کد خبر 1594071
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۴

به گزارش مشرق، محمد ایمانی، در کانال تلگرامی خود نوشت:

ایران برای فاز دوم حمله به اسرائیل در مقیاسی بسیار بزرگ تر آماده است.

قرار نیست در مقابل خبط و خطای احتمالی رژیم صهیونیستی، فقط عملیات پدافندی انجام شود.

بهترین دفاع حمله است و ایران این آمادگی را دارد که این بار، خسارات و تلفات سنگین را به صهیونیست ها به ویژه در حیفا و تل آویو و منطقه نفب وارد کند.

به گواهی روند تحولات، هر قمار ناپخته صهیونیست ها، دست ایران را گشوده تر ساخته و دیواره بازدارندگی اسرائیل را هرچه بیشتر فرو ریخته است.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    4 0
    پهپادهای ایران عملیات فریب بود؛ ایران تمام رادارها و سامانه های پدافندی را فرستاد دنبال نخود سیاه ؛ تا موشکهایش با خیال راحت بخورند به اسراییل.
  • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    4 0
    اصلا من منتظرم حمله کنن ببینیم چه غلطی میتونن بکنن تازه اون موقع است که دستمون برای نابودی اسرائیل باز میشه . بیا، مرد این میدان ما هستیم.جنگ را شما آغاز می کنید ولی پایانش را ما ترسیم می کنیم.
  • IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    4 0
    آنرا که حساب پاک است ؛ از محاسبه چه باک است؟ اسراییل برای اثبات حرفش که 99% موشکهای ایران را منهدم کرده ؛ خبرنگاران جهان را دعوت کند تا از این دو مرکز که ایران مدعی است زده ؛ بازدید کنند.تا ببینیم 1% موشکها چه بلایی سر آنها آورده.
  • احسان معتمدی IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    4 0
    چندین سال قبل فرمانده محترم سپاه مطلبی گفتند که بنده باورم نشد فکر کردم ایشان اغراق می کنند گفتند ما خودمان را برای جنگ با ناتو اماده کرده ایم که انها را شکست داده و پیروز شویم . وقتی جنگ اکراین شروع شد کم کم طلیعه های این سخنان روشن تر شد و یمن با قدرتش معلوم کرد که اوضاع به نفع مسلمین دارد رقم می خورد و الان هم با این ضربه محکم ارتش و سپاه ایران به اسراییل معلوم شد که ناتو فقط یک اسم پر طمطراق است و جنگجوی انها فقط امریکا است و اکشورهای دیگری مانند انگلیس و فرانسه در حد حتی اتیوپی هم نیستند بقیه ناتو که عددی نیستند لذا امپراطوری شیطانی کثیف امریکا در حال افول است و این ضربه محکمی به این امپراطوری بود که ستون های ان را فرو ریخت و ان شا الله بزودی نابودی شیاطین را جشن بگیریم
  • م IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    3 0
    ویلای رفیق نتانیابو رو هم بزنید هر هواپیمای ترابری و خصوصی که بلند میشه یا میشینه تو این فرودگاهاشون بدید بچه های حزب الله بزنند
  • IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    0 3
    اگه پدافند هواییمون در مقابل حمله اسرائیل مانند زمانی که پاکستان جوابمان را داد عمل کنه خیلی بده میشه
    • IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      1 0
      رژیم غاصب و حرام‌زاده صهیونیستی توان حمله ندارد. اگر داشت هم پاسخ ما حمله است نه دفاع. خوش بگذره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس