کد خبر 315473
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۳

رئیس جمهور سوریه تأکید کرد حضور گسترده مردم سوریه در انتخابات ریاست جمهوری این کشور پیام محکمی برای غرب و کشورهای مداخله گر در بحران سوریه بوده است.

به گزارش مشرق، "المنار" نوشت: "بشار اسد" رئیس جمهوری سوریه تأکید کرد میزان مشارکت بالا در انتخابات ریاست جمهوری این کشور پیام محکمی برای غرب و کشورهای سهیم در جنگ علیه سوریه، بوده است و ثابت کرد ملت سوریه بیدار و بر تعیین سرنوشت خود مصمم است.

بشار اسد که این سخنان را در دیدار با هیات پارلمانی ایران به ریاست "علاء الدین بروجردی" رئیس شورای امنیت ملی و سیاست خارجی گفت، همچنین از حمایت قاطعانه و پایدار ایران از سوریه در مواجهه با جنگ تروریستی که بیش از سه سال است این کشور را فراگرفته، تشکر و قدردانی کرد.

بشار اسد خاطرنشان کرد پیروزی های ملت سوریه و موفقیت های ایران بویژه در رابطه با پرونده هسته ای و نیز تحولات مثبتی که در برخی کشورهای منطقه شکل گرفته، اعتقاد و اعتماد ما را نسبت به ملت های منطقه بیشتر کرده است.

بنا به اعلام کمیته عالی قضائی انتخابات ریاست جمهوری سوریه، میزان مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری این کشور 73.42 درصد بوده است و بشار اسد توانست با کسب بیش از 80 درصد از کل مجموع آراء به مدت 7 سال دیگر رئیس جمهور سوریه شود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس