل بعضی جزئیات را هماهنگ کنید تا اینطور دستتان برای مردم رو نشود.

* قلعه‌نویی اعتقاد دارد شما یک سال و نیم در استقلال بازی کرده‌اید و اندازه 15 سال مصاحبه کرده اید.

می گویید من یک سال و نیم در استقلال بوده‌ام. این حرف درست است ولی همه می‌دانند من اهل مصاحبه نیستم.اگر هم مصاحبه کردم باید این کار را انجام می‌دادم که امثال شما کمتر صحبت کنید. یک سال و نیم در استقلال بودم و اتفاقاتی دیدم که در 15 سال فوتبال هیچوقت ندیده بودم. از طرفی من مثل شما نیستم که هر دوربینی را ببینم، سریعا بدوم جلو و مصاحبه کنم. شما خودتان هر وقت از استقلال رفتید، صحبت نکردید درست است؟! سکوها را آرام کردید، درست است؟! هنوز مردم یادشان نرفته بعد از داربی 3 بر 2 مصاحبه کردید و گفتید سه گل زاید به من ربطی ندارد. اصفهان رفتید چند تا بازیکن با خودتان بردید که استقلال تضعیف شود؟ در تبریز بعد از باخت مقابل استقلال چه کردید؟ در کرمان چطور؟ مردم این چیزها را فراموش نکرده‌اند.

* قلعه نویی گفت که در برنامه 90 علیه فتح‌الله‌زاده صحبت کردی. ماجرا همان ماجرای صدور رضایتنامه‌تان در دو دقیقه بود، درست است؟

نمی‌دانم چرا توپ را به زمین فتح‌الله زاده می‌اندازند؟ خودتان می دانید مشکل من با خودتان بود، پس پشت فتح‌الله‌زاده سنگر نگیرید. یادتان هست چشم در چشم شما نگاه کردم و گفتم مشکل من با شخص شماست؟ چند شاهد هم بودند پس نگوئید مشکل من با فرد دیگری بود. خیلی جالب است در مصاحبه‌تان حرف‌هایی می زنید که مردم هم تعجب می کنند. مثلا نگران هستید که یک روزنامه و یک برنامه(90) علیه شماست ولی از دوستانی که همسو با شما هستند و مدام علیه کسانی که با شما نیستند، مطلب می‌نویسند و کم هم نیستند حرف نمی‌زنید. حتما دیده‌اید چقدر اخبار کذب درباره من و امثال من می‌نویسند و نوشتند و بعد از مصاحبه علیه‌تان بیشتر خواهد شد. این کارها نخ نما شده است. دوران مربیگری با این کارها، به سر آمده است.

* افشارزاده امروز در گفت‌وگویی اشاره کرده بود که بهتر بود شما حرمت قلعه‌نویی را حفظ می‌کردید.

افشارزاده یکی از بهترین مدیران ورزشی کشور بوده است و من برای او احترام زیادی قائلم. من پیش از این با افشارزاده تلفنی صحبت کرده‌ام. او مدیر قوی و کارآمدی است و امیدوارم که اجازه دهند در استقلال در کارش موفق باشد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 74
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • بیست و سی ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
    0 0
    قلعه نوعی که مافیای ایرانه کسی هم توش حرفی نداره ولی نکونامم خیلی مغرور شده
  • مسعود ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
    0 0
    این نکونام همین طوریه او همون ادمیه که منباعث شد کریمی از تیم ملی خدا حافظی کنه
  • سورنا ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
    0 0
    دوتا بازی توی اروپا انجام داری فکر کردی چیزی هستی؟ دیگه مردم حالشون از تو بهم میخوره چه استقلالی چه پرسپولیسی چه بقیه تیم های شهرستانی.نمیدونم به این کیروش چی دادی که راست راست توی زمین فقط قدم بزنی وبرای حریف پاس گل درست کنی؟توکه بقول خودت استورت مهدوی کیا بوده یه ذره اخلاق حرفه ای یادبگیر ووقتی فوتبالت تموم شده برو خونت.
  • binam ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
    0 0
    به نظر بنده حق با نکونام هست.نوع زندگی وخبرهایی که از ان در جاهای مختلف شنیده میشود ونوع حرف زدن این اقا بیین همه چیز است که خود را در این فوتبال الکی ایران از همه برتر میداند در حالی که هیچ افتخاری در دوران بازیگری نداشته.
  • جمشید ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
    0 0
    آقا ما کاری به دعواهای شما نداریم آقای نکونام فوتبال شما خیلی وقت تموم شده هیچ تیمی تو رو نخواست یعنی چی .یعنی برو خداحافظی کن دیگه اینقدر هم تو مطبوعات و رسانه داغ نکن که برای سن و سالت هم اصلا خوب نیست بخدا کار دست قلبت میدیا .افرین پسرم به حرفم گوش کن
  • ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
    0 0
    برای جواد نکونام متاسفم کاش یه ذره شعور علی کریمی تو وجودش بود
  • ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
    0 0
    نكونام ول كن . براي استقلال حاشيه درست نكن
  • ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
    0 0
    آقا نکونام هر چی که هست خواهش میکنیم استقلال رو به حاشیه نبر..الان وقت این صحبت ها نیست.. اگر استقلال رو دوست داری لطفا بس کن...میخای آب به آسیای دشمن بریزی...
  • سید رضا ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
    0 0
    من نمی خوام از قلعه نوئی دفاع کنم ولی این افتخاراتی که نکونام ازش دم می زنه چیه؟ با تیم ملی قهرمان آسیا شدی؟ با تیم باشگاهیت تو آسیا فهرمان شدی؟ با تیم باشگاهیت تو اروپا قهرمان شدی و یا تو لیگ یک اسپانیا موندی؟ با تیم ملی تو جام جهانی از گروهت صعود کردی؟ بهترین بازیکن آسیا بودی؟ بهترین گلزن لیگ بودی؟ و ... و اینکه حتی شماره پیراهن قلعه نوئی در تیم ملی 8 و جنابعالی 6 بوده حتی شمارت هم پایین تره
  • محمدرضا احمدی ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
    0 0
    ﺍﻓﺘﺨﺎﺭﺍﺕ ﻗﻠﻌﻪ ﻧﻮﯾﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﺳﺘﻘﻼﻝ ﻗﻬﺮﻣﺎﻧﯽ ﺩﺭ ﺍﻭﻟﯿﻦ ﺩﻭﺭﻩ ﻟﯿﮓ ﻗﺪﺱ ) ۱۳۶۴ ( ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺑﺎ ﺗﯿﻢ ﺗﻬﺮﺍﻥ ﺍﻟﻒ ﻗﻬﺮﻣﺎﻧﯽ ﺩﺭ ﻟﯿﮓ ﻓﻮﺗﺒﺎﻝ ﻗﻄﺮ ) ۱۹۸۸ / ۱۳۶۷ ( ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺑﺎ ﺍﻟﺴﺪ ﻗﻄﺮ ﻗﻬﺮﻣﺎﻧﯽ ﺩﺭ ﺟﺎﻡ ﺣﺬﻓﯽ ﻓﻮﺗﺒﺎﻝ ﻗﻄﺮ ) ۱۹۸۸ / ۱۳۶۷ ( ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺑﺎ ﺍﻟﺴﺪ ﻗﻄﺮ ﻗﻬﺮﻣﺎﻧﯽ ﺩﺭ ﻟﯿﮓ ﺑﺎﺷﮕﺎﻫﻬﺎﯼ ﺍﯾﺮﺍﻥ ) ﻟﯿﮓ ﻗﺪﺱ ( )۱۳۶۹ ( ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺑﺎ ﺍﺳﺘﻘﻼﻝ ﺗﻬﺮﺍﻥ ﻗﻬﺮﻣﺎﻧﯽ ﺩﺭ ﺟﺎﻡ ﺑﺎﺷﮕﺎﻫﻬﺎﯼ ﺁﺳﯿﺎ )۱۳۷۰ ( ) ۹۱ - ۱۹۹۰ ( ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺑﺎ ﺍﺳﺘﻘﻼﻝ ﺗﻬﺮﺍﻥ ﻗﻬﺮﻣﺎﻧﯽ ﺩﺭ ﺟﺎﻡ ﺑﺎﺷﮕﺎﻫﻬﺎﯼ ﺗﻬﺮﺍﻥ ) ۱۳۷۰ ( ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺑﺎ ﺍﺳﺘﻘﻼﻝ ﺗﻬﺮﺍﻥ ﻗﻬﺮﻣﺎﻧﯽ ﺩﺭ ﺳﻮﭘﺮ ﺟﺎﻡ ﺗﻬﺮﺍﻥ ) ۱۳۷۳ ( ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺑﺎ ﺍﺳﺘﻘﻼﻝ ﺗﻬﺮﺍﻥ ﻗﻬﺮﻣﺎﻧﯽ ﺩﺭ ﺟﺎﻡ ﺣﺬﻓﯽ ﻓﻮﺗﺒﺎﻝ ﺍﯾﺮﺍﻥ ) ۱۳۷۵ ( ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺑﺎ ﺍﺳﺘﻘﻼﻝ ﺗﻬﺮﺍﻥ ﻧﺎﯾﺐ ﻗﻬﺮﻣﺎﻧﯽ ﺩﺭ ﺟﺎﻡ ﺣﺬﻓﯽ ﺗﻬﺮﺍﻥ ۱۳۵۹ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺑﺎ ﺭﺍﻩ ﺁﻫﻦ ﺗﻬﺮﺍﻥ ﻧﺎﯾﺐ ﻗﻬﺮﻣﺎﻧﯽ ﺩﺭ ﺟﺎﻡ ﺑﺎﺷﮕﺎﻫﻬﺎﯼ ﺗﻬﺮﺍﻥ ۱۳۶۴ ﻭ ۱۳۶۵ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺑﺎ ﺷﺎﻫﯿﻦ ﺗﻬﺮﺍﻥ ﻧﺎﯾﺐ ﻗﻬﺮﻣﺎﻧﯽ ﺩﺭ ﺟﺎﻡ ﺑﺎﺷﮕﺎﻫﻬﺎﯼ ﺗﻬﺮﺍﻥ ۱۳۶۸ ﻭ ۱۳۶۹ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺑﺎ ﺍﺳﺘﻘﻼﻝ ﺗﻬﺮﺍﻥ ﻧﺎﯾﺐ ﻗﻬﺮﻣﺎﻧﯽ ﺩﺭ ﺟﺎﻡ ﺣﺬﻓﯽ ﻓﻮﺗﺒﺎﻝ ﺍﯾﺮﺍﻥ ۱۳۶۹ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺑﺎ ﺍﺳﺘﻘﻼﻝ ﺗﻬﺮﺍﻥ ﻧﺎﯾﺐ ﻗﻬﺮﻣﺎﻧﯽ ﺩﺭ ﺟﺎﻡ ﺑﺎﺷﮕﺎﻫﻬﺎﯼ ﺁﺳﯿﺎ )۱۳۷۰ ( )۹۲ - ۱۹۹۱ ( ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺑﺎ ﺍﺳﺘﻘﻼﻝ ﺗﻬﺮﺍﻥ ﻧﺎﯾﺐ ﻗﻬﺮﻣﺎﻧﯽ ﺩﺭ ﺟﺎﻡ ﺑﺎﺷﮕﺎﻫﻬﺎﯼ ﺍﯾﺮﺍﻥ ) ﻟﯿﮓ ﺁﺯﺍﺩﮔﺎﻥ ( ۱۳۷۱ ﻭ ۱۳۷۳ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺑﺎ ﺍﺳﺘﻘﻼﻝ ﺗﻬﺮﺍﻥ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﺳﺮﻣﺮﺑﯽﮔﺮﯼ ﻗﻬﺮﻣﺎﻧﯽ ﺩﺭ ﺟﺎﻡ ﺣﺬﻓﯽ ۸۱ - ۱۳۸۰ ﺑﻪ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺗﯿﻢ ﺍﺳﺘﻘﻼﻝ ﺗﻬﺮﺍﻥ ﻗﻬﺮﻣﺎﻧﯽ ﺩﺭ ﻟﯿﮓ ﺑﺮﺗﺮ ﻓﻮﺗﺒﺎﻝ ﺍﯾﺮﺍﻥ ۸۵ - ۸۴ ﺑﻪ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺗﯿﻢ ﺍﺳﺘﻘﻼﻝ ﺗﻬﺮﺍﻥ ﻗﻬﺮﻣﺎﻧﯽ ﺩﺭ ﺑﺎﺯﯼﻫﺎﯼ ﻗﻬﺮﻣﺎﻧﯽ ﻏﺮﺏ ﺁﺳﯿﺎ ۲۰۰۷ ﺑﻪ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺗﯿﻢ ﻣﻠﯽ ﻓﻮﺗﺒﺎﻝ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﻗﻬﺮﻣﺎﻧﯽ ﺩﺭ ﺟﺎﻡ ﺣﺬﻓﯽ ۸۷ - ۱۳۸۶ ﺑﻪ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺗﯿﻢ ﺍﺳﺘﻘﻼﻝ ﺗﻬﺮﺍﻥ ﻗﻬﺮﻣﺎﻧﯽ ﺩﺭ ﻟﯿﮓ ﺑﺮﺗﺮ ﻓﻮﺗﺒﺎﻝ ﺍﯾﺮﺍﻥ ۸۸ - ۸۷ ﺑﻪ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺗﯿﻢ ﺍﺳﺘﻘﻼﻝ ﺗﻬﺮﺍﻥ ﻗﻬﺮﻣﺎﻧﯽ ﺩﺭ ﻟﯿﮓ ﺑﺮﺗﺮ ﻓﻮﺗﺒﺎﻝ ﺍﯾﺮﺍﻥ ۸۹ -۸۸ ﺑﻪ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺗﯿﻢ ﺳﭙﺎﻫﺎﻥ ﺍﺻﻔﻬﺎﻥ ﻗﻬﺮﻣﺎﻧﯽ ﺩﺭ ﻟﯿﮓ ﺑﺮﺗﺮ ﻓﻮﺗﺒﺎﻝ ﺍﯾﺮﺍﻥ ۹۰ -۸۹ ﺑﻪ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺗﯿﻢ ﺳﭙﺎﻫﺎﻥ ﺍﺻﻔﻬﺎﻥ ﻗﻬﺮﻣﺎﻧﯽ ﺩﺭ ﻟﯿﮓ ﺑﺮﺗﺮ ﻓﻮﺗﺒﺎﻝ ﺍﯾﺮﺍﻥ ۹۲ - ۹۱ ﺑﻪ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺗﯿﻢ ﺍﺳﺘﻘﻼﻝ ﺗﻬﺮﺍﻥ ﻧﺎﯾﺐ ﻗﻬﺮﻣﺎﻧﯽ ﺩﺭ ﻟﯿﮓ ﺑﺮﺗﺮ ﻓﻮﺗﺒﺎﻝ ﺍﯾﺮﺍﻥ ۸۳ -۸۲ ﺑﻪ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺗﯿﻢ ﺍﺳﺘﻘﻼﻝ ﺗﻬﺮﺍﻥ ﻧﺎﯾﺐ ﻗﻬﺮﻣﺎﻧﯽ ﺩﺭ ﺟﺎﻡ ﺣﺬﻓﯽ ۸۳ - ۱۳۸۲ ﺑﻪ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺗﯿﻢ ﺍﺳﺘﻘﻼﻝ ﺗﻬﺮﺍﻥ ﻣﻘﺎﻡ ﺳﻮﻣﯽ ﺩﺭ ﻟﯿﮓ ﺑﺮﺗﺮ ﻓﻮﺗﺒﺎﻝ ﺍﯾﺮﺍﻥ ۸۴ - ۸۳ ﺑﻪ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺗﯿﻡ ﺍﺳﺘﻘﻼﻝ ﺗﻬﺮﺍﻥ. نایب قهرمانی با تراکتور. قهرمان لیگ 91 و 92 با استقلال... بعد افتخاراتش از تو کمتره؟!
  • ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
    0 0
    تو اگه جرات داري بيا ليگ ايران بازي كن تا جوابتو تناشاگرا بدن
  • ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
    0 0
    نکونام جدیدا چرا اینقد من من میکنه حالا خوبه جام جهانیشو دیدیم
  • milad ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
    0 0
    keili khodeto daste bala gerefti mr. to yek panjome eftekharate amirkhan ro nadari pas behtare dahaneto bebandi
  • ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
    0 0
    اصلا باید قید این فوتبالیست ها را با رفتار بدشان زد و صدا و سیما هم بیخودی آنها را بزرگ نکند.
  • حميد ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
    0 0
    حالا هی همش نزن... مردم میدونند توی این فوتبال چه خبره...!!!
  • بابک ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
    0 0
    متاسفم برای اینکه کاپیتان تیم ملی کشورم این اقاست
  • 44444444444444 ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
    0 0
    من خودم استقلالیم خدارو شکر که نکونام از استقلال رفت جز راه رفتن تو زمین چیز دیگه ای ازش ندیدم نکونام در حدی نیست که بخواد پشت سر اولین مربی ایران حرفی بزنه
  • ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
    0 0
    سال بعد ، همین لحظات ... نکونام: شما آقای (شاهرخی، فرکی، ذولفقارنسب، پرویز ابوطالب، یاوری،ابراهیم قاسمپور و ...) من پارسال گفتم که افتخار شاگردی شما رو دارم ، الانم می گم ولی شما ... چه قدر خوبه که یک فوتبالیست ، اخلاق هم داشته باشه . من استقلالی ، واقعا مهدوی کیا رو دوست دارم و واسش احترام فراوانی قائلم .
  • جواد ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
    0 0
    علی کریمی !!!!
  • محسنی ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
    0 0
    تماشاگر درسته تناشگرا اشتباهه
  • ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
    0 0
    اقای نکونام شما همان کسی نیستید به خاطر پیراهن مسی توپ مفت بهش تحویل دادی و باعث شدی ایران دقیق91ببازد وطن فروش
  • هستی ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
    0 0
    هیچ وقت ماه پشت ابر نمی ماند شما باعث شدی که رحمتی ،جباری ، علی کریمی و . . . خبای های دیگر به تیم ملی دعوت نشن شما شدی فساد فوتبال ایران . برو خجالتبکش عمر فوتبالیت تموم شده تموم کن مرد باش مثل مهدوی کیا و کریمی در اوج بازیگری خداحافطی کردند ولی شما هیچ تیمی راهت ندادن علیه دیگان بخاط پشت پرده تیم ملی رو نشه داری علیه دیگران جو سازی میکنی شما جنست خرابه و فوتبال ایران خراب کردی بعداً معلوم میشه به کی روش چقدر دادی که شدی آقا بالا سر تیم ملی متاسفم واسه فوتبالی که تو کاپیتانش باشی حیف صد حیف اسم کاپیتانهای ایران مثل زنده یاد قایقران ، دایی و . . . خراب کردی حرف نزن . . . . . . . .
  • عمار دلدار نیاسری ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
    0 0
    دلال بازی وحاشیه تو فوتبال کم بود که بد اخلاقی وتوهین بهمدیگر هم اضافه شدبنده کاری به این وان وسیاه و سفید ندارم جایگاه اخلاق کجاست احترام به بزرگتر کجا رفته .رسانه ها هم از اب گل الود ماهی می گیرند .اخلاق اسلامی .رعایت حقوق همدیگر این مهم است.شادروان حسین معدنی را ببینید حالا دیگر کنار مانیست این دنیای پست چه ارزشی دارد.این رفتارها از شکم سیری وغرور است.
  • amin ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
    0 0
    اخه اقای پول پرست تو اگه بازیکن بودی قبل از دربی تیمو ول نمیکردی بری.تو اون زمان که استقلال کلی مشکل داشت.اگه غیرت داشتی بازی میکردی.میخواستی قلعه نوعی منت تو رو بکشه ولی این کارو نکرد .گفت برو به سلامت.
  • وحید ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
    0 0
    یکی از افتخاراتتو من الان بهت میگم ، دقایق آخر بازی با آرژانتین توپو لو دادی رسید دسته مسی اونم گل کرد بدبخت شدیم
  • ناشناس ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
    0 0
    برو رو نیمکت اون تیم اسپانیایی کم استقلال رو به حاشیه ببر
  • ساسان ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    شما برو منت مسی رو بکش شاید یه پیرهن دیگه بهت بده، خدائیش قلعه نویی هر چی که باشه اینقد خودشو کوچیک نکرده، دوما بازی شاقی هم که تو برزیل نکردی تو یکی از گلاهم مقصر بودی ، کاپیتان هم کاپیتانای قدیم
  • پريسا ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    هر دوشون مافيان يكي تو تيم ملي يكي تو ليگ
  • ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    قضیه ماهینی و دانشگاه پرسپولیسو شنیدی ؟ قضایای پارسال کارت به کارتو چی ؟ یادته ؟ بهش فکر کن تا بفهمی مافیا کجاست . این همه سال به قلعه نوعی تهمت زده شد یکیش فقط یک دونش ثابت نشد . همین جواد نکونامی که شما پرسپولیس ها پشتش واستادید دلیل اصلی دعوت نشدن علی کریمی به تیم ملی بود .
  • سروش ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    کاشکی این افتخاراتشو که هی میگه 2تاشو میگفت ماهم بدونیم چیه! اگه علی دایی - علی کریمی بگن افتخاراتم زیاده یه چیزه. من نمیدونم این چی میگه هی میگه افتخارات! خودشم هی میچسبونه به استقلال و هوادارا
  • ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    اینا چشون شده!!!!!!
  • ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    وارد کردن اتهام به یه نفر از یکی دیگه رفع اتهام نمیکنه میتونی درکش کنی یا بیشتر توضیح بدم
  • ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    الان متهم کس دیگس گلپسر چون دوتا حرف زده باید بره اخلاق حرفه ای یاد بگیرن اونوقت آقای قلعه نویی...
  • ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    دوستان ایسنا خودشون رو برای جهنم آماده کنند آخه مگه مرض دارید هی از این نظرشو درباره حرف اون یکی می پرسی بعد پیش اون یکی میری تا جواب بده به حرفهای اولی همش برای رونق رسانه خودتون خدا لعنت کنه این رسانه رو که باعث شده خدا رو یادتون بره هم شما هم این مشرقی های به اصطلاح حزب اللهی مثل همیشه منتشر نکنید ولی به خدا پناه ببرید از امثال این دوبه هم زنی ها میان دو مسلمان
  • ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    !!! من فک میکنم اساسونا بالاتر از استقلال نباشه پایین تر نیست
  • ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    و الان هیچ نظری در مورد قلعه نویی نداری!! الان خطاکار نکونامه؟؟!!
  • ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    یه سری آدما همیشه برا همه چی متاسفم
  • ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    چون قلعه نوعی بره این فصل بهش پیشنهاد نداده الان زبونش دراز شده .
  • ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    چطور وقتی تو استقلال بازی میکرد مصاحبه میکرد قلعه نوعی بهترین مربی ایرانه حالا چی شده انداختنش بیرون ......
  • ۰۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    دو خروس جنگی!!!!
  • ۰۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    تماشاگران مگه کیان مافیاهای فوتبال بیشتر کاراشونا با صدای همین تماشاگرا میکنن
  • ۰۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    موضوع بحث الان چیز دیگس چرا گنجایش مغزمون اینقد کمه!!
  • asadollah pour ۰۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    تهمت کار درستی نیست آقای نکونام،کاش دوست داشتنی می موندی،از فرهاد وقارو یاد میگرفتی،مردونگی رو...مردم ما میفهمند استاد با افتخار!!!!!!!!!!!!
  • ۰۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    از خودتون مایه بزارین وبحث علی کریمی رو برا استقلالتون وسط نکشین چون برای علی اقا افت داره
  • ۰۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    من يك پرسپوليسي هستم و از علي دايي واميرقلعه نوعي خوشم نمياد اما اين آقا حد و اندازه خودش رو نميدونه
  • ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    این نتیجه آه و ناله هزاران بدبخت و بیچاره و پول بیت المال هستش که اینا دارن همدیگه رو این جور رسوا میکنن . تو مملکتی که خیلی ها به نون شب محتاج هستن این جور آدما دارن از همین پول میلیاردی میگیرن . مگه شما چیکار کردین واسه این کشور که باید اینجور پول بگیرین ؟ هزاران جوان تحصیل کرده با دنیایی از شور و انگیزه دارن تو شرکتهای خصوصی و دولتی زیر یک میلیون حقوق میگیرن و اون وقت اینا .........
  • ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    آقای نکونام شما اگه استقلالی بودی تو این اول فصل تیمو متشنج نمی کردی با این حرفات........
  • ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    قلعه نويي پاكترين مربي ايرانه و چون با مافيا همكاري نميكنه عليهش كار ميكنن و بهش تهمت ميزنن. كاملا مشخصه تيم مافيايي ايران كه همه چيز دستشونه و هيچ كسي نميتونه چيزي بهشون بگه كيا هستن.
  • نیما ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    نکو بابا پیرشدی پیرشدی پیرشدی کسی تورو نمیخاد به درد فوتبال نمیخوری خودتم میدونی بین استقلالیها محبوبیتی نداری و منفور همه استقلالیها هستی . امیر شناسنامه استقلال هست . . . . تو کی هستی با دو روز بازی تو استقلال ما تورو استقلالی نمیدونیم
  • عمو پويا ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    شما فقط به اين فكر كن كه غير از يك مافيا كي ميتونه سال ها به تمامي مربيان تيم ملي تحميل شه تا آمار گلزنيشو زياد كنه؟ اونم در شرايطي كه تمامي مردم علهش شعار ميدادن!!! شما بگو كي ميتونه به داور بگه بهت ميگم برو بشين سر جات و كميته انضباطي و مسئولين هيچي بهش نگن؟!!!! شما بگو كي ميتونه به داور تهمت بزنه و در دادگاه نتونه اثبات كنه و به جاي اعاده حيثيت داور و محكوميت شخص تهمت زننده با توجه به اينكه تهمت گناه كبيره است داور رو بدون دليل محروم كنن چون اين آقا خواسته؟!!!! شما بگو كي بود كه گفت هر كي پارتيش كلفت تر باشه مربي تيم ملي ميشه و فرداش خود شد مربي تيم ملي؟؟؟؟؟؟؟؟ شما بگو زمان كدوم مربي كميته انضباطي اثبات كرد كه باشگاه راه آهن رشوه پرداخت كرده؟ و با وجود اينكه امضاي اين آقاي كربي قلدر پاي تمام پرداخت ها بوده فقط بهشون تذكر دادن كه موضوع رو ميدونستي و اعلام نكردي دفعه بعدي!! به وظيفه شرعيت عمل كن و موضوع رو اطلاع بده و فقط عكاس مظلوم باشگاه رو محروم كردن!!!!!!!! همين مورد آخر رو خود كميته انضباطي اعلام كرد. اگه در مورد قلعه نويي فقط حرفه و اثبات نشده در مورد اين آقا اثبات شده شما بريد دنبال اوني كه مافيا بودن و كارت به كارت و رشوه دادنش اثبات شده نه دنبال حرف و حديث هايي كه به جهت خراب كردن يك مربي سالم زده ميشه.فكر كنيد اين كارو قلعه نويي انجام داده بود آسمون به زمين ميومد. يعني اگه اثبات ميشد يكي از تيم هاي قلعه نويي زمان مربيگري ايشون رشوه پرداخت كرده چه حرفايي كه نميزديد. يه عده دنبال فوتبال سالم و دنبال پيدا كردن مافياها نيستن دنبال اينن موفقيت ديگران رو كمرنگ كنن. در مورد انتخاب كي روش همه شاهد بودن فدروسي پور و دوستان چه تبليغاتي كردن و به چه صورت كي روش رو به فدراسيون تحميل كردن.كي روس 1 امتياز اورد دقيقا مثا برانكو منتها يادمه تو اخريم بازي جام جهاني كه برانكو مربي بودهمين فردوسي پور گفت خداحافظ جام جهاني و خداحافظ برانكو!!! درصورتيكه تيم برانكو بسيار زيباتر و هجومي تر از تيم كي روش بازي كرد هر دو هم 1 امتياز آوردن ولي اونجا گفت خداحافظ برانكو اينجا هر كاري تونست كرد تا كي روش بمونه. خوب اينا سك برانگيزه. حالا به ياد بياريد كدوم مربي با اين فردوسي پور مشكل داره و تو برنامه هاش نميره؟ و كدوم مربي دوست نزديك فردوسي پوره!!!!!!!!!!! مسائل خيلي زياده يه نفر كه تريبون داره بايد تمام اينا رو يكجا جمع كنه و به مخاطب حقيقت جو بگه. البته يه سري مخاطبها هستن كه از روي تعصب فقط نظر ميدن.
  • ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    نكونام ميخوا با گفتن اين حرفا ، ماجراي پيراهن مسي رو از يادها ببره. ازش ميپرسيديد پيراهن مسي چي شد؟!!!
  • ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    علي دايي چه افتخاري داره؟ تيم ملي رو تو مسابقات انتخابي جام جهاني از بين 5 تا تيم چهارم كرد؟ پرسپوليس رو يه بار پنجم ليگ و يه بار چهارم ليگ كرد؟ ذخيره ثابت بايرن مونيخ بود اونم با پول؟؟!! با سفارش فدراسيون تا 50 سالگي تو تيم ملي بازي كرد تا يه بازي به مالديو و لائوس بخوريم گلهاشو زياد كنه؟ هر كي ديگه جاي اين بود به جاي 100 تا گل 200 تا گل ميزد. راستي اين آقاي دايي با اينهمه گلزني چند تا گل تو جام جهاني زده؟
  • پس باغ ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    ببین برادرنکو ... ما استقلالو بخاطرافرادی مث امیرخان دوس داریم نه توکه یکسال تو اس فوتبال زدی انگارطلبکارکل استقلالی هایی باباتوروخدا بروبزار جانواریو حرف بزنه بزاریه کسی حرفی بزنه که یه کاری واسه ماکرد په توچکارکردی واسه ما؟؟؟؟ نه توروخداچیکارکردی واسه ما؟؟؟
  • ناشناس ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    آقای با افتخار تو برو واسه تولد کی روش قالیچه بخر هدیه کن دوباره تا کاپیتان بمونی پیرمرد.
  • ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    اسطوره
  • ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    سیل این جماعت که میبینی مگسانند دور شیرینی
  • یک ورزشدوست قدیمی ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    بهتره مسئولان یه فکر اساسی برای بهترین انتخاب را برای کاپیتان تیم ملی انجام بدن . کسی که شایستگی ولیاقت این عنوان وجایگاه عظیم رو داشته باشه نه اینکه مثل ادمای بی کلاس وبیسواد احترام بزرگتر رو نداشته باشه وحرفای سطحی رو به رسانه ها بکشه وایجاد تنش کنه . ورزش این کشور به اندازه کافی که نه بیش از توان در مشکلات غوطه ور شده.کجا هستند این مدیران که درزش مملکت رو بی اخلاقی ازبین برد.
  • ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    ببخشید ورزش رو اشتباه نوشتم
  • ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    اقای نکونام حداقل حرمت بزرگتری رو نگه دار. در ضمن انقد از خودت تعریف نکن هر کی بشنوه فک میکنه رونالدو یا مسی هستی
  • ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    اون حاشیه قلعه نویی برای رحمتی این هم برای نکونام کلا قلعه نویی ادم بی ادبی هست
  • رضا احمدی دولابی ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    سلام بابا بی خیال بازی خودتون کنید با پول این ملت اینقدر بالا و پاینین نپرید. روزگار اینطوری نمیمونه آقایان مرد باشید به خون شهدا فکر کنید. انقدر پول بیت المال حیف و میل نکنید.
  • ناشناس ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    با سلام به روزنامه مشرق بی خیال هرکس یطوری نامرده فوتبال زمان قبل از 1356 با حال مقایسه کنید. همه مردمانه بازی می کردند. حالا چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    لنگی ها بیش از این سعی نکنید اس اس رو به هم بریزید. مثل همیشه سرور هر چی لنگیه...امیر قلعه نوییه
  • جوجو ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    نکو خیلی بچه ای...
  • ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    جام تهران!!! جام حذفی قطر!!! نایب قهرمانی جام حذفی ایران!!! نبایب قهرمانی لیگ ایران!!! ...
  • افشین تهران ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
    0 0
    عزیزم مردانه نه مردمانه.شما لیدری؟
  • افشین تهران ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
    0 0
    این حق مربی هست که بهر دلیلی بازیکنش رو انتخاب بکنه و یا یکی رو انتخاب نکنه.تازه شما که دیگه اقا جواد باید بری خانه سالمندان شما که از جنگ ایران و اسکندر مقدونی یادته اونجا سرباز بودی حالا باز میخوای دوباره فوتبال بازی کنی.مگه استقلال تیم ملیه که بری توزمین قدم بزنی یا فکر رخت و لباس بازیکن تیم مقابلت باشی که اخر بازی چه جوری تک بزنی صداشم در نیاری.
  • محمود عبدی آذر ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
    0 0
    امیدوارم که فوتبال ما از یه روزی از مربیان مدیران و بازیکنان دلال و دیکتاتور پاک بشه دقیقا اون زمان هست میبینید مربیان جوان و گمنام و بازیکنان با استعداد وارد لیگ میشن و کیفیت لیگ را بالا میبرن ولی تا اون وقت باید شاهد باشیم که یاوری هر سال 4 تا تیم عوض کنه مربی با استعداد جوان با تاکسی مسافرکشی کنه.
  • ایرانی ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
    0 0
    سلام...مجتبی جباری..ایمان موسوی..جوادنکونام..مهدی رحمتی..راستی چرا هم نسلهای قلعه نویی مثل این آقا تو تیم های دیگه نیستن...مثل مظلومی..محرمی..وحتی نسل قبل ش....مافیا در کل فوتبال هست ..ناصرحجازی خدا بیامرز چون اهل باندبازی نبود مجبوربود تیم ای درجه 2 آسیایی رو مربیگری کنه
  • رضا ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    0 0
    با سلام من یک پرسپولیسی هستم آقای نکونام شما به عنوان کاپیتان تیم ملی یک فرد قابل احترام برای همه هستید سوال من این است شما در مصاحبه قبلی نطق زیادی در مورد تربیت خانوادگی و یاد گرفتن نگه داشتن احترام افراد بیان کردید ولی چرا در این مصاحبه به صراحت آقای قلعه نوعی را مورد بی احترامی های فراوان قرار داده اید؟ با توجه به اینکه این آقا خیلی محترمانه جواب داده است اگردر روزهای خوشی و اوج تیم استقلال انتقاد می کردید طرفداران فوتبال شما را دلسوز فوتبال و تیم می دانستم ولی با این شرایط انتقاد کردن جای شک و شبهه فراوانی ایجاد می کند. به امید روزی که فوتبال سالمی با افراد دلسوز و سالم داشته باشیم.
  • سیدرضا ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    0 0
    موضوع بحث دقیقا در مورد کار اشتباه نکونامه و مثال زدن از اشتباهات قبلی ایشون هم برای تاکید کردنه همین موضوعه،به جای نشون دادن آینه به دیگران آینه پراز غبار اتاقتو پاک کن و نگاهی بهش بنداز. ضمنا کمی هم از اون چیزی که خودت معترف هستی به گنجایش اندکش استفاده کن و نزار آکبند بره زیر خاک
  • سیدرضا ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    0 0
    علیک السلام،وقتی یه انسانی بزرگ بشه دیگران برای بزرگ شدن سعی میکنن در موردش حرف بزنن،مثل آقای دایی که مایلی کهن،کریمی،هاشمیان،عنایتی،کیا،مبعلی،هاشمی نسب،پروین و.....کم در موردش نگفتن،درمورد رفم قرارداد برادر ایشون،قرارداد تولیدی دایی با پرسپولیس امسال و.....یعنی اینا درسته؟اینهمه در مورد سرمربی ارزشی و مخلص استقلال میگن ، اگر جیزی بود تا حالا ثابت شده بود در مورد این خادم اهل بیت رسول راستی چون هم نسلهای ایشون هیچ کدوم تعصب امیرو به استقلال نداشتن،ازسال ۶۶ که پیرهن استقلالو پوشید شد پوست تنش اما هم نسلهاش چی؟(ج،ز)،(ع،م)،(م،ف)،(س،م)،(ص،و) بخاطر پول بیشتر رفتن کشاورز،بهمن،پورا،دارایی،سایپا و(ا،ع)،(ر،ا)،(ش،ب)،(م،ن)،(ا،م) هم رفتن پرسپولیس،مرحوم ناصرخان هم بعداز آخرین دربی که دروازبان ،کاپیتان و نفر اول استقلال بود و ۳گل خورد،تیمو ازش گرفتن و سرمربیگری به رضوی داده شد،بعداز اون شکست هیچ تیم ایرانی نخواست ایشونو و برای همین رفت بنگلادش،بیخودی از ناصرخان مایه نزار
  • سیدرضا ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    0 0
    درود برشرف شما،روح مرحوم برومند و اکرامی شاد میشه که میبینن شاهین اونا هنوز هم هوادارهایی چون شما داره،شاهینی که اخلاق،تحصیل و قهرمانی اصولش بود،
  • ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
    0 0
    سلام...خواهشا آبی ها سکوت کنن.ششتقلال توعمرش بازیکنی مثل دایی کریمی مهدوی کیاعابدزاده هاشمیان کعبی میناوندپیروانی شاهرودی و... گیرش میاد بابایه نکونام نصفه نیمه داریدکم دنبالش حرف بزنین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس