کد خبر 310548
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۵

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از مرگ یک تن در پی برخورد اتوبوس با تریلر خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، حسین درخشان سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ساعت 23:55 شب گذشته طی تماس 115 با هلال احمر مبنی بر تصادف اتوبوس با تریلر در کیلومتر 107 محور دامغان به سمنان، بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه بین‌شهری آهوان به محل حادثه اعزام شد.

وی با بیان اینکه در اثر این تصادف، 44 نفر آسیب دیدند که 42 نفر از آنها به صورت سرپایی توسط عوامل هلال احمر و اورژانس مداوا شدند، افزود: در این سانحه، یک نفر جان باخته و یک نفر نیز در میان آهن پاره‌ها گرفتار شده بود.

وی تصریح کرد: نجاتگران هلال احمر با استفاده از ست نجات اقدام به نجات این فرد کردند و پس از رهاسازی برای اعزام به مرکز درمانی، به عوامل اورژانس تحویل شد.

سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر افزود: در این عملیات که ساعت سه بامداد به پایان رسید، دو تیم عملیاتی هلال احمر شامل یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودروی ست نجات و چهار نفر نجاتگر و امدادگر در کنار عوامل اورژانس، پلیس راه، نیروی انتظامی، راهداری و شهرداری حضور داشتند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس