کد خبر 312371
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۶

معاون حقوقی رییس جمهوری گفت: مدیریت جهادی می طلبد که اقتصادی سالم و به دور از فساد داشته باشیم و با حرکتی پرشتاب برای شکوفایی کشور حرکت کنیم.

 به گزارش مشرق، «الهام امین زاده» در حاشیه نخستین اجلاس شورای هماهنگی امور حقوقی دستگاههای اجرایی در سال 93 در جمع خبرنگاران افزود: این سومین جلسه ای بود که با دیوان محاسبات کشور به عنوان نهادی نظارتی در امور مالی کشور برگزار کردیم.

وی با اشاره به این که امسال با عنوان فرهنگ و اقتصاد با مدیریت جهادی نام گذاری شده است، گفت: مدیریت جهادی می طلبد که اقتصادی سالم و به دور از فساد داشته باشیم و با حرکتی پرشتاب برای شکوفایی کشور حرکت کنیم.

معاون حقوقی رئیس جمهور تاکید کرد که اگر مدیریت پرشتاب و جهادی نداشته باشیم و نتوانیم جلوی فساد را بگیریم، نمی توانیم در اهدافمان به اقتصاد مقاومتی و بالنده برسیم.

وی ادامه داد: در این جلسه به این نتیجه رسیدیم که دیوان محاسبات علاوه بر وظایف خود برابر اصل 54 و 55 قانون اساسی که بعد از تخلفات و سوء استفاده های مالی باید ورود پیدا کند، می تواند برای این که از بیت المال حفاظت کند و آبروی مدیران نیز حفظ شود به موضوع پیشگیری نیز توجه داشته باشد تا هم از فساد پیشگیری داشته باشیم و در عین حال تزلزلی در تصمیم مدیران دولتی ایجاد نشود.

معاون حقوقی رییس جمهوری افزودد : مدیران دولتی نباید نگران باشند که به دلیل رای دیوان محاسبات ممکن است در در آینده پاسخگوی مشکلات مالی باشند؛ پس توجه کنیم با پیشگیری هم می توانیم جلوی فساد را بگیریم و هم توان مدیریتی مدیران اجرایی را بالا ببریم.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس