کد خبر 1593738
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۳

به گزارش مشرق،کانال تلگرامی ایران،شهر خورشید در تحلیلی به اخبار منتشر شده در فایننشال تایمز که بر اساس ادعای مقامات آمریکایی منتشر شده است پرداخت و نوشت:

‌ما در مورد ایرانی ها خیلی کم یاد گرفتیم و آنها چیزهای زیادی درباره ما یاد گرفتند.

به گفته آمریکا، این تصور وجود دارد که واکنش بیش از حد پدافند هوایی آمریکا، اسرائیل و همه متحدان ممکن است ناشی از ایران بوده باشد.

از نظر پیچیدگی، حمله ایران نسخه پیشرفته حملاتی بود که ایالات متحده از یمنی ها متحمل شده بود.

آمریکا هنوز با سامانه‌های پیشرفته‌تر ایران مانند سیجیل، خرمشهر و فتاح و موشک‌های کروز نسل جدید و پهپادهای انتحاری مواجه نشده است .

به نظر می‌رسد ایران فعالیت‌های زیادی از یادگیری مکان باتری‌های پدافندی در منطقه گرفته تا اندازه‌گیری زمان واکنش و جمع‌آوری داده‌های راداری، با پهپاد، اطلاعات میدانی و سامانه‌های جنگ الکترونیک در سوریه و عراق انجام داده است.

مکان نهایی ناو اطلاعاتی بهشاد ایران و 1 ناوچه مشخص نیست، آنها آخرین بار در جنوب دریای سرخ قرار داشتند. بعید نیست که یک کشتی اطلاعاتی احتمالی ایران در شمال دریای سرخ داده های راداری و الکترونیکی همه این فعالیت ها را جمع آوری کرده باشد.

حالا اولشه...

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    0 7
    دوق نکنید یک حتما دنبال دین زدایی دموکراتیزاسیون تجزیه طرح گروههای چرزکی حل شدن در جهانی سازی و عنی نزاد تحقیق در مورد سپاه و مسایل مربوطه امنیتی زدایی نسبت به مسایل امنیتی نگاه نکنید اکر زنها جامپ می کنند در ورزشگا کاملا امتزتیست این می خواهم اسلامی باشم کانلا ایدولوزی اسلامی صد در صد و اینکه اگر تیمها را خصوصی کنید از این مسخره بازی ها داریم به جایی یا کسی بدید که اسلام را رعایت کند نه این وصعیت ..
    • IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
      7 0
      این چه جور تحریر فارسی است. با گوگل عبری رو فارسی کردی.خدا رو شکر استاد دیکته فارسی تان تو سرزمین های اشغالی بیسواد تشریف دارند.
  • IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    53 0
    ازين بعد هرجا ايران وایرانی دیدید به آن تعظیم کنيد
  • DE ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    12 0
    یا همه ی مردم مظلوم دنیا آرامش و آسایش و امنیت داشته باشند یا هیچکس همین. این بی شرفها چهارصد ساله بشریت را به گروگان و بردگی و گرسنگی و رنج و درد و عذاب گرفتند این قوم اروپایی آنگلوساکسون و کفتار بی رحم صهیونیسم هم پاچه بگیر و آدم کش بی رحم آنها شده.
  • IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
    2 0
    مردم ایران ثابت کردند هر زمان که نیاز هست وحدت پیدا می کنند ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس