کد خبر 1601910
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۱
دلالی در فوتبال

۲ دلال معروف فوتبال کشورمان در آستانه سلب مجوز خود قرار دارند.

به گزارش مشرق، دور جدید برخورد با مدیربرنامه‌های متخلف در فوتبال ایران به تازگی شروع شده و در همین راستا در ۲ هفته اخیر، برخی از آنها با حضور در نهادهای نظارتی، پاسخگوی موارد اتهامی و مسائل مربوط به دلالی بوده‌اند.

برهمین اساس در آستانه پایان لیگ برتر و آغاز فصل نقل و انتقالات برای ساماندهی مدیران برنامه و تفکیک فعالیت افرادی که بر محور قانون فعالیت خود را ادامه می‌دهند با افرادی که صرفا به فکر سودجویی و دلالی هستند، برخوردهای لازم با متخلفان به عمل می‌آید.

شنیده می‌شود در روزهای آتی مجوز فعالیت ۲ دلال مشهور فوتبال کشورمان سلب خواهد شد و آنها در فصل نقل و انتقالات از هرگونه فعالیتی محروم می‌شوند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • فوتبال سراپا فساد !! IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
    6 1
    فوتبال سراپا فساد است !! ::::: هر روز این فساد گسترده را بهتر متوجه خواهیم شد !! :::: مدیران و باشگاههای سرطانی :::: بازیکنان فاسد نجومی بگیر :::: ارتزاق از خون مردم مظلوم !!!
  • چرا بازیکن خارجی ؟؟!! IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
    3 1
    باشگاههای سرطانی فوتبال سراپا فساد هستند !! >>>> چرا مربی یا بازیکن خارجی میگیرند ؟! >>> چون عدد و رقمها بالاست و پورسانت و حق و حسابهای زیادی جابجا میشود >>>> ضمنا با این دستمزد نجومی خارجیها ، دستمزد و حقوق نجومی کارمندان فدراسیون ، باشگاهها ، بازیکنان و مریبان داخلی را هم به راحتی توجیه میکنند !!
  • دادا IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
    0 0
    یکی دونفر نیست بایدریشه این دلالان راخشک کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس