کد خبر 1593949
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
وزارت دفاع آمریکا: به دنبال درگیری با ایران نیستیم

در پی پاسخ ایران با عنوان عملیات نظامی «وعده صادق» علیه اسرائیل به دلیل حمله این رژیم به کنسولگری تهران در دمشق سوریه اعلام کرد که ایالات متحده آمریکا به دنبال درگیری با ایران نیست.

به گزارش مشرق، ژنرال «پاتریک (پت) رایدر» سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) روز دوشنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران در واشنگتن افزود: ما نمی خواهیم شاهد یک جنگ منطقه ای گسترده تر باشیم. به دنبال درگیری با ایران نیستیم.

سخنگوی پنتاگون در عین حال گفت: هیچ اطلاعات خاصی از سوی ایران در مورد زمان یا جزئیات حمله به اسرائیل به ایالات متحده آمریکا ارائه نشد.

این گزارش در حال تکمیل است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    0 0
    آمریکا و سگ حارش تو منطقه سیلی که باید میخوردن و خوردن حالا برن گمشن دهناشون رو هم ببندن..
    • IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      0 0
      وجودشو ندارن به ایران حمله کنن ما الان قویترین کشور دنیا هستیم
  • اکبر US ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    1 0
    ورود همه جانبه ی سیستم ضدهوایی آمریکا آنهم از طریق تشکیل یک ائتلاف با انگلستان و فرانسه در دفاع از اسرائیل در مقابل ایران نشان می دهد که؛ این اسرائیل نیست که بخواهد آمریکا را جهت جنگ با ایران تحریک بکند، بلکه این خود آمریکاست که می خواهد از طریق تحریک اسرائیل، ایران را وارد جنگ با بلوک غرب بکند. زیرا کلنگی نمودن ایران توسط آمریکا در راستای قطع اتصال روسیه با آبهای گرم و آزاد در بنادر خلیج فارس و محاصره ی آن می باشد، یعنی آمریکا با توطئه ی نابودی و تخریب زیرساخت های ارتباطی ایران از جمله پلها، جاده ها، راه آهن، کارخانجات مرتبط با ترمیم خطوط ریلی و جاده ای و پلهای ارتباطی، نیروگاه های برق - که موتور این صنایع است - و خطوط گاز و پالایشگاه ها که تغذیه کننده ی نیروگاه های برق و ماشین آلات و صنایع مرتبط با بازسازی خطوط ارتباطی جاده ای و ریلی کریدور شمال-جنوب مورد نیاز روسیه است، بلوک غرب می خواهد از طریق توطئه ی تخریب زیرساختهای موجود در ایران واقع در مسیر کریدور شمال-جنوب مورد نیاز روسیه، که از لحاظ حقوق بین الملل خاک روسیه هم محسوب نمی شود و خطر عکس العمل حمله ی هسته ای از طرف روسیه، آمریکا را تهدید نمی کند، با سو استفاده از این، آمریکا مسیر دسترسی روسیه به آبهای گرم و آزاد را در خارج از خاک روسیه مورد هدف قرار دهد و از این طریق و بدون خطر عکس العمل حمله هسته ای روسیه به کشورهای غربی، به روسیه ضربه ی کاری بزند و موجودیت کشور روسیه را در معرض تهدید و مرگ تدریجی قرار بدهند. چون این غربیها مستقیما" به خاک روسیه اتمی نمی توانند ضربه بزنند و به این دلیل می خواهند از طریق اسرائیل ایران را به جنگ با آمریکا بکشانند تا بلوک غرب با تخریب و نابودی تنها راه ارتباطی امن روسیه به جهان خارج یعنی ایران، روسیه را به محاصره خودشان دربیاورند.
    • IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      0 0
      روسها - ایرانی ها و چینی ها شطرنج بازان خوبی هستند و از مطالب درستی که گفتید کاملا مطلعند. اما اوضاع برای آمریکا و غرب مثل این است که میگوید: شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه.
  • US ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    0 0
    خوب هم در جریان بودید!۱۲ روز کم بود؟!
  • IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    0 0
    آمریکایی ها و صهیونیستها دروغگو های بسیار ماهر و خوبی هستند. برای همین است که الآن سالیان سال است که این دو در هالیوود در کنار هم مشغول فیلم سازی و سرگرم کردن ملت ها هستند. آنچه که اینروزها آمریکا در حال وانمود کردن آن است که مثلا میخواهد برای غزه غذا و دارو بفرستد و یا مذاکرات تاسیس کشور فلسطین را آغاز کند و یا مخالف اعمال اسراییل است و یا میخواهد نیروهایش را از عراق و منطقه به تدریج بیرون کند و در پایان مخالف درگیری با ایران هست همه فیلم است. اتفاقا بعد از حدود 100 سال هماهنگی و برنامه ریزی دقیق و مو به مو با یهودی های صهیونیست هیچ برنامه ای بجز ایجاد تنش و سپس نفوذ و کنترل بر منابع نفتی منطقه در دستور کاری آنها نیست و در این راه در صورت امکان حاضر هستند هر کاری انجام دهند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس