کد خبر 277049
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۵

باشگاه استقلال در آستانه دربی 78 بیانیه شماره 2 خود را هم صادر کرد.

به گزارش مشرق، سایت باشگاه استقلال در ادامه روند جنگ رسانه‌ای دو باشگاه سرخابی در آستانه دربی بیانیه شماره 2 خود را به شرح زیر صادر کرد:

**بیانیه شماره 1 استقلال علیه پرسپولیس
**جوابیه تند پرسپولیس به بیانیه شماره 1 استقلال
**واکنش پرسپولیس به بیانیه دوم استقلال

حکایت پرسپولیسی‌های تازه‌پا – که حساب‌شان از پرسپولیس جداست- به کسانی می‌ماند که چون خود را در حال غرق شدن می‌بینند، سعی‌شان که نامشکور است و نامشکور هم خواهد ماند حول، این محور ویرانگرانه شکل می‌گیرد.

... همه را با خود غرق می‌کنیم.

حکایت پرسپولیسی‌های امروزی – که به تعبیری، بلای جان پرسپولیسند و ام‌المصائب این تیمند – حکایت آن اعرابی است که به گفته سعدی، بر سر شاخ نشسته است و همان شاخه را از بیخ، با تبر قطع می‌کند، غافل از آنکه، سر و دست و دنده و پای خودش، قبل از همه خواهد شکست.

اتفاقاتی که برای پرسپولیس، هم‌اینک رخ داده:

دچار شدن به دوستی خاله‌خرسه دوستان نادان که بدترین دشمنانند. درب و داغان شدن، ناکارآمد شدن و بساط خنده‌ همگانی بر سر هر بازاری شدن.

دو تن از جوانان پرسپولیس کاری کرده‌اند که نباید کرد، کاری که با اصول ورزشکاری و زندگی ورزشی منافات دارد. به جای پاک کردن گندی که بالا آورده‌اند و بویش بلند شده، مشغول شده‌اند به لجن‌پراکنی، به «تعفن‌زایی» در عوض تعفن‌زدایی.

عین خیال‌شان هم نیست که تکلیف و وظیفه، نهی از منکر است، نه امر به منکر. باید از اشاعه فحش و فاحش و فحشا جلوگیری کرد نه اینکه همه را به صفت خویش متصف کرد. نمی‌دانند که اشاعه فحشا، بدتر از فحشا است، فوتبال در این میان چه می‌شود؟ اخلاق در این وسط کجا قرار دارد؟ شما معلمی را شغل خود می‌دانید، یا میرغضبی را؟

دیگی که برای شما – به واسطه بی‌عرضگی و نالایقی‌تان- نمی‌جوشد، چرا باید سر سگ را در آن به جوش انداخت. این چه مرامی است؟ این چه معرفت بی‌معرفتانه‌ای است؟

گیریم که توانستید ثابت کنید، همه کار بد کرده‌اند،‌ این چه ربطی دارد به «قبح بدکاره‌گی» که می‌خواهید قباحتش را بریزید.

بدکارگان، هرگز نگفته‌اند و نمی‌گویند «ما خوب کاره‌ایم». اینان به دفاع از بدکاره‌گی خود برنمی‌خیزند، بلکه برای خود، شریک جرم درست می‌کنند: ... همه مثل  مایند! همه آن کار دیگر می‌کنند!

 به گزارش مشرق، در ادامه این بیانیه آمده است: در تاریخ فراوانند آنها که به خاطر یک دستمال، قیصریه‌ها را به آتش کشیده‌اند... این حرکت هم در همین راستا قرار می‌گیرد: کوشش برای اینکه به همه بقبولانند:

...نه فقط ما، که همه بدند! نه فقط ما، که در شهر، هر آنکه هست، باید گرفته شود.

کشاکشی را آغاز کرده‌اند که‌ باید همه را متهم کرد، در این وارونه‌کاری، گور پدر فوتبال، گور پدر اخلاق، گور پدر علائق مردم، گور پدر باورها و اعتقادات شریف و لطیف هواداران.

بجای اینکه بدکردن خود را با معذرت، با پوزش، با قبول عدم مدیریت جبران کنند شمشیر از غلاف درآورده و همه را می‌زنند. به خیال خودشان می‌زنند که در اصل آبروی خود را می‌برند که نشان می‌دهند به جای تهذیب در کنار ورزش به کدام کارهای سخیف پرداخته‌اند.

مدارک مستند، عکس‌های غیرقابل انکار از بد کردن و عادت به بد کردن ره‌گم‌ کردگان پرسپولیس فراوان است. امروز به این شکل و از باب تذکر، در همین حد اشاره‌ای داریم. خدا کند، نیازی به برداشتن ماسک‌های شطرنجی نیفتد. خدا کند، حریم حرمت فوتبال «پاس» داشته شود.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 18
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسین ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    همش چرت و پرت ، البته این ادبیات فتل نیست چون بی سواد تر از اینهاست !!!، به نظر میاد یه آقا معلم براشون دیکته کرده !!! ( کیسه کشهای بدبخت )
  • hani ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    خخخخ باز چه تیمی از عربا حرف زده!!! بابا بی خیال!!شما اسطوره هاتون نون خور اعرابن و تا کمر جلشون خم و راست میشن و عکس شیخاشونو میزنن رو لباسشون!!! پس هیسسسسس!!!!شش تایی ها فریاد نمیزنن!!!
  • ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    احسنت به بچه های سایت استقلال در کمال ادب و با منطق و سند لنگی هارو نشوندن سر جاشون این لنگی ها فکر میکنن با جار وجنجال و اتهام زدن به همه میتونن خودشونو بالا بکشن
  • ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    لنگي هم سواد دارد
  • ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    دم استقلال گرم که خیلی با حوصله و مودبانه جواب این لنگی ها رو میده.البته فکر نمیکنم مسئولین پرسپولیس از این متنهای مودبانه چیزی بفهمن!
  • یکی ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    باشگاه استقلال عزیز!همه میدانند آن بیانیه باشگاه پرسپولیس پر از تهمت و توهین بود ولی فکر کنم بیانیه اول را باشگاه استقلال داد در صورتی که اعتراض پرسپولیسیها نسبت به داوری علی الظاهر به ما ربطی ندارد که بخواهیم بیانیه بدهیم.البته میتوانستیدنسبت به رفتار قرمزها، به فدراسیون اخطار بدهید تا داوری دربی را به نفع خود متمایل نکنند ولی صدور بیانیه کار خوبی نبود. حال پرسپولیسیها بازهم در جواب بیانیه شما ، بیانیه میدهندو ...
  • ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    پس فتح تهران رو یادت بیار و فریاد نزن
  • هواداران آبی جمعه ورزشگاه آزادی ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    به امید خدا امسال استقلال هم دربی رو میبره و قهرمان لیگه انشالله........... هواداران آبی دیدارمون جمعه ورزشگاه آزادی..............
  • متاسف ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    برای جفت باشگاه ها متاسفم. استقلالی هستم از استقلالی ها ناراحتم و از پرسپولیسی ها دلگیر. دست های پشت پرده این دوتا باشگاه نیستن. کارتون دشمن شادکن بود.
  • کارشناس ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    تقصیرشون نیست بازی 2-0 بردنه رو 2-3 توی ده دقیقه باختن باید بدتر از این ازشون انتظار نداشت
  • ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    آخه لنگی تو رو چه به اظهار نظر.... شما لنگی ها تو حیطه خودتون صحبت کنین (همون لنگ و آب داغ و سنگ پا)
  • ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
    0 0
    چواب لنگی ها رو باید سخت تر از این حرفا بدیم!!!
  • ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    0 0
    بهتر از اینه که تیمت سوبله چوبله بشه
  • ebi ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    0 0
    دقیقا تمام حرفهایی رو که لایق باشگاه بی در وپیکر استقلال و بازیکنان معلوم الحالش و همچنین تماشاگران بی ادب و .... بوده رو نوشتن.بدبختا توزمین که نمیتونن برنده بشن،دستای پشت پرده هم از کار افتاده ، مجبورن جنگ روانی راه بندازن .
  • تماشاچی ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    0 0
    سلام خدمت همه نمیدونستم تخریب همدیگه براتون شادی داره و هیجان واقعا این اون فرهنگ ایرانی که هرکی بهتون بگه بی فرهنگ سریع جبهه میگیرید و میبریدش گوشه رینگ؟فوتبالی که مدیراش اونجوری باشن بازیکناش هم اونجوری و تماشاچیش هم این باشه؟؟؟چرا همش دنبال اینیم که بگیم حرفه ای هستیم؟چرا وقتی چیزی و نداریم ادعا میکنیم؟اقا اگه مسی و دیگران بهتون بگن بی فرهنگ قبول کنید واقعا نداریم که اگه داشتیم این جور رفتار نمیکردیم ما هیچی نداریم نه ابی نه قرمز
  • تماشاچی ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    0 0
    ایکاش کسی باشه که دیگه حرفی از فرهنگ نزنه چون با این سندا که ما ایرونیا تو دنیا داریم واقعا فرهنگ نداریم.مثه دو قبیله ادم خوار افتادیم به جون خودمون و گذشته و اینده و همه چیز خودمون ببخشید که خسته شدید نیمه دوم دعواتون داره شروع میشه بفرمائید
  • پرسپولیس قدرت برتر ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۴
    0 0
    بدبخت شما کیسه کشا اول باید یک دره آموزش برنامه نویسی برین که انقدر افتضاح و بچه گانه گاف ندین تو سایتتون بعدش یک دوره خبرنویسی لازم دارین که رسالت خبری واقعی رو یادبگیرین.میترسین به تاریخ انتشار بیانیه استقلال نگاه کنید که نکنه حق با پرسپولیس باشه.اولا شما کیسه ها شروع کردین به چرت و پرت بافی بعد ما جوابتون رو دادیم که از حقیقت هم عصبانی شدین و باز شروع کردین به فحش دادن.همه میدونن صادقیان و مسلملن تو اون گندکاری نبودن جای گل آلود کرد....
  • ایلیا ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
    0 0
    در کمال ادب!!!!!!!!!!؟؟؟؟ بی کلاسی و بی ادبی از سرتاپای این بیانیتون! (ببخشید فحشنامتون) میباره! شیشتاییهای بی شخصیت! جمعه همین دو تا قلیونی بلایی به سرتون بیارن که در تاریخ جاودانه بشه....هیــــس شیش تایی ها فحش نمیدهند! ضمنا مجاهد خضیراوی رو هم یادتون نــــــــــــره !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس