کد خبر 252031
تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۰

وب ‌سایت زنده یاد امیرحسین فردی که به همت خانواده وی طراحی شده شنبه ۶ مهرماه در خبرگزاری فارس رونمایی می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی مشرق، زنده یاد امیرحسین فردی در روز پنجم مهرماه سال 1328 در روستای قره‌تپهٔ اردبیل متولد و در روز 5 اردیبهشت 1392 تهران دعوت حق را لبیک گفت.

همزمان با پنجم مهرماه و سالروز تولد امیر ادبیات انقلاب مدیر فقید مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری، جمعی از نویسندگان بر سر مزار وی حاضر خواهند شد.

اما خبرگزاری فارس نیز در راستای تقدیر از این نویسنده انقلابی و فعال در عرصه داستان‌نویسی، مراسم رونمایی از وب سایت امیرحسین فردی را امروز برگزار می‌کند.

این وب‌سایت از سوی خانواده زنده یاد فردی و به همت سعید چگینی، داماد مرحوم امیرحسین فردی راه‌اندازی و طراحی شده است و همزمان با 64 سالگرد ولادت این نویسنده از آن رونمایی می‌شود.

در این مراسم که روز شنبه 6 مهر ماه 92 از ساعت 14 الی 16 برگزار خواهد شد، محسن مومنی شریف رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی و جمعی از دوستان زنده یاد فردی به همراه خانواده وی حضور خواهند داشت.

امیرحسین فردی، متولد 5 مهرماه 1328 قره‌تپه اردبیل، مسئول شورای نویسندگان مسجد جوادالائمه (ع)، دبیر جشنواره‌های داستان‌نویسی کشور از جمله ادبیات داستانی بسیج، داستان انقلاب و شهید غنی‌پور، نویسنده آثاری چون «سیاه‌چمن»، «آشیانه در مه»، «اسماعیل» و «گرگ‌سالی»، مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری و ... اردیبهشت امسال (1392) در تهران درگذشت.

رمان «گرگ‌سالی» این نویسنده انقلابی چندماه پس از درگذشت او از سوی حوزه هنری منتشر و رونمایی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس