ویندوز 7 نام محبوب‌ترین نسخه از سیستم عامل‌های مایکروسافت است که تا کنون جای زیادی را در بین کاربران با کرده است.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، Microsoft Windows 7 Ultimate نام هفتمین نسخه و جدیدترین ویرایش سیستم عامل محبوب مایکروسافت یعنی ویندوز است که پس از انتشار و شکست پروژه ویندوز ویستا و سرو صدای بسیاری که آن ویندوز به پا کرد، مایکروسافت با انتشار ویندوز 7 قصد دارد تا تمام ایراد های وارده به ویندوز ویستا را از بین ببرد و این ویندوز را به عنوان نسل نوین سیستم عامل ها برای کاربران منتشر کند.

انتشار این سیستم عامل پایان شیرینی بر سلطنت ویندوز محبوب قبلی مایکروسافت یعنی WINDOWS XP بود. مایکروسافت با ارئه سرویس پک‌های مختلف از WINDOWS XP که در آن باگ‌های مختلف این سیستم عامل را بر طرف می‌کرد، سال‌ها مخاطبان خود را راضی نگه داشته بود تا اینکه ویندوز جدیدی با نام ویستا به بازار آمد.

ویستا شکست سختی برای مایکروسافت بود زیرا این سیستم عامل دارای باگ‌های بسیار زیادی بود.

شاید بتوان گفت WINDOWS 7 نسخه بهبود یافته WINDOWS VISTA است تا مرهمی بر زخم مایکروسافت به واسطه VISTA‌ باشد.

سیستم‌عاملی برای لذت بردن+دانلود

توجه:

این ویندوز از آخرین نسخه ویندوز 7 اورجینال تهیه شده و تنها آپدیت ها به آن اضافه شد و تغییری دیگری در ویندوز صورت نگرفته است.

این نسخه دارای نصب معمولی و Pre-Activated میباشد .

به همراه IE 11

آپدیت شده تا 20 خرداد 1393

سیستم‌عاملی برای لذت بردن+دانلود

نسخه 32 بيتي :


نسخه 64 بيتي :


رمز عبور فايل ها : soft98.ir


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس