می گویند بهروز وثوقی بازیگر مولفی بوده. چطور ممکن است؟ به نظر من بازیگر مولف اصلا وجود ندارد.

گروه فرهنگی مشرق به نقل از صبا، مهدی فخیم زاده بازیگر-کارگردانی که سالها بود در سینما حضور نداشت و بیشتر در تلویزیون به فعالیت میپرداخت این روزها با تازه ترین فیلم بهروز افخمی "آذر شهدخت پرویز و دیگران" به سینماها آمده است. فخیم زاده به همین بهانه در گفتگویی با حسین معززی نیا در مجله "24" شرکت کرده و نکات جالبی را درباره نقشش در این فیلم بیان کرده است و از جمله اینکه در آغاز کار به شدت از بازی در نقش "پرویز دیوان بیگی" واهمه داشته است. به گزارش صبا فخیم زاده درباره این واهمه می گوید:«روزهای اول فقط برای دیدن گریم ام پشت مانیتور رفتم و دیگر قبول نکردم بازی ام را تماشا کنم. هنوز کمی وحشتزده بودم و حتی هنگام نمایش فیلم در جشنواره هم آن را تماشا نکردم و چند ماه بعد از جشنواره در پردیس قلهک فیلم را دیدم.»
 
اگر خودم کارگردان بودم "آذر.." را نمیساختم
فخیم زاده درباره میزان رضایتش از نتیجه کار می گوید:«از نتیجه کار راضی بودم اما اگر خودم کارگردان بودم همچنان این سناریو را نمیساختم...اگر من قرار بود این قصه را بسازم همان داستان اولیه و تقابل زن و مرد را ادامه میدادم. مزاج من با این نوع روایت مبتنی بر خرده پیرنگ جور نمیشود.»
 
یک فیلم با سعید راد بازی کرده ام که در آن گند زدم
به گزارش صبا فخیم زاده با اشاره به حساسیت بازی یک بازیگر اظهار میدارد:«اگر کارگردانی را خراب کنی دو تا فحش میخوری و همه چیز تمام میشود اما بازی بد به این زودیها فراموش نمیشود. سالها پیش یک فیلم با سعید راد بازی کردم به نام "هزار بار مردن" که هبچ وقت جرات نمیکنم آن را تماشا کنم چون خودم میدانم در آن گند زده ام.»
 
چه کسی گفته بهروز وثوقی بازیگر مولف بوده؟!
فخیم زاده با انتقاد از توصیفاتی مبتنی بر تئوری مولف می گوید:«بعضی کارشان به جایی رسیده که از هنرپیشه مولف حرف میزنند. هنرپیشه چطور میتواند مولف باشد. چندی پیش یک فیلم به نام "هوادار" دیدم که رابرت دنیرو بازی خیلی بدی در آن داشت. کسانی که به بازیگری مولف اعتقاد دارند در برابر چنین فیلمهایی چه واکنشی خواهند داشت.» به گزارش صبا فخیم زاده با اشاره به هواداران سرسخت بهروز وثوقی ادامه میدهد:«می گویند بهروز وثوقی بازیگر مولفی بوده. چطور ممکن است؟ به نظر من بازیگر مولف اصلا وجود ندارد.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سیما ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    1 0
    جناب فخیم زاده نظرتون راجع به نقش ( نمکی) که گرته برداری ضعیفی از سوته دلان و نقش بهروز وثوقی بود چیه؟ در ضمن می شه یه نقشی رو که شما خوب بازی کردین نام ببرین؟
  • قنبر ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    1 1
    نه فخیم زاده و نه بهروز وثوقی بازیگر واقعی نیستند جه برسه به مولف بودن بازیگر کلاسیک و درست مثل همه جای دنیا تو ایران هم کمه شاید بشه پرویز پرستویی رو چه قبل انقلاب و بعدش از سینمای ایران مثال زد
  • شهریار ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 1
    ابوالفضل پورعرب هم خوب بوده. فریبرز عرب نیا
  • reza ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
    1 2
    اینا به گرد پای بهروز وثوقی نمیرسن ببین کی را با چه کسانی مقایسه می کنند ها ها ها ها هاهااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس