کد خبر 1587500
تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۰
بازداشت اراذل تبر به دست در نور +فیلم

عامل اخلال در نظم و امنیت عمومی و اراذل و اوباش تبر به دست در عملیات ضربتی و مقتدرانه پلیس در شهرستان نور بازداشت شد.

به گزارش مشرق، فرمانده انتظامی شهرستان نور امروز شنبه چهارم فروردین ۱۴۰۳ گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ایجاد ترافیک و برهم خوردن نظم و امنیت در یکی از مناطق شهری، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ احمد امینی افزود: ماموران انتظامی با دریافت این خبر، سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند و در بررسی‌های اولیه دریافتند، یکی از اراذل و اوباش تبر به دست با انسداد یکی از خیابان‌ها و ایجاد نزاع و درگیری با افراد اقدام به اخلال در نظم وامنیت عمومی کرده است.

اوبا اشاره به برخورد مقتدرانه پلیس با این اراذل و اوباش نو ظهور از بازداشت و دستگیری متهم و کشف ابزار آلات شرارت خبر داد و گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
    2 5
    اگر شهروندان برای دفاع از خود به این شرور حمله و با چماق و چوب یا قفل فرمان به قتل برسانند اژه ای چه میکند؟ شهروندان را اعدام؟ عدالت کجاست؟ فردا اژه ای آزادش میکنه
  • محمد IR ۰۲:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۵
    2 2
    آقای اژه ای که اومده بود قوه قضاییه به جای اینکه مثل رئیسی بره کارخونه ها رو احیا کنه میرفت به مشکلات زندانیان امنیتی و اراذل و اوباش رسیدگی می کرد که مبادا بهشون سخت بگذره وقتی هم که نزدیک بود مشکل بکارگیری سلاح توسط مجلس حل بشه از قانون ضد امنیتی کنونی که توسط مجلس اصلاح طلب تصویب شده حمایت کرد
  • ح ر IR ۰۳:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۷
    0 1
    مملکت امام زمانی به گند کشیده شده رفت روزبه‌روز هم بدترین شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس