کد خبر 318647
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۳

سخنگوی ستاد اجرایی بیمه سلامت همگانی گفت: تا به امروز سالانه ۴ میلیون و ۹۹۵ هزار نفر برای دریافت دفاتر بیمه سلامت همگانی در کشور ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، سید مهدی میرشاه‌ولد سخنگوی ستاد اجرایی بیمه سلامت همگانی با اشاره به آخرین افراد فاقد بیمه در سامانه الکترونیکی بیمه سلامت همگانی، اظهارداشت: تا به امروز 4 میلیون و 995 هزار نفر در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند.

وی تصریح کرد: چاپ و توزیع دفاتر بیمه سلامت همگانی طبق برنامه‌ریزی انجام شده در حال انجام است به طوریکه 2 میلیون و 670 هزار دفترچه تا به امروز چاپ شده است.

میرشاه‌ولد در خصوص ثبت‌نام شهروندان تهرانی در سامانه الکترونیکی بیمه سلامت همگانی گفت: 845 هزار نفر در تهران در این سامانه ثبت نام کرده‌اند ضمن اینکه 355 هزار دفترچه نیز در استان تهران چاپ شده است.

سخنگوی ستاد اجرایی بیمه سلامت همگانی خاطرنشان کرد: از 355 هزار دفترچه چاپ شده در تهران، 200 هزار دفترچه بیمه سلامت در اختیار شهروندان تهرانی قرار گرفته است.

وی در پاسخ به این پرسش که برخی از شهروندان در تهران هنوز نتوانسته‌اند دفترچه خود را دریافت کنند، چه باید بکنند، گفت:براساس برنامه‌ریزی‌های قبلی پس از تایید و صدور دفترچه پیامکی برای متقاضی ارسال و در آن اعلام می‌شود به کدام دفتر پیشخوان مراجعه و دفترچه را دریافت کنند.

میرشاه‌ولد افزود: احتمال دارد برخی از شهروندان در زمان ثبت‌نام در سامانه الکترونیکی بیمه سلامت همگانی شماره تلفن همراه خود را اشتباه ثبت کرده باشند که طبیعتا پیامکی را دریافت نکرده‌اند لذا لازم است به سامانه ثبت نام مراجعه و پیگیری کنند. اگر شماره همراه اشتباه داده‌اند به دفاتر پیشخوان طرف قرار داد مراجعه و اطلاع‌رسانی انجام دهند.

سخنگوی ستاد اجرایی بیمه سلامت همگانی تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده چاپ و توزیع دفاتر بیمه سلامت همگانی در تمامی استان‌ها بجز استان تهران تا پایان خرداد به اتمام می‌رسد.

میرشاه‌ولد گفت: در استان تهران نیز بنا داریم چاپ و توزیع دفاتر بیمه سلامت همگانی را تا 15 تیر به پایان برسانیم.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس