چک 5.5 میلیاردی اسپانسر پرسپولیس که قرار بود باشگاه بخشی از مطالبات بازیکنان را با آن بپردازد، نقد نشد تا برخی از وقوع تغییراتی در این تیم بگویند.

گروه ورزشی مشرق - فصل جدید لیگ برتر از این هفته آغاز می شود و تیم ها خودشان را برای رقابت های هفته اول آماده می کنند. ماجرای انتشار لیست قرارداد تیم ها نقل همه محافل ورزشی شده و هر کجا بحثی از فوتبال ایران باشد، ارقام میلیاردی بازیکنان و کادر فنی تیم ها دهان به دهان می چرخد.

اما برای پرسپولیس یک ماجرای دردسرساز دیگر در حال شکل گرفتن (شاید هم شکل گرفته) است. ماجرا مربوط به چک 5.5 میلیاردی اسپانسر جدید است که قرار بود سه روز پیش پاس شود و ‌باشگاه بخشی از مطالبات بازیکنان را با آن بپردازد؛ اما این چک نقد نشد. همین ‌موجب شده تا رحیمی (مدیرعامل باشگاه) چند بار در تمرین حاضر شود و با بازیکنان صحبت کند. نقد نشدن چک اسپانسر در حالی اتفاق افتاده که برخی رسانه‌ها آن را به کنار کشیدن اسپانسر از حمایت پرسپولیس عنوان کرده‌اند.

پرسپولیس در وضعیت موج مرده؟ ///

رحیمی: مشکلاتی وجود دارد

به گزارش مشرق، علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد پاس نشدن چک 5 میلیاردی اسپانسر و ناراحتی بازیکنان پرسپولیس اظهار داشت: "این را با قدرت اعلام می‌کنم چک اسپانسر پاس بشود یا نشود، محکم و با قدرت کار خودمان را در پرسپولیس دنبال می‌کنیم. شایعاتی مبنی بر برخی موارد صحیح نیست."
 
وی افزود: "با قدرت کار خودم را دنبال می‌کنم. نمی‌شود وقتی که پول نیست، هم همه‌چیز را رها کنیم و برویم. از این کارها انجام نمی‌دهیم که پول نباشد همه‌چیز را بگذاریم و برویم. مشکلاتی هست و من هم تکلیف دارم که آنها را حل کنم. قطعا با کمک وزارت ورزش و هیات مدیره مشکلات را برطرف خواهیم کرد و هیچ‌کس نباید نگران این موضوع شود."

چکی که همچنان پاس نشده
حمیدرضا سیاسی، رئیس هیات‌مدیره پرسپولیس نیز در این باره گفت: "در 2 روز آینده چک اسپانسر پاس خواهد شد. آنها برای حمایت از پرسپولیس جا نزده‌اند." البته، وی در حالی این جملات را بر زبان آورده که دو روز گذشته و هنوز اتفاقی روی نداده است.

پرسپولیس در وضعیت موج مرده؟ ///در این بین، حمایت همه جانبه امیر خادم، نماینده تام‌الاختیار وزیر ورزش در امور واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی نیز جالب توجه است. وی درباره این که چک اسپانسر پرسپولیس برگشت خورده و بازیکنان اعتصاب کرده‌اند، گفت: "چنین داستانی نیست. اسپانسر تا به حال عملکرد مناسبی داشته و برادری خودش را ثابت کرده است. ما هم باید شرایطی فراهم کنیم تا آنها بتوانند به قول و قرارهایشان عمل کنند." البته وی توضیح نمی دهد که برادری اسپانسر چگونه ثابت شده است. وی اشاره ای به این هم ندارد که چه اقداماتی می بایست صورت گیرد تا آنها بتوانند به قول و قرارهایشان عمل کنند.

وی ادامه داد: "نباید اگر یک چک دیر و زود می‌شود اسپانسر را اذیت کنیم. اسپانسرهای استقلال و پرسپولیس در حال حاضر مشکل خاصی ندارند و در چارچوبی که در قراردادها حضور دارد، فعالیتشان را انجام می‌دهند. ما حتی از نظر جذب اسپانسر جدید مشکلی نداریم، اما فعلا در این خصوص ورود نمی‌کنیم. اسپانسری که تا 10 میلیارد هزینه کرده را چرا باید حالا از دست بدهیم."

روزهای ابری در اردوی قرمزها؟
به گزارش مشرق، شرکت بهنام پیشروی کیش، اسپانسر فصل جدید این باشگاه، قرارداد 30 میلیاردی برای این فصل امضا کرده که گویا تا کنون هم 9 میلیارد آن را به حساب باشگاه واریز کرده‌؛ اما چک اخیر پاس نشده است. همین نیز حکایت از روزهای ابری برای این تیم دارد که باید در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور داشته باشد.

برخی عنوان می دارند اسپانسر کنونی توانایی ادامه راه را ندارد و می توان انتظار داشت در روزهای آینده تغییراتی در این تیم روی دهد. البته، باید توجه داشت وضعیت هیئت مدیره پرسپولیس نیز نامشخص است. به نظر می رسد باید منتظر یک تحولات اساسی در این تیم پرهوادار تهرانی بود و اکنون در وضعیت موج مرده است؛ یعنی در آستانه یک توفان.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
    0 0
    نخير تا أينا پرسپوليس رو نفرستن پايين ول كن نيستن اقاي وزير مشتي پهلوان به كي قسمت بديم أخه فقط حاج حسين هدايتي
  • پسر ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
    0 0
    پاشین جمش کنین پولبال
  • ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
    0 0
    پرسپوليس هر سال بگي نگي فصل رو شروع مي کرد بعد به مشکلات و حاشيه هاي پشت هم بر مي خورد ، اين فصل هنوز شروع نشده ، اموال باشگاه مصادره شده ، اسپانسر رو هواست ، هيئت مديره دچار اختلاف شده و بوي اعتصاب هم مي اد ، از نظر فني هم تيم در حد مدعي ليگ هم بسته نشده (در مقايسه با سپاهان و استقلال و حتي تراکتور) . خدا به خير آسيا رو .
  • GHASEM ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
    0 0
    درست میشه!!
  • ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
    0 0
    اقا فوتبال ایران از ریشه مشکل داره
  • ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
    0 0
    با اینهمه مشکلات چطور با داربی قرارداد .... امضاء کرد؟
  • علي ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
    0 0
    اقاي رحيمي مقصر هست تا الان به قول شما ١٠ ميليارد گرفته بازيكناش دارن اعتصاب ميكنن چيكار كرده؟؟؟؟؟؟ اين مديريت بلد نيست مديرهاي ديگه ١٠ ميليارد بودجه كل سالشونه
  • ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
    0 0
    هدایتی توی این ده سال تو کدوم تیم موفق بوده؟استیل آذین و به فنا برد.
  • علی ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
    0 0
    پرسپولیس با این وضعیت تو آسیا کیسه بوکس میشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس