کد خبر 1592207
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۵
اعتراض به حمایت لندن از تل آویو / معترضان وزارت دفاع را با رنگ قرمز نقاشی کردند

تصاویر منتشر شده توسط گروه موسوم به "یوث دماند" که حامی «تحریم تسلیحاتی اسرائیل» است، نشان می دهد حامیان این گروه حصار آهنی وزارت دفاع انگلیس را با رنگ قرمز نقاشی می کنند.

به گزارش مشرق و به نقل "الجزیره انگلیسی"، این گروه در پیامی در رسانه ایکس نوشت: این وزارتخانه دفاع نمی‌کند، بلکه می کشد. انگلیس بودجه تسلیحات به اسرائیل را تامین کند، ما دیگر ادامه این پروژه مرگ را نمی‌پذیریم.

تصاویر دیگری که توسط این گروه به اشتراک گذاشته شده است، دستگیری تعدادی از اعضای آن پس از اقدام اعتراضی را نشان می دهد.

روز گذشته، دیوید کامرون، وزیر امور خارجه انگلیس گفت که این کشور سیاست خود در زمینه صادرات تسلیحات به اسرائیل را تغییر نخواهد داد، به این معنی که محموله های تسلیحاتی به این رژیم ادامه خواهد یافت.

رژیم صهیونیستی طی بیش از ۶ ماه گذشته، کشتار گسترده‌ای را در غزه به راه‌ انداخته و ضمن بستن تمام گذرگاه‌ها، این منطقه را به یک ویرانه تبدیل کرده است.

شورای امنیت سازمان ملل متحد دوشنبه گذشته قطعنامه‌ای را در حمایت از برقراری آتش‌بس فوری در نوار غزه تصویب کرد. در این قطعنامه از تمام طرف‌ها خواسته شده است که به توقف فوری درگیری‌ها در ماه مبارک رمضان احترام بگذارند اما جنایات رژیم اشغالگر علیه مردم مظلوم فلسطین، با وجود تصویب این قطعنامه، کماکان ادامه دارد.

بر اساس گزارش‌ها، تاکنون افزون بر ۳۳ هزار فلسطینی شهید و بیش از ۷۵ هزار نفر دیگر مجروح شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    1 0
    خاک بر سرداخلی های حامی اسراییل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس