کد خبر 282202
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۴:۳۱

در آخرین بازی هفته 19 بوندسلیگا بایرن مونیخ موفق شد با 5 گل فرانکفورت را شکست دهد.

به گزارش مشرق، هفته نوزدهم رقابت‌های بوندسلیگا با برگزاری 2 دیدار به پایان رسید که در آن بایرن‌مونیخ موفق شد با نتیجه پرگل 5 بر صفر اینتراخت فرانکفورت را شکست دهد.

نتایج کامل، برنامه و جدول رده بندی بوندسلیگا را در اینجا ببینید

بایرن برای حفظ اختلاف 13 امتیازی خود در صدر جدول نیاز به برد در این بازی داشت و در طرف مقابل فرانکفورت برای فرار از منطقه سقوط نیاز به امتیاز داشت.همانطور که انتظار می رفت بایرن بازی را طوفانی آغاز کرد و در دقیقه 12 ماریو گوتزه روی پاس ماریو مانژوکیچ با یک سوپر گل دروازه فرانکفورت را باز کرد.

حملات بایرن پس از گل اول ادامه یافت. مقاومت های بازیکنان فرانکفورت نیز تا دقیقه 44 دوام داشت و در این دقیقه فرانک ریبری با یک ضربه به راحتی دروازه آینتراخت فرانکفورت را باز کرد.

در نیمه دوم نیز بازی در اختیار بایرن بود و یاران فرانکفورت فقط به دنبال گل نخوردن بودند. اما در 67 آرین روبن با پاس گوتزه گل سوم را به ثمر رساند. 2 دقیقه بعد دانته با یک ضربه سر بار دیگر دروازه فرانکفورت را باز کرد تا اختلاف به 4 برسد.اما در حالی که بازی رو به پایان بود ماریو مانژوکیچ گل پنجم را به ثمر رساند تا جشنواره گل بایرن مونیخ در این بازی کامل شود.

در دیگر دیدار نورنبرگ موفق شد با نتیجه 3 بر یک هرتابرلین را شکست دهد.

در جدول رده بندی بایرن‌مونیخ با 53 امتیاز در صدر قرار دارد و تیم های بایر لورکوزن با 40 و دورتموند با36 امتیاز در رده های بعدی قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس