یر ط

این کشیش لهستانی که به خدمت در کلیسای مریم مقدس فرشتگان در لهستان منصوب شده بود، پس از محکومیت به جرایم جنسی، تهیه مواد مخدر و عدم ارائه کمک به فردی در معرض مرگ، به زندان افتاد.

به گزارش سرویس جهان مشرق، یک کشیش کاتولیک که میزبان یک عیاشی وحشیانه‌ی جمعی بود، روز سه شنبه در لهستان به ۱۸ ماه زندان محکوم شد. دلیل محکومیت این «کشیش»، آن است که در آن مهمانی وقیحانه‌ی همجسنبازان در ماه سپتامبر سال گذشته، یک روسپی مرد به دلیل سومصرف قرص‌های توان‌افزای جنسی مُرد و جسد او را مثله شده یافتند.

این کشیش لهستانی که به خدمت در کلیسای مریم مقدس فرشتگان منصوب شده بود، پس از محکومیت به جرایم جنسی، تهیه مواد مخدر و عدم ارائه کمک به فردی که در معرض خطر از دست دادن جان یا آسیب جدی بدنی بود، به زندان افتاد.

مرگ در اثر عیاشی همجنسبازان در مهمانی یک کشیش! +عکس
کشیش توماژ زمارزلی

او به دلیل قوانین حفظ حریم خصوصی لهستان تنها به طور رسمی به عنوان "Tomasz Z" شناخته شد، اما روزنامه‌ی دیلی میل اعلام کرد که نام او پدر Tomasz Zmarzły است.

کشیش لهستانی توماز زمارزلی یک عیاشی وحشیانه همجسنبازان با حضور حداقل یک فاحشه‌ی مرد در محل اقامتگاه خود ترتیب داد.

به گزارش رسانه لهستانی Wyborcza و رویترز، زمارزلی در آگوست ۲۰۲۳ در آپارتمان متعلق به خود در شهر Dąbrowa Górnicza در نزدیکی مرز جمهوری چک و لهستان، این پارتی جنسی را سازماندهی کرد.

روزنامه محلی فکت می‌گوید یک روسپی مرد پس از مصرف بیش از حد قرص‌های نیروزای جنسی، در محل به زمین افتاد و وقتی دوست او می‌خواست با پلیس تماس بگیرد، کشیش او را از خانه‌اش بیرون انداخت.

شرکت کننده به هر حال با اورژانس تماس گرفت در حالی که دوست بیهوشش در داخل ماند. وقتی امدادگران آمدند، کشیش به آن‌ها اجازه ورود نداد.

به گزارش فکت، با پلیس تماس گرفته شد و مقامات پس از ورود به خانه، روسپی بیهوش را یافتند که روی تخت دراز کشیده بود و پایین بدنش به شدت مثله شده بود.

او به بیمارستان منتقل شد و بعداً از آنجا خارج شد.

مرگ در اثر عیاشی همجنسبازان در مهمانی یک کشیش! +عکس

پس از آن که این حادثه در رسانه ها مورد توجه قرار گرفت، زمارزلی به خبرگزاری محی وایبورچا گفت که این پرونده تنها به این دلیل جلب توجه کرده که یک کشیش را درگیر کرده است.

او در بیانیه‌ای در کمال وقاحت و اعتماد به نفس به این رسانه گفت: «اگر چنین اتفاقی برای یک فرد کمتر شناخته شده، با یک حرفه متفاوت، نه یک رخ می داد، اصلاً مشکلی وجود نداشت!

فکت گزارش داد که زمارزلی در اواخر سپتامبر از تمام وظایف کلیسا، از جمله دستیاری یک برنامه جوانان و ریاست روزنامه کاتولیک Niedziela Sosnowiecka، محروم شد. زمارزلی در ژانویه دستگیر و به چهار جرم متهم شد. این رسوایی باعث شد

اسقف نشین Sosnowiec از زمان انتشار این خبر در ماه سپتامبر درگیر رسوایی شده است که باعث شد زمارزلی از سمت روحانیت برکنار شود و اسقف گرژگورز کازاک از سمت خود کناره گیری کند.

مرگ در اثر عیاشی همجنسبازان در مهمانی یک کشیش! +عکس
اسقف کازاک

پاپ فرانسیس استعفای کازاک را پذیرفت. به گزارش TVN ۲۴، اسقف اعظم آدریان گالباس از کاتوویتس، شهری در همان نزدیکی، به عنوان مدیر حوزه اسقف سوسنوویچ منصوب شد.

متاسفانه این به صورت یک روند درآمده که هر از چندی یک افتضاح بزرگ اخلاقی و انسانی در نسبت با کلیسای کاتولیگ افکار عمومی را جریحه‌دار می کند. رسوایی‌های اخلاقی و به ویژه آزار جنسی کودکان، به یک اخبار ثابت در ارتباط با کلیسای کاتولیک تبدیل شده است. وقتی یکی از طبیعی‌ترین و انسانی‌ترین غرایز انسانی، یعنی ازدواج و تشکیل خانواده برای کشیشان کاتولیک منع شده است، بدیهی است که انواع و اقسام انحرافات و جرایم اخلاقی تحت لوای کلیسا رواج می یابد. چنین منع غیرطبیعی و غیرعقلانی و غیراخلاقی، قطعا و بدون تردید، هیچ ارتباطی با آیین الهی و دستورات پیامبر بزرگ الهی، حضرت عیسی(ع) ندارد و از ابداعات تشکیلات اداره کننده کلیسا است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 31
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 22
  • CN ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    14 43
    واقعا اخبار وقیحانه و منزجر کننده براتون خیلی جالبه؟ ای کاش اخباری به مردم تحویل می‌دادید که کمی فرهنگ و اخلاق جامعه را ارتقاء میداد.
    • DE ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
      98 7
      خیلی بهت برخورد نه ؟؟ ادب از که آموختی از بی ادبان .ما کم مسیحی دیندار و انسان نداریم مسیحی هم داریم که با جنایات قرون وسطائی صدها هزار نفر را در جنگ های صلبیی تکه تکه کردند و مسیحیانی دیگر داریم که قرنها به دزدی و غارت و جنایت ها تاریخی مشغول هستند و میلیونها انسان را کشته و آواره و بیخانمان کرده اند مانند پرتقالی ها عن گل لیس های برداری انسان فروش امریکائی های جانی وشیطان صفت ....و مسیحی های خوب مانند هموطنتان ما در همین کشورها هم کم نیستند.
    • IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
      16 4
      این دقیقا همان رفتاری است که جایش در ایران و در برخورد با مفسدین اقتصادی بشدت خالی است و احساس نیاز شدیدی به آن وجود دارد. مفسدین در زیر لایه امنیتی که دارند بروش بزن و انکار کن رفتار می کنند
    • IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
      8 1
      خوب روایت اخبار وظیفه این سایت است چون اخبار زشت دنیای غرب است معلوم است غرب پرستان پس می افتند برای آنها غرب قربونشون بروند خیلی زیباست
    • آرش ایرانی IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
      2 1
      بدون انکار اینکه این مسائل وجود داره اما باید خط اصلی جریان پررنگ کردن این اخبار رو دید و به نظر من همین مسائل هم در دین اسلام هم هست و عده ای با پررنگ کردن و ضریب دادن این اخبار میخوان کلا دین رو بدنام کنن. دوم اینکه این عبارت از خبر: "تی یکی از طبیعی‌ترین و انسانی‌ترین غرایز انسانی، یعنی ازدواج و تشکیل خانواده برای کشیشان کاتولیک منع شده است، بدیهی است که انواع و اقسام انحرافات و جرایم اخلاقی..." شما و مسئولین رو یاد چیزی نمی اندازه؟ سن ازدواج در ایران؟ سختی ازدواج؟ قیمت مسکن؟ تجرد قطعی و ...
    • DE ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
      4 1
      دهنت رو ببند اسقاطیلی ! توچراداری میسوزی اخبارگندزنی کشورهای غربی پخش میشه؟
  • IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    21 5
    چه حیوان پست و پلیدی بوده الحق که کلیسا پر از حیوانات بیمار جنسی است.تف به ذات پاید واتیکان و کثافات جهانی شده است که در طول نزدیک دو هزارسال جز جنایت و فساد چیزی نداشته است
    • IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
      8 10
      یه اصلی هم هست به نام فرافکنی اونم وقتی شدید بیان میشه فرافکنی جدی ت میشه
    • IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
      3 2
      جنبش زن_زندگی_ کثافت به اونجا سرایت کرده. ته بیدینی و عیاشی فلسفه هایدگر که نیست. کافه نشینی تا 11 شب و ادامه داخل شاسی بلند و ... ایناس دیگه.
    • US ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
      3 5
      خدایی شما دیگه حرف از همجنس گرایی و بیماری جنسی نزنید!
    • US ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
      0 0
      دقیقا
  • IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    21 3
    ذات شریر تمدن غربیه که داره هر روز بیشتر خودش رو علنی می کنه
    • IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
      18 4
      دقیقا
    • IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
      1 12
      یعنی فقط در اونجا از این کارها انجام می‌شود ؟!
    • IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
      0 0
      ۱۹:۲۰ : نمیگم اینجا رخ نمیده ولی خب اکثرا برا اونا رخ میده این جور مسائل، چون دین اونا ازدواج رو برا کشیش ها ممنوع کرده ( تحریف! ) و خب اونا هم آدمن، طرف 70 سال عمر میکنه خو یه جا بهشون فشار میاد و... ولی خب اینجا تو ایران، همچین محدودیتی نداریم، که خب طبیعیه که این چور مسائل برا اونا بیشتر رخ میده تا ما. ( بحثم آدمای مریض نی، آدم مریض همه جا هستش، ایران یا آمریکا یا هرجای دیگه، بحثم محیط و فضا هستش که افراد سالم رو هم وادار به انجام این کار میکنه، خو طرفو کل عمرش نزاری ازدواج کنه، طبیعیه که بعضیهاشون دچار این مسائل میشن )
  • TR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    از روحانی های خودمون چیزی ندارین بگین ؟؟!! البته اونا در دادگاههای عمومی محاکمه میشن و معلوم میشه چند نفرن و کیا هستن ، ولز در ایران در دادگاه ویژه روحانیت. یعنی در رو بعد از ورود ببندین که بوش بیرون نره !!!
    • IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
      8 87
      احسنت
    • بختیاری IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
      1 2
      اولا اون دوران گذشت که دروغ تحویل ملت دادید.توی ایران هیچ بوی در کار نیست و اربابت میگه بو میاد وای بحال روزی که واقعا خبری باشه.ببین خشک مغز اگر ملت ما و اکثریت قاطع روحانیت مشکلی خاصی داشتند اربابت دست به دامن درو غ های گوهر عشقی و سس گوجه فرنگی و... نمیشد چندتا از همون بوها رو توی بادکنک میفرستادید پخش کنه.واقعا بی مغز و بدبخت و ابله همیشه خیانت میکنه و نوکر دشمن میشه
    • TR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
      0 0
      فعلا که یه بوهایی از سمت ازگل میاد ، بلدی کجاس ؟؟!!
  • IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    32 5
    میگم غربگداها خیالشون راحت شد چون حالا اگه برن اونور کشیش هم بشن باز میتونن به اون مسائلی که دلیل اصلی مهاجرت‌شون بوده برسن!!! 🤣🤣🤣🤣
    • IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
      2 1
      حق شناس
    • IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
      1 2
      ههههههههه وای چقدر خنده دار مثلا فکر میکنی خیلی با نمکی
  • US ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    18 3
    آبروی به دین نگذاشتند
  • IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    15 7
    اسکل هم آبروی خودشو برد و هم آبروی دینشو؛
  • IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    71 1
    خدالعنت کنه همجنس بازای پلشت رو.
  • IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    1 1
    هر چیزی محدود کنند گندش در میاد همه که معصوم نیستند
  • IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    19 1
    ادم خجالت میکشه این خبر رو بخونه
    • DE ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
      0 0
      واقعا
  • IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    0 0
    تا بوده از این جنایات در میان کشیش های کاتولیک وجود داشته.خوب، اینا هم انسان هستند و غریزه دارند. اون هم غریزه بقا. قویترین در میان سایر غرایز انسان. متاسفانه کشیشان زنشون هم گرفتار این انحرافات البته از نظر کلیسای کاتولیک شده و می شوند. وقایعی بوده که دستمایه نویسندگانی شده تا رمان بنویسند. مثل رمان : مرغ خار. پروتستان ها این قانون من درآوردی رو حذف کردند.
  • محمد IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    7 1
    دنیا رو دیگه کثافت برداشته.
  • IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
    0 1
    وقتی میگه این ماجرا فقط بخاطراینکه یک کشیش درآن نقش افرینی میکنه مورد سرزنش جامعه قرار گرفته چرا ناراحت میشید! راستشو گفته این اتفاقات در غرب دیگه قبح چندانی ندارد مگر اینکه یک طرفش یک روحانی یا صاحب منصب یا فرزند صاحب مقامی و از این چیزها باشه .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس