گروه بین‌الملل مشرق- سرخط اخبار ایران در رسانه‌های صهیونیستی به همراه گزیده‌ای از مهمترین مطالب آن در ادامه برای استفاده کارشناسان و مخاطبان محترم آمده است:

مشرق: محورهای اصلی اخبار روز گذشته رسانه‌های انگلیسی‌زبان صهیونیست‌ها درباره ایران شامل واکنش مقامات ایرانی به عدم موفقیت دور جدید مذاکرات هسته ای، دستگیری متهمان عملیات تروریستی مهاباد، سفر هیئتی از آژانس انرژی هسته ای به ایران و حاشیه سازی لیلا حاتمی در مراسم جشنواره فیلم کن میشود.

تایمز اسرائیل/ ظریف می‌گوید معامله هسته‌ای هنوز هم "ممکن" است

محمدجواد ظریف وزیر خارجه ایران یک‌شنبه گفت: رسیدن به معامله نهایی هسته‌ای با قدرت‌های جهانی علی‌رغم اختلاف هفته گذشته در آخرین دور مذاکرات، هنوز "ممکن" است. وی در اکانت توییتر خود نوشت: "توافق ممکن است. اما توهمات باید از بین برود. نباید مثل سال 2005 فرصت را از دست داد."

علی‌اکبر ولایتی مشاور سیاست خارجی رهبر ایران نیز درباره مذاکرات هسته‌ای گفت: "برای رسیدن به نتایج مثبت در مذاکرات امید هست، اما اگر طرف‌های دیگر هم مثل ایران نیت خوش نشان دهند." وی افزود: "من امیدوارم که مذاکرات نتایج مثبتی به دنبال داشته باشد."

ایران در رسانه‌های صهیونیستی؛

سعید لیلاز تحلیلگر سیاسی ایرانی هم در این‌باره ابراز خوش‌بینی کرد. وی به روزنامه اعتماد گفت: طبیعی است که اختلافی که یک دهه پیش به وجود آمده "در تنها چند ماه حل و فصل نشود. توافقی که به سختی به دست بیاید پایدارتر از یک توافق آسان است."

این در حالی است که اصولگرایان در ایران از شکست دور اخیر مذاکرات استقبال کردند. روزنامه کیهان مطلبی را منتشر کرد که عنوان آن چنین بود: مذاکرات "خوشبختانه بی‌نتیجه پایان یافت." در مقاله سردبیری این روزنامه نیز از غرب به خاطر توافق موقت انتقاد شده بود که به گفته این روزنامه روحانی رئیس‌جمهور ایران را فریب داده است تا "امتیازات بیش از حدی را برای رسیدن به نتیجه‌ای اندک" بدهد.

مذاکره کنندگان دوطرف روی کاغذ می‌توانند تاریخ تعیین شده برای رسیدن به توافق نهایی را تمدید کنند، اما هم اوباما و هم روحانی باید بتوانند با منتقدین و اصولگرایان بی‌صبر در کشورهای خود مقابله کنند.

تایمز اسرائیل/ ایران 3 متهم را به خاطر بمب‌گذاری‌های خونین سال 2010 بازداشت کرد

مقامات ایران سه متهم را به خاطر دست داشتن در بمب‌گذاری خونین طی رژه ارتش این کشور در سال 2010 دستگیر و به ارتباط با اسرائیل متهم کردند. طبق گزارش روز یک‌شنبه ایرنا، مقامات اطلاعاتی ایران متهمین را در شهر کردنشین مهاباد دستگیر کرده‌اند، همان جایی که بمب‌گذاری مذکور منجر به کشته شدن 12 نفر از مردمی شد که به تماشای رژه آمده بودند.

ایران در رسانه‌های صهیونیستی؛

گزارش ایرنا نامی از دستگیرشدگان نبرده، اما گفته که این افراد با گروهک کومله همکاری می‌کرده‌اند که دهه‌هاست با نیروهای ایرانی می‌جنگد. همچنین در گزارش اشاره شده که این گروهک با غرب و اسرائیل نیز ارتباط دارد. طبق این گزارش دستگیرشدگان اعتراف کرده‌اند که "کمک‌های مالی، آموزش و تجهیزات از کشورهای خارجی" و از گروهک کومله دریافت کرده‌اند.

تایمز اسرائیل/ هیئت آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به خاطر "نگرانی‌های باقیمانده" راهی ایران شد

یک ناظر ارشد انرژی اتمی سازمان ملل قرار است روز دوشنبه با مقامات تهران جهت حل و فصل "نگرانی‌های باقیمانده" درباره برنامه هسته‌ای ایران دیدار و مذاکره کنند. بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران روز یک‌شنبه گفت: ""ترو واجورانتا" ناظر ارشد آژانس همراه با هیئتی به ایران سفر خواهند کرد تا با مقامات هسته‌ای ایران مذاکره و نگرانی‌های باقیمانده را برطرف و برخی ابهامات را شفاف‌سازی کنند." وی افزود: "مذاکرات بین ایران و مقامات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز سه‌شنبه آغاز خواهد شد و هدف آن رسیدن به نتیجه‌گیری درباره 13 اقدامی است که ایران انجام داده است."

ایران در رسانه‌های صهیونیستی؛

دو طرف ماه فوریه بر سر یک برنامه هفت گامی توافق کرده بودند تا فعالیت‌های هسته‌ای تهران شفاف‌تر شود. از جمله این گام‌ها تعهد ایران به شفاف‌سازی درباره استفاده این کشور ازچاشنی‌های سیم پل انفجاری بود که از نظر تئوری می‌توانند در بمب‌های هسته‌ای مورد استفاده قرار بگیرند، اما کاربردهای دیگری هم دارند.

پس از آن‌که ایران در ماه مه به بازرسین سازمان ملل اجازه بازدید از دو تأسیسات خود را داد، کمالوندی این هفته گفت: "اکنون آژانس بین‌المللی انرژی اتمی باید ارزیابی خود را از اقداماتی که ایران انجام داده ارائه کند تا بتوان زمینه را برای همکاری‌های بعدی آماده کرد."

تایمز اسرائیل/ روبوسی هنرپیشه زن ایرانی موجب خشم مسؤولان ایرانی شد

لیلا حاتمی هنرپیشه ایرانی روز یک‌شنبه با روبوسی کردن با رئیس جشنواره فیلم کن، مسؤولان در تهران را به خشم آورد. این اقدام حاتمی مغایر با "عفت" زنان جمهوری اسلامی تلقی شده است. تصویری که رسانه‌های ایرانی منتشر کرده‌اند حاتمی را در حالی نشان می‌دهد که با "ژیل یاکوب" رئیس جشنواره روبوسی می‌کند.

روبوسی حاشیه‌ساز هنرپیشه ایرانی/ ظریف و روحانی هنوز معتقدند توافق هسته‌ای ممکن است/ ایران تروریست‌های مرتبط با اسرائیل را به دام انداخت/ هیئتی برای رفع نگرانی هسته‌ای به تهران رفت

حسین نوش‌آبادی معاون وزیر فرهنگ ایران در این‌باره به تلویزیون رسمی ایران گفت: "افرادی که در مراسمات بین‌المللی شرکت می‌کنند باید مراقب اعتبار و عفت ایرانیان باشند تا تصویری بد از زنان ایرانی به دنیا نشان داده نشود. زنان ایرانی نماد عفت و پاکی هستند." وی افزود: "حضور نامناسب" حاتمی در این جشنواره "با اعتقادات مذهبی ما هم‌جهت نبود."

یدیعوت آحارانوت/ روحانی: مذاکرات هسته‌ای "علی‌رغم مشکلات" منتهی به توافق خواهد شد

حسن روحانی رئیس‌جمهور ایران روز دوشنبه گفت: "مذاکرات بین ایران و 1+5 علی‌رغم مشکلات منجر به توافق خواهد شد، چون رسیدن به موقعیت برد - برد به نفع همه است." وی افزود: "هدف جمهوری اسلامی دستیابی به فناوری غیرنظامی هسته‌ای است و این ادامه پیدا خواهد کرد. اما در عین حال می‌خواهد (با غرب) به توافق هم برسد، چون به نفع همه است."

رئیس‌جمهور ایران همچنین تأکید کرد: "ملت ایران از تحریم‌ها ترسی ندارد،" تحریم‌هایی که از سال 2012 تا کنون علیه اقتصاد ایران اعمال شده است.

ایران در رسانه‌های صهیونیستی؛





نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 79
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 24
  • ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
    0 0
    ژیل یاکوب از اسمش معلومه که یهودی هست و این اقدام برنامه ریزی شده بوده . متاسفانه حاتمی ساده لوه هم بازی خورده !
  • احسان ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
    0 0
    در مورد رفتارهای لیلا حاتمی باید تصمیم گرفته شود
  • محمدرضا ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
    0 0
    برای علی مصفی متاسفم!!!!!
  • ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
    0 0
    برنامه جالبی برای تبلیغ اباهه گری در ایران است. خیلی خوب و حساب شده آنرا از طریق رساناهای خودی تبلیغ می کنند. کار ماهرانه ای است. ای کاش ما حتی یک چند هزارم ظرافت آنها ار در تبلیغ دین اسلام داشتیم
  • ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
    0 0
    دوستان من سایت شما رو مرتب از سال گذشته دنبال میکنم من قبول میکنم که تمام دغدغه ی شما از نقد این روبوسی با نامحرم بخاطر حکم اسلام و ناراحتی از انجام این کار توسط یک هنرمند ایرانی هست ... فقط یک سوال دارم ! این نگرانی شما چرا سال گذشته هنگام مصافحه آقای احمدی نژاد و مادر چاوز بعد رسانه ای در این هد پیدا نکرد ؟؟
  • حسین فیضی ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
    0 0
    آخه آدم شاد این مقایسه بود ؟؟؟؟
  • چلچلا ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
    0 0
    خانم حاتمي ! وجهه بسيار خوب خودت رو خيلي ارزون معامله كردي. خيلي متأسفم!
  • مهم نیست ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
    0 0
    قیاس مع الفارق !!!
  • محمد باقر ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
    0 0
    آنطور که در عکس مشاهده میشود شروع این روبوسی از طرف حاتمی بوده است
  • ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
    0 0
    به نظر من که مشکلی وجود نداره، تحمل آزادی مردمو تو کشورهای دیگه هم ندارین
  • ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
    0 0
    دم خروست زد بیرون. اگر مشروق رو خونده بودی اصلاحیه اون خبرو هم میدیدی که مشرق اصلاحیه اون خبرو منتشر کرد که اون عکس یه عکس فوتوشاپ کاری از سبزیجات بوده. دم خروست رفته تا خونه همسایه اخوی
  • ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
    0 0
    کار خانم حاتمی با توجه به ارزش هایی که در سطح ملی ما وجود دارد غیر قابل توجیه است.
  • ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
    0 0
    به این نمیگن آزادی میگن بی بندوباری
  • يكي ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
    0 0
    دوست داري ناموس خودت هم از اين آزادي ها بهره مند شه!!!
  • حجت ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
    0 0
    اینکه آمریکا نمیخواد توافق هسته ای صورت بگیره که کاملا مشخصه،حاج آقا قرائتی:کسی که خودشو به خواب زده رو هیچ جوری نمیشه بیدارکرد. سوال اینجاست که واقعا بعضی مسئولین ما توی کشور متوجه نمیشن؟یا متوجه میشن که هدف آمریکا چیه و اونها هم خودشونو به خواب زدن؟اگر جواب ،همون سوال دومه، پس دلیل کوتاه آمدن و وادادگی در مقابل دشمن چیه؟وبرای چی به دشمن رو میدن؟
  • حسين ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
    0 0
    وقتى اكثريت در سينما با اينهاست هيچ احساس خجالتى نميكنن و حتى اين مسائل براشون نرمال و اصلا يك حق ميشه،اگه سينماگران و بازيگران اكثرا مقيد بودند اين خانم جرات انجام اين كار را در انظار نداشت
  • ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
    0 0
    این همه خبر چرا فقط به روبوسی گیر دادید بابا یه مقدار سطحتون را بالا ببرید
  • ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
    0 0
    خیلی خوبه بعضی وقتهاانسان خودش رابه نفهمی بزنه ومقایسه های فضائی بکنه نه ؟!!!
  • ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
    0 0
    بازیگره دیگه باید بازی بخوره !!
  • بیتا 0 ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
    0 0
    خانم حاتمی ممنون که آبروی ما خانم های ایرانی رو در دنیا بردید، حداقل حرمت مرحوم پدرتون رو نگه میداشتید
  • بیتا 0 ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
    0 0
    بعضیا آب گیرشون نمياد، وگرنه شناگرهای ماهری هستن!!
  • بهنام ح ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
    0 0
    خود حاتمی مشکل داره اگر دست نمیداد او به خودش اجازه روبوسی نمیداد
  • ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
    0 0
    به همسرت اجازه این آزادی رو می دی؟؟؟
  • ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
    0 0
    آخه بنده خدا نفهمیدی اون تصویر ساختگی بود
  • ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
    0 0
    روبوسی هم نمیکرد، اون وضع حجابش جای کلی نقد داره، یاد فیلم های انگلیسی افتادم
  • شهیدزنده ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
    0 0
    ایران کشور غیرتمندانیست که ضامن دار دسته زنجون را تا دسته در قلب حرامزادگان بی ناموس جا میکند. قرتی بازی در کشوری که هزران شهید را برای نابودی اینگونه فساد تقدیم نموده هر اقدامی را بی محابا انجنم میدهد.حیدر مدد
  • ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
    0 0
    از بس هالو هستند اين هنرمندان ما!!!!
  • رضا ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
    0 0
    ساده لوح خودتی بی شخصیت اصلا زندگی شخصی کسی به توربطی نداره
  • هادی ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
    0 0
    احتمال زیاد ایشون این اجازه رو به همسرشون می دن. البته اگر اذن همسر رو قبول داشته باشن. مشکل، همون عبارت اوله: "به نظر من". ما امروز مشکلمون اینه که "نظر من" برامون از "نظر خدا" مهمتره. خدا همه مونو ببخشه که خدامحوری رو به اومانیسم فروختیم.
  • ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
    0 0
    عجب برادر مواظب باش دچار طرح های مبارزه با ارازل و اوباش نشی
  • مهندس م ش ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
    0 0
    اگر کسی‌ خطایی کرده گناه خودشه. شما که این خطا رو اشاعه می‌کنید گناهتان هزار برابر بیشتره. مؤمن واقعی‌ مشغول اصلاح خودشه، نه اینکه به پر و پای دیگران بپیچه. برید خطبهٔ امام علی‌ راه در مورد پارسایان بخوانید و خجالت بکشید.
  • ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
    0 0
    آقای ناشناس مراجعه کنید به یاهو مکتوب چهار روز است در صفحه اصلی یا هو ثابت است و حددو 200کامنت تا حالا پیام گذاشته شده که چند تای از آن هارا حذف کرده اند - که هم وطنی نوشته بود این خانم گوساله سامری است که از دم او می دمند و ایشان حرکاتی را از خود بروز می دهد 24 ساعت بعد این کامنت را برداشته اند و حذف کرده اند/ اظهار تاسف بسیازی از ایرانی ها از داخل و خارج هست
  • ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
    0 0
    آره کلا هر چی راجع به سر دسته جریان انحرافی بود فتو شاپ بود و مال بقیه 100 درصد واقعی!
  • ایرانی ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
    0 0
    اگر این خانم بتواند برگردد و چیزی هم بهشون گفته نشه گلشیفته هم باید بتواند برگردد.. و الا بی عدالتی است
  • ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
    0 0
    متاسفم که رسانه های داخلی و غفلت مردم آنقدر بالا بود که کسی دو تصویر واقعی و جعلی رو کنار هم نگذاشت. باز هم صد آفرین به غیرت کشورهای غربی که روزنامه هاشون این دو تصور رو کنار هم گذاشتند. اون تصویر جعلی از مصافحه احمدی نژاد با یک پیرمرد بود.
  • ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
    0 0
    درست به همون دلیلی که تو راجع به اون موضع گرفتی ولی راجع به این نمیگیری. فرقش در چند موضوعه: 1- در اینجا حاتمی اول دست دراز کرده برای دست دادن ولی اونجا احمدی نژاد نفر اول نبوده. دوما اونجا طرف واقعا احساساتی شده و مراسم مرگ بوده اینجا جشنواره و همه در جشنواره به خودشون مسلط هستند. سوما از نظر اسلام حکم پیرزن با پیرمرد فرق داره. چهارما شما که با آقای احمدی نژاد خیلی بدین و میگین مظهر بدی همه عالمه. در نتیجه از نظر شما حاتمی هم که مثل احمدی نژاد رفتار کرده محکومه.
  • سعید ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
    0 0
    نمی دونم بعضی ها خوابن یا خودشونو به خواب می زنن و نمی دونن اون تصویر کار کیا بود
  • سعید ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
    0 0
    این جا کشور اسلامی است و یک نفر که اهل این کشور است باید رفتاهایش اسلامی باشد،این آزادی نیست فساد است ولی بعضی ها نمی فهمند
  • ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
    0 0
    بسم اله شهید زنده این چه وضع دفاع از ارزشهاته چاقوی ضامندار زنجون واسه چی???
  • ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
    0 0
    یه روبوسی تشریفاتی بوده نه جنسی یه کم ذهنتونو باز کنید
  • ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
    0 0
    امثال فردین ها را آنگونه غیر قابل بخشش دانستیم و امروز چشم بر این هنجار شکنی ها میبندیم! کاش قانون و برخورد با هنجار شکنان را برای همه یکسان اعمال میکردیم! امثال فردین گناهکارترند که همرنگ نظام فاسد بودند یا امثال این خانم که بعنوان نماینده هنری ایران اسلامی! دست به چنین رفتارهایی میزنند؟!!!
  • نشناس ۰۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
    0 0
    خدا کند از عاقبت خانم گلشیفته فراهانی که شیفته فرهنگ غرب شده ودر دام آنها گرفتار شد درس عبرت بگیرد وبیش از این خود را آلوده نکند. یاد خانم نیکی کریمی افتادم که در بغل یک مرد ایرانی آقای انتظامی قرارگرفت و وقتی با واکنش مخاطبین مواجه شد با کمال پرروئی این حرکت زشت را برای خودش افتخار می دانست .
  • ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
    0 0
    خدایا روا مدار که گدا معتبر شود
  • ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
    0 0
    يكي بود مي گفت كه ما هنر مند ارزشي و غير ارزشي نداريم
  • امیرسجاد ۰۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
    0 0
    آره بابا اینا به همسرشون نه تنها اجازه روبوسی میدن مجبورشونم میکنن خوش غیرتن از بس
  • ۰۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
    0 0
    خوب یهودی باشه فرقی داره ؟ روبوسی کرده به من و شما هم ربطی نداره
  • ۰۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
    0 0
    بله چون بر خلاف شما بند اعتماد دارم به همسرم
  • روستازاده ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
    0 0
    خانم حاتمی مسلمون بودنت را با یه بوس فروختی. شاید هم به دینت باید شک کرد!
  • مرادی ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
    0 0
    مشرق جان عکس سمت راستی چرا شطرنجی نشده
  • ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
    0 0
    آقا این بند خدا چیز خورش کردن جوزده شده چرا کس دیگر رو بو سی نکرده
  • ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
    0 0
    علی اقا مصفا غیرتت را برم.........
  • ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
    0 0
    بابا قیصر!!!!!!
  • جمال ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
    0 0
    او با یک پیرزن همدردی کرد این کجا آن کجا
  • جعفر ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
    0 0
    مسولین وزارت ارشاد مگر اینها هیچ مسولی ندارند که وضعیت پوشش و رفتار آنها را نظارت کند آبرو و عزت و حیای ایرانی را زیر سوال بردی
  • امير ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
    0 0
    لعنت بر قوم ظالم،خدا انشاالله برآتششان بيفزايد(حاتمي بيچاره نامرد)
  • ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
    0 0
    اقای ناشناس این ها فی مینیست هایی هستند که نهاد خانواده را به مرز فروپاشی برده اند و قصد دارند در این کشور ادای غرب را در بیارند تا خانواده منهدم شود اون وقت شما از ارزش همسر در نزد این آدم های انگشت شمار در ایران ....سر دسته این ها در ایران اشرف پهلوی بود که از ترس مردم فرار کرد ..
  • علی ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
    0 0
    اول باید در مورد مغز خرابت تصمیم گرفته شود
  • بی نام ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
    0 0
    چشم خوش غیرت شوهر خانم حاتمی روشن !
  • ذاکر ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
    0 0
    بی حیایی حدی دارد
  • ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
    0 0
    اگه تو خلوت میکرد به ما ربطی نداشت ولی این خانم به عنوان نماینده ایران در این جشنواره نباید این حرکت را که مغایر با تمامی تعلیمات دینی ماست انجام بدن
  • ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
    0 0
    یعنی شما تو مهمونی هاتون میذارین خانومتون با دیگران رو بوسی کنه؟چون تشریفاتیه؟
  • محمود ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
    0 0
    مامانش زری خوشکامه!!!!! زری خوشکام یا زهرا حاتمی (زادهٔ :۱۳۲۶ خورشیدی در اصفهان)، بازیگر زن سینما و تلویزیون در سالهای قبل از انقلاب، همسر علی حاتمی کارگردان برجسته سینما و مادر لیلا حاتمی بازیگر و ستاره کنونی سینمای ایران است. تصاویرش را سرچ کنید حتما!!!!
  • دکتر ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
    0 0
    هنرمندان جی از جون فرهنگ پاک ایرانی اسلامی می خواهند؟؟؟؟؟؟
  • ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
    0 0
    زری خوشکام یا زهرا حاتمی (زادهٔ :۱۳۲۶ خورشیدی در اصفهان)، بازیگر زن سینما و تلویزیون در سالهای قبل از انقلاب، مادر لیلا حاتمی بازیگر و ستاره کنونی!!! سینمای ایران است. تصاویرش را سرچ کنید ببینید در ایران به چه کسانی اعتماد شده است
  • ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
    0 0
    من واقعا دوست دارم بدونم چرا اینطور پاسخ میدید به سوالی که من مطرح کردم ... " دم خروس " چی ؟؟؟ شما میگویید عکس ساختگی بوده ، به فرض این درست ! (که بسیاری اعتبار عکس دوم رو زیر سوال بردند ) ..مگر غیر این بود که آقای احمدی نژاد خودش در سخنرانی ذکر کرد که در سفر ونزویلا سوال و مشکل شرعی برایمان پیش آمد !!! به نظر من هم این قیاس مع الفارق نیست پیرمدی که با خانوم حاتمی مصافحه کرده ۸۳ ساله بوده و خودش هم علنا مصاحبه کرده و گفته که من پیشقدم شدم
  • ابراهیم ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
    0 0
    با سلام ،توجه همه دوستان را به چند نکته جلب می کنم: 1-در اظهار نظر احساسی عمل نکنید 2-عمل خلاف توسط هر کسی انجام شود خلاف است وقابل توجیه نیست.البته هرچه خلاف کننده دارای مقام بالاتری باشد اثرگذاری خلاف او بیشتر است 3-تحمل شنیدن عقیده مخالف را داشته و به یکدیگر توهین نکنید
  • میلاد ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
    0 0
    تشریقاتی بوده!!!؟؟ هههههههه خخخخخخخ چقدر خندیدم تو قبول میکنی یکی خانومت رو ببینه باهاش تشریفاتی دست بده و روبوسی کنه آقای ذهن باز میفهمی چی میگی؟!!!!!
  • میلاد ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
    0 0
    مهندس م ش من تو ملا عام میام با اعتقاداتت بازی میکنم و آبروی تورو میبرم و تو نباید به من چیزی بگی چون من گناه کردم و به خودم مربوطه این درسته دیگه نه؟!!!! چی میگی داداش اون آبروی مارو برده ما باید خجالت بکشیم اون باعث شده ما نتونیم به بچه های خودمون آداب و رسوم و فرهنگ خودمون رو یاد بدیم، ما باید خجالت بکشیم واقعا که ...
  • ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
    0 0
    مگه مسلمونی به اسمه !؟
  • اسمال ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
    0 0
    کل سیستم دنیا باید عوض شه وگرنه همیشه این مسایل رو مشاهده خواهیم کرد
  • افشین تهران ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
    0 0
    ناشناس 11.31حتما میذاره .این که سوال نداره .انهایی که ایجوری فکر میکنن چقدر هم خودشونو باکلاس و باسواد میدونن و اصلا برای همین هست که اینجور قرتی بازیها را در میارن.
  • افشین تهران ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
    0 0
    باید تحقیق کنید و ببینید که بابت این بوس چه چیزی گیر این خانوم و زوج با غیرتشون امده.بعید میدونم که اینها برگردن ایران .حالا اقامت و چقدر پول گرفته که این حرکت را بکنه بعد گندش در میاد.دم اقای سلحشور گرم که زده تو خال .
  • سيد ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
    0 0
    انتشار منكرات بدتر از خود منكر است. مشرق جان،به خاطر چند كليك بيشتر با آبروي مردم بازي نكن.
  • م-ب ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
    0 0
    ناشناس آمریکایی تو یکی حرف نزن اتفاقا به توربطی نداره که ما چی میگیم فراری!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ali ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
    0 0
    شما ایرانی هستی ؟ بنده فکر می کنم شما فقط یک تحلیل گر خارجی هستید . این پاسخ ها درخور شماست. یک سری مسائل رو به همدیگه گره زدن کار کسی که یک سوال ساده فقط داشته باشه نیست.
  • فروزان ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
    0 0
    خاک بر سر سینمای ایرانی و خاک بر سر شوهر این خانم و خاک بر سر غیرت او این همه نتیجه سینمای فاسد ماست حق با آقای سلحشور بود
  • ناآشنا ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۱
    0 0
    رضا (23:11) اگر آبجی تو هم به یک غریبه ماچ بده ناراحت نمیشی.شاید هم نشی واز اون روشن فکر های ویژه باشی.
  • ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    باباشی؟
  • ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
    0 0
    خوبه با تام کروز روبوسی نکرده وگرنه چه کار ش میکردن بایک پیرمرد 80 ساله بود واقعان که ایشان بسیار خانم باشخصیتی هستند متاسفانه ادمهای با مغذ های کوچک بسیار اند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس