کد خبر 327601
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۵

نتایج ضعیف تیم‌های ملی ایتالیا و اسپانیا در جام جهانی 2014 تنزل قابل توجهی را در جایگاه آنها در رده‌بندی بعدی فیفا به همراه خواهد شد.

به گزارش مشرق، با حذف تیم ملی ایتالیا در مرحله گروهی جام جهانی 2014 که در آن با تنها یک پیروزی برابر انگلیس و قبول دو شکست برابر کاستاریکا و اروگوئه از گردونه رقابت‌ها حذف شد، جایگاه آتزوری در رده‌بندی قطعاً با اُفت چشمگیری همراه خواهد بود به طوری که طبق محاسبات نشریه رپوبلیکای ایتالیا، در رنکینگ بعدی فیفا که پنج‌شنبه هفته جاری اعلام خواهد شد، لاجوردی‌پوشان حداقل به رده چهاردهم سقوط خواهند کرد. این در حالی است که ایتالیایی‌ها در رده نهم جهان کار خود را در جام بیستم آغاز کرده بود.

طبق گزارش رپوبلیکا، تیم‌‌های مانند بلژیک، هلند، فرانسه،‌ شیلی و یونان همگی در رده‌بندی جدید فیفا بالاتر از آتزوری قرار خواهند گرفت. در همین حال این نشریه پیش‌بینی‌ کرده است که تیم ملی آلمان، قهرمان جام بیستم به صدر جدول رده‌بندی تیم‌های فوتبال دنیا صعود خواهد کرد و جای اسپانیایی را که وضعیت آن هم در جام جهانی بهتر از ایتالیا نبود، خواهد گرفت.

اسپانیا هم در جام جهانی با کسب یک پیروزی برابر استرالیا و قبول دو شکست متوالی برابر هلند و شیلی در دو بازی اول خود، در مرحله گروهی حذف شد و انتظار می‌رود که سقوطی شش پله‌ای در رنکینگ فیفا داشته باشد.

طبق محاسباتی که رپوبلیکا بر اساس شیوه امتیازدهی فیفا برای تعیین رتبه تیم‌ها صورت داده است، در رنکینگ جدید فیفا، پس از آلمان، آرژانتین، نایب قهرمان جام جهانی در رده دوم قرار خواهد گرفت و هلند که در جام بیستم روی پله سوم ایستاد، رده سوم را از آن خود خواهد کرد اما برزیل میزبان که چهارم شد رتبه چهارم را در این رده‌بندی کسب نخواهد کرد. براساس این محاسبات پس از هلند، تیم‌های کلمبیا، بلژیک،‌ اروگوئه، اسپانیا، برزیل، سوئیس و فرانسه به ترتیب تیم‌های چهارم تا دهم رنکینگ جدید فیفا خواهند بود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۴
    0 1
    عجب رده ی افتضاحی!!
  • ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۴
    0 1
    لعنت بر هیچ تیم فقط دفاعی ست
  • ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۴
    0 1
    این فقط حدس و گمانه. تا پنجشنبه باید منتظر ماند.
  • ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۴
    0 1
    کامپیوتر شون رقم کم آورد که رتبه ما رو حساب کنه...
  • ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۴
    0 1
    خبر:ایران پیشنهاد بازی دوستانه با ایتالیا را رد کرد!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس