کد خبر 1588433
تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۸
آلمان و اوکراین توافق‌نامه امنیتی امضا می‌کنند

آلمان باعنوان جلوگیری از اعطای شهروندی به افراد «یهودستیز»، سؤالاتی درباره مواضع افراد درباره رژیم اسرائیل و دین یهودیت را در پرسشنامه شهروندی خود می‌گنجاند.

به گزارش مشرق از روزنامه لوموند، دولت آلمان قصد دارد در آینده با گنجاندن سؤالاتی درباره «دولت اسرائیل» و دین یهودیت از اعطای حق شهروندی به متقاضیان به اصطلاح «یهودستیز» جلوگیری به‌عمل آورد.

نانسی فایزر وزیر کشور آلمان روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با هفته‌نامه آلمانی اشپیگل گفت: یهودستیزی، نژادپرستی و هرگونه اهانت به بشریت مانعی برای اعطای حق شهروندی آلمان خواهد بود.

در سؤالات طراحی‌شده، افراد باید با نام مکان عبادت یهودیان، سال تأسیس رژیم اسرائیل، سطح تعهد آلمان به این رژیم و مجازات انکار «هولوکاست» در آلمان آشنا باشند.

این تغییرات در حالی در پرسشنامه شهروندی آلمان ایجاد می‌شود که تسهیل قوانین شهروندی از تعهدات دولت اولاف شولتس در انتخابات ۲۰۲۱ بوده است.

براساس داده‌های «مؤسسه تحقیقات صلح جهانی استکهلم»، آلمان تأمین‌کننده ۳۰ درصد از تسلیحات نظامی رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۲۳ بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • طلا US ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    1 1
    المان متعهد به اینکار می باشد. بعد از جنگ جهانی دوم قدرت ها دور هم نشستند که با المان چکار کنند. المان تعهد داد که در قبال مجهز کردن و ساخت ارتش اسراییل و اماده سازی انها و قبول کردن تمام یهودیانی که از سالهای دور تا ان موقع مورد طلم وافع شدند( ۶ میلیوناز انجا امد) و پرداخت غرامت به تمام خانواده های انها و وابستگانشان تا ژنده هستند ( تا حالا بیش از ۹۰ میلیارد داده و هنوز می دهد در تمام دنیا ) المان یک کشور بماند. اولین کسی که قبول کرد خود اسراییل بود و بعد کشورهای دیگر پذیرفتند. همین مجهز کردن ارتش اسراییل و نابودی مبارزان فلسطینی توسط انگلیس خبیث منجر به صعف فلسطینیان در مقابل جنایات اسراییلی ها در اخراج دسته جمعی سال ۱۹۴۸ شد.عربها هم که کمک نکردند فقط مخالف اخراج فلسطینان به کشورشان بودند برای انها نجنگیدند.
  • IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
    0 1
    مطمئنید؟!!!
  • IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۰
    0 1
    هرچی غربگداست قربون اون آزادی بیان شما نازی ها بره ان شاء الله!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس