کد خبر 327899
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۲

جمعی از سناتورهای آمریکا طرحی را در رابطه با افزایش کمک های مالی این کشور برای توسعه سپر موشکی رژیم صهیونیستی معروف به سپر موشکی آماده کرده اند.

به گزارش مشرق،  جمعی از سناتورهای آمریکا طرحی را آماده و ارائه کرده اند که به موجب آن کمک های آمریکا به سپر موشکی اسرائیل دو برابر می شود.

در صورتی که این طرح تصویب شود کمک های آمریکا به سپر موشکی رژیم صهیونیستی در سال مالی 2015 به 621 میلیون و 600 هزار دلار می رسد.

آمریکا در سال گذشته 235 میلیون دلار به سپر موشکی اسرائیل کمک مالی ارائه کرده بود و برای سال جدید نیز کاخ سفید خواستار افزایش 176 میلیون دلاری این کمک ها بود اما سناتورهای حامی رژیم صهیونیستی خواستار افزایش دو برابری این کمک ها هستند.

این موضع در حالی در سنای آمریکا مطرح شده که حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه همچنان ادامه داشته و شمار شهدای فلسطینی از مرز 200 نفر گذشته است.

در همین رابطه چند روز قبل "باراک اوباما" رئیس جمهور آمریکا، حمله رژیم صهیونیستی به غزه را به بهانه دفاع از خود قانونی دانسته بود.

به نوشته خبرگزاری فرانسه، افزایش دوبرابری کمک به سامانه موشکی رژیم صهیونیستی بخشی از کمک سه میلیارد و 100 میلیون دلاری است که در کنگره آمریکا مطرح شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس