کد خبر 327481
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۲

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: برگزاری دربی در هفته آخر به نفع سپاهان و فولاد شد.

به گزارش مشرق، جواد زرینچه مربی تیم فوتبال استقلال در خصوص قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ برتر و دیدار استقلال و پرسپولیس در هفته پایانی لیگ گفت: خوشبختانه قرعه‌کشی انجام شد و تیم‌ها به خوبی می‌دانند که با چه تیم‌هایی باید رقابت کنند البته برگزاری بازی استقلال و پرسپولیس در هفته پانزدهم به نفع تیم‌هایی مثل سپاهان و فولاد شد چون آنها می‌توانند از فرصت استفاده کنند.
 
وی افزود: کاش دربی پایتخت هفته هفتم یا هشتم برگزار می‌شد تا  تیم‌های دیگر هم درگیر باشند اما در مجموع باید تابع این تصمیم‌گیری باشیم.
 
وی با اشاره به مسابقه حساس سرخابی‌های پایتخت گفت: این مسابقه اوج حساسیت است به خصوص وقتی برای قهرمانی باشد اما ما باید راه خودمان را برویم تا ان‌شاءالله کار به هفته‌های پایانی نکشد
 
مربی تیم فوتبال استقلال در خصوص هفته دیدار اول آبی‌پوشان مقابل راه‌آهن و اینکه راه‌آهن تیمش را دیرتر از سایرین بسته و احتمال دارد بازی راحتی برای آبی‌پوشان باشد گفت: واقعیت این است که اینجور تیم‌ها خطرناک می‌شوند چون همه فکرها معطوف این موضوع است که آنها دیر بسته شدند اما قطعاً با تمام قوا ظاهر خواهند شد. ما باید به آمادگی لازم برسیم و امسال استقلال باید فوتبالی بازی کند که هواداران انتظار دارند.
 
زرینچه در ادامه در خصوص اینکه آیا به این تیم استقلال با برگزاری اردوها و مسابقات تدراکاتی امیدوار است یا خیر، گفت: شرایط به شکلی است که همه چیز خوب است و همانطور که قلعه‌نویی انتظار دارد پیش می‌رویم ما دوست داشتیم ملی‌پوشان هم به جمع ما اضافه شود و احتمال دارد یک بازی دوستانه هم داشته باشیم و قبل از بازی با راه‌آهن خود را آماده کنیم ما باید از ابتدا جدی و مصمم پیش برویم و هیچ حریفی را دست کم نخواهیم گرفت.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس