با استفاده از این نرم‌افزار به سادگی هرچه تمام‌تر بلوتوث ارسال کنید.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، تا به حال برای شما بسیار اتفاق افتاده است که در بین اپلیکیشن‌های گوشی دوستان‌تان برنامه‌ای را ببینید که شما هم به آن احتیاج داشته باشید. اما مشکل اینجاست که نمی‌توان اپلیکیشن را بلوتوث کرد و با این مشکل دست شما بسته خواهد ماند؛ این مشکل به شکل بسیار راحتی قابل حل است.

MyAppSharer

در این گزارش شما را با نرم‌افزاری آشنا می‌کنیم که مدیریت دقیقی به روی ارسال نرم‌افزارهای نصب شده در گوشی شما دارد. این نرم‌افزار با لیست کردن نرم‌افزارها به شما این امکان را می‌دهد که با زدن تیک جلوی هر نرم‌افزار، آن را به حالت انتخاب در بیارورید. پس از انتخاب شما می‌توانید آن نرم‌افزار را به انتخاب گزینه APK که فرمت نرم‌افزارهای اندروید است به صورت مستقیم ارسال نمایید.

بلوتوث

پس از آن می‌توانید با انتخاب گزینه SHARE نرم‌افزار مورد نظر را به گوشی مقصد ارسال نمائید.

بلوتوث

در برخی موارد دستگاه مقصد، قصد نصب نرم‌افزار را ندارد که در این حالت شما بعد از انتخاب گزینه SHARE می‌بایست گزینه (Bluetooth(zip را انتخاب کنید که این نرم‌افزار بعد از این کار سورس نرم‌افزار را در یک فایل فشرده شده با فرمت zip ارسال خواهد کرد.

در بعضی موارد دیگر احتمال این وجود دارد که به هر دلیلی بلوتوث انجام نشود. در این شرایط پس از درآوردن نرم‌افزار به صورت انتخاب به جای انتخاب گزینه APK گزینه Link را انتخاب کنید. پس از آن با زدن SHARE تمامی مسنجرهای نصب شده بروی گوشی شما به نمایش درخواهد آمد که نرم‌افزار به صورت هوشمند لینک دانلود نرم‌افزار را که در play.google.com قابل دانلود می‌باشد به دستگاه مقصد با مسنجر انتخابی شما ارسال خواهد کرد.

بلوتوث

البته این روش در ایران به دلیل تحریم‌های ظالمانه و عدم برداشتن این تحریم‌ها علیرغم وعده‌های داده شده کارایی نخواهد داشت و ما فقط به دلیل معرفی توانایی این نرم‌افزار این کارایی را توضیح داده‌ایم.

راهکار بلوتوث کردن اپلیکیشن+دانلود

مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • شیوا IR ۰۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۴
    0 0
    عالی بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس