کد خبر 1590701
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰
قتل

مرد افغانستانی وقتی با اعتراض هم‌خانه‌ای‌هایش مبنی بر میهمانی‌های وقت و بی‌وقت و حضور میهمان‌های چند روزه، مواجه شد در یک درگیری خونین یکی از آنها را به قتل رساند و دیگری را روانه بیمارستان کرد.

به گزارش مشرق، ساعت ۱۸ عصر پانزدهم فروردین، مأموران کلانتری ۱۵۱ یافت‌آباد در تماس با بازپرس محمدجواد شفیعی، خبر مرگ مرد جوانی را اعلام کردند.

در بررسی‌های اولیه مشخص شد سه مرد افغانستانی باهم درگیر شده و یکی از آنها با چاقو به قتل رسیده و دو نفر دیگر با آسیب شدید به بیمارستان منتقل شده‌اند.

طبق اظهارات کادر درمان و مأموران کلانتری، مقتول به نام نظیر قبل از اینکه جانش را از دست بدهد، در حالی که به سختی نفس می‌کشید، گفته بود قاتل حفیظ است.

پسردایی مقتول که مصدوم شده بود پس از بهبودی نسبی در رابطه با درگیری مرگبار گفت: به همراه پسرعمه‌ام و حفیظ - متهم - و چند هم‌ولایتی دیگرم خانه‌ای را در حوالی یافت‌آباد اجاره کردیم. مشکلات از زمانی شروع شد که حفیظ مدام به خانه‌مان میهمان می‌آورد و میهمان‌هایش هم گاهی اوقات چند روز می‌ماندند. محلی که در آن زندگی می‌کردیم خیلی کوچک بود و جا برای خودمان هم کم بود چه برسد به اینکه میهمان‌های حفیظ هم چند روزی بمانند.

او ادامه داد: به حفیظ بارها تذکر داده بودیم که میهمانی‌هایش را جمع کند و برایمان ایجاد مزاحمت نکند اما او توجهی نمی‌کرد و حتی چند باری هم دعوایمان شد و روز حادثه این دعوا بالا گرفت و از خانه به خیابان کشیده شد و در نهایت هم حفیظ پسرعمه‌ام را کشت و مرا هم زخمی کرد.

به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی پایتخت، از آنجا که عامل قتل نیز مجروح شده ادامه تحقیقات در این رابطه به پس از بهبودی وی موکول شد.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    15 1
    این افاغنه رو از ایران بیرون کنید. از تجریش تا راه آهن سوار مترو بشید سی درصد مترو سواران و بی آرتی سواران همین افاغنه هستند . اگر مسئولین به جای تردد با خودروی شخصی با وسیله های عمومی تردد کنن عمق فاجعه رو می بینن
    • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
      3 0
      احسنت واقعیت رو گفتی
  • IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    6 1
    و اذا الوحوش حشرت
  • علی IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    1 10
    یه مردی توی تبریز هم به خاطر رب گوجه فرنگی زیاد توی غذا زنش را کشت. همه مشکلات دارن حالا این فقط به خاطر افغانی بودن این کار رو نکرده پس سعی کنید انسان باشید. اونی که غذا و همه چیش ردیف بود چرا این کار رو کرد؟
    • DE ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
      5 0
      صبح تا شب با وضعیت مالی ضعیف مشغول زاد و ولد هستن و آمار جرم و جنایت رو بالا بردن
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    4 0
    ذات و ژنتیک چون از مغول است کشتن براشون مثل آب خوردن است ( جز عده که در هر کشوری خوب هستند ) مشکلات کشورشون هیچ ربطی به هیچ کشوری ندارد به ذات و شخصیت خودشون ربط دارد خدا هم میدونه چطور بآ وسیله هاش اینارو مجازات کنه امریکا و قبلش شوروی
    • IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
      1 3
      همین دو قرن پیش افغانستان بخشی از خاک ایران بوده و خیلی از افتخارات ایران افغانستانی بودن. حالا شدن مغول؟
  • IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    25 0
    از وقتی زیاد شدند در سطح بین المللی امار جرم ایران هم بالا میبرن جهان که نمیدونه نصفش واسه افغانی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس